zondag 23 september 2018

Een bericht met biggetjes in de hoofdrol

Vakantie is weer voorbij....hahaha, dus tijd voor een nieuwe kaart.

De zoon van mijn buren is samen met zijn man verhuisd naar een boerderij. Ze wonen in Canada. Nu zijn ze hun hart gaan volgen en naast hun werk hebben ze nu een opvang voor dieren. In het bijzonder varkentjes. Die leuke kleine varkentjes. In Canada worden die veel als huisdieren gehouden maar ja, ze groeien en naar verloop van tijd is het beestje te groot en moeten ze er van af.
Als je HIER klikt, kom je op hun FB-pagina.

Nou moest er natuurlijk wel een kaartje mee die kant op. En een zak snoep in de vorm van varkentjes🐖🐷 en dit is hem geworden. Het pastte gelukkig nog net in de koffer. Ik heb eerst een scene gestempeld en daarna de kaart in de distressinkt gedipt. Ik hoop dat ze hem leuk vinden. De kaart zal inmiddels in Canada zijn aangekomen.

Ik heb ook een nieuwe volger. Ik kan alleen niet zien wie dat is. In ieder geval van harte welkom op mijn blog. Ik hoop dat ik je kan inspireren.

Ik weet niet wat ik vandaag ga doen. Het is wel echt knutselweer. Maar eens zien.

Fijne dag, liefs Monique


24 opmerkingen:

Joanne kramer zei

Aaahhhh... wat is ie leuk en vrolijk! Groetjes Joanne

Margreet zei

Wat een supergave kaart, Monique...en een zak snoepbiggetjes erbij....helemaal te gek!
Geniet van je knutseldag.
Wij gaan een groot deel van de dag bij de nonnen doorbrengen (in het Catharinadal bij ons in Oosterhout: kerkdienst, rondleiding, Franse lunch). Nu maar hopen dat alles binnen plaatsvindt, want ze geven bar slecht weer op).
xxx Margreet

Irene zei

Geweldig leuke én lekkere verrassing voor die 2 daar in Canada, wát zullen ze daar een pret om hebben gehad!

XxIrene

Lia zei

Wat een gave kaart is dit. De afbeelding is superleuk!
Lia xx

Nota Bene zei

O, wat een mooie kaart. De stempels zijn heel schattig en de achtergrondkleuren passen perfect!
Groetjes, Nele

Daphne zei

Dat is een leuk toepasselijk kaartje zeg.
Lief hoor.
Vroeger verzamelde ik alles van varkentjes, had servies, pannenlappen, een wc rol houder, deurbel, bloempotten, noem maar op, alles met varkentjes erop.
Zo leuk.
Fijne zondag, het is inderdaad weer om te gaan knutselen.

Nicolette zei

Hele leuke kaart. Geniet van je dag, hier ook weinig op het programma.
Fijne zondag,
Groetjes Nicolette

Scraptastisch zei

Je kaart zal een big smile hebben gegeven bij de mannen...wat is ie geinig Monique! Ik weet wel wat ik ga doen vandaag hoor het is binnen zit weer dus lekker aan de knutsel. Je bent wel uitgewaaid denk in jullie daagjes weg, maar was vast even lekker!
xx Gerie

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een toepasselijke kaart en traktatie heb je die twee meegegeven Monique. Die gaar vast een mooi plaatsje krijgen. Leuk om eerst te stempelen en dan te inkten, ziet er gaaf uit. Hier is het ook heerlijk herfst/knutselweer. Eerst een bakkie en dan ga ik lekker frutten ;P Fijne zondag.
Lieve groetjes Miranda

Caroline zei

Wat een leuke kaartje heb je voor het stel gemaakt en dan die varkenssnoepjes erbij! Geweldig.
Hier ook een rustige dag....voorlopig. Er komt altijd wel wat tussen haha. Nu onverwachts de jongste dochter die even wat komt printen haha. Altijd gezellig.
Fijne zondag!
Groetjes Caroline

Marja zei

Superleuke kaart heb je voor het stel gemaakt!...ook heel toepasselijk een zakje snoepbiggetjes erbij.
Leuke manier om eerst te stempelen en dan in de inkt te dopen heb laatst een filmpje met die techniek zitten kijken.
Het is hier ook knutselweer ...
Groetjes Marja.

Marjan zei

Onwijs toffe kaart, zo mooi samengesteld en hoe leuk dat het ook zo op de twee van toepassing is! Goed werk doen ze en je vraagt je toch af waarom mensen in hemelsnaam niet eerst goed nadenken voor ze aan zo'n beestje thuis beginnen. Gelukkig kunnen ze terecht op een goede plek. Fijne zondag nog!

Anita van Merode zei

Geweldig mooi Monique, zeer toepasselijk en prachtig van kleur.
Leuk met varkentjes in snoep vorm erbij.
Gr Anita

Dora zei

Jaaa...dit is erg leuk gemaakt. Ook die varkentjes zijn grappig op dit kaartje.

Henriët zei

Super leuke kaart Monique. Erg toepasselijk.
Hier ook een knutseldag vandaag. Hoewel.....de knutselspullen hebben de hele dag op tafel gelegen maar er is niet veel uit mijn handen gekomen.
Groetjes van Henriët

Hermien zei

Wat een leuk toepasselijk kaartje Monique, knap dat ze hun dromen najagen.
En geknutseld vandaag? Ik had nog verjaardagsvisite, en dat was gezellig.

groetjes Hermien

Caroline Cards zei

Wat een super leuke kaart met die varkens!
groetjes, Caroline

Colien zei

Wat een mooi, persoonlijk kaartje voor de mannen! Gaaf hoe je de kleurtjes vlekkerig op de achtergrond hebt gemaakt, erg tof effect!
grtz.Colien

Diny zei

Wat ontzetten leuk bedacht....en uitgevoerd Monique!
Leuk om er varkenssnoep bij te doen!
Groetjes Diny

Doris knippenenplakken zei

Wat een leuke kaart, mooie achtergrond kleuren .
Groetjes Doris

Gerrina zei

Wat een heerlijk vrolijke kaart! En een mooie scene heb je voor hen gemaakt! Vandaag eindelijk weer droger...maar ja alleen maar pauzes tussendoor... Groetjes, Gerrina

Blankina zei

Lekker origineel varkenskaartje Monique, ik heb mijn blog weer heropent maar voortaan schrijf ik alleen in het Engels, lg Blankina

Willy zei

Ik zag hem op FB al voorbijkomen, echt té leuk!!!

Danoesja zei

Hallo Monique
Wat een geweldige en persoonlijke kaart en zeker helemaal leuke post met die snoepvarkentjes.
Liefs, Danoesja

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...