maandag 16 april 2018

In the picture

Hallo allemaal,

daar ben ik alweer. Dank jullie wel voor de reacties op de kikkerschuifkaart. Ik ben nog niet bij jullie geweest. Wel 2 dagen op de AS. beurs. Ontzettend veel moois gezien. En gezellig met Danoesja en Miranda gekletst. Super, om elkaar in levende lijve te zien. En natuurlijk veel te veel gekocht. Allemaal voor het goede doel.....de rest van het jaar ben ik van de straat 😋

Dan nu de kaart voor de liftchallenge. Een superleuke challenge waar ik graag aan mee wil doen. De tijd dringt al, dus gauw plaatsen. Ik heb gekozen voor een bloemen achtergrondstempel. Daar heb ik een cirkel op gestempeld met een dop van mijn haarlakbus. Onder het mom van, wie geen cirkels heeft moet slim zijn. Daarna de bloemen binnen de cirkel ingekleurd! Een hele leuke techniek en je bent redelijk snel klaar.


Ik ga nu gauw even een rondje door het huis doen en dan lekker naar buiten. In de loop van de dag kom ik gezellig bij jullie langs.

Geniet van het mooie weer!!



23 opmerkingen:

Sarah zei

Deze is mooi! Heel tof.
Ook je kikkerkaart is heel leuk.
Je kaartje die je mij opstuurde vind ik PRACHTIG!!! Mooie papiertjes, mooie kleuren, prachtige bloemen, perfecte tekst.
Super blij mee!! Dank je!

Freubelmina zei

Wat heb je deze kaart ook weer leuk gemaakt Monique! Ik sta er steeds van te kijken hoe veelzijdig jij bent!!
Fijne maandag xxx
Ps. Woensdag nog maar 9 weken :-)

Diny zei

Schitterend kaartje en prima opgelost met de cirkel Monique!
Ook je kikkerkaartje hieronder is geweldig.
Groetjes Diny

Eri zei

Leuke kaart, en dat heb je zeker slim opgelost met die cirkel! Fijne dag!
Groetjes, Eri

Nancy Soetaert zei

toffe liftkaart!
Nancy

bolletjelucky.blogspot.com zei

Haha, wat een leuk idee om je haarlakbus in te zetten bij deze kaart Monique. Het is echt een hele leuke fleurige kaart geworden.
Ik vond het superleuk om je in het echt te zien gisteren en ik zit nog na te genieten van de beurs. Verder nog niet veel gedaan vandaag..LOL.
Lieve groetjes Miranda

Sabine zei

Hele leuke kaart!prachtig liefs sabine

Marjan zei

Leuk zeg, al die vrolijke bloemen en slim om je haarlakbus te gebruiken als stempel! De bloemen daarin poppen er echt uit! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge, Monique.

Scraptastisch zei

Zo kan ik je toch niet bijhouden Monique, whaha Je kikker kaart was ook heel tof en nu al weer één voor de liftchallenge klaar, wat een vrolijkerd!
Volgens mij heb je super genoten het weekend bij het stempel mecca!!!
xx Gerie

Daphne zei

Zo is het wel een hele gave techniek. Ik zat al heel moeilijk te denken met verhogingen enzo op de kaart plakken, maar zo kan het natuurlijk ook.
Gaaf.....net of de bloemen eruit vliegen.

Sylvia zei

Prachtige bloemenkaart,Monique.Wat een slim idee om een cirkel te maken met de dop van je haarlakbus.Hopelijk heb je een beetje genoten buiten.Het zonnetje schijnt hier.

Groetjes,Sylvia.

Henriët zei

Wat een vrolijke kaart maakte jij voor de liftchallenge. Ik sloeg hem deze keer even over maar als ik naar jouw uitwerking kijk dan dacht ik veel te moeilijk.
Lekker nagenieten van de beurs vandaag. En ik ben benieuwd wat je allemaal met je nieuwe spulletjes gaat maken.
Groetjes van Henriët

Chantal zei

Mooie kaart, leuk al die bloemen.
Groetjes, Chantal S

Nicolette zei

Een kaart waar je vrolijk van wordt!
Groetjes Nicolette

Hermien zei

Mooi om te lezen dat je leuke dagen hebt gehad in Nijkerk en van die nieuwe aanwinsten zien we hier wel weer mooie dingen verschijnen. Je lift kaartje ziet er super uit.

Groetjes Hermien

Ans Gilbert zei

Gave kaart heb je gemaakt met het mooie spotlight plekje, echt een blikvanger, heb je echt geen enkele cirkelstans?
Groetjes
Ans

GerJanne zei

Jij hebt geen cirkels?? Dat bestaat toch niet?
Je kaart is heel gaaf! Die van mij komt morgen op mijn blog!
GerJanne

Cornelie zei

Wat een onwijs goed idee zeg. Echt knap bedacht. Heerlijkbvr vrolijke kaart door bloemetjes en kleurgebruik.
Dank je wel!!

Gerrina zei

Moest zo lachen bij je zin: "de rest van het jaar ben ik van de straat"; dat gevoel heb ik ook altijd als ik de (iets te veel) gekochte spulletjes nog eens door mijn handen laat gaan op maandag na de AS...:)
Wat een mooie manier van spotlight kleuren! En een handige oplossing met de dop! Groetjes, Gerrina

Gerdine zei

Ik vind je kaart supermooi!!!
Lekker vrolijk! Past goed bij het stralende weer!
Groetjes, Gerdine

Anita van Merode zei

Prachtig is je kaart Monique. En super opgelost lees ik. Op de beurs nog leuke bekende gezien. Altijd leuk.
Gr Anita

Willy zei

Super mooi zo'n kleurige 'cirkel' in je kaart, gaaf kaartje Monique!

Caroline Cards zei

Wat leuk om maar een gedeelte te kleuren! Ga ik onthouden.
groetjes, Caroline

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...