maandag 30 oktober 2017

Let it Happen

Hallo allemaal, 

dank jullie wel voor de reacties op mijn kaart van gisteren. Het is echt niet mijn ding dat borduren maar ik heb nu des te meer bewondering voor de dames die telkens weer van die mooie borduurkaarten laten zien. Petje af! Zo heeft ieder gelukkig zijn ding anders wordt het wel saai in blogland!

Maar nu mijn kaart voor vandaag. Gisteren startte er een nieuwe challenge bij Addicted to Stamps.
De kaart heb ik weer gemaakt met het blok Prima Marketing Bella Teal. Het is een groot A4 blok, dus jullie zullen nog wel meer kaartjes voorbij zien komen met dit papier.


Ik heb een postzegelstans gebruikt en deze in 3 formaten gestanst. De bladeren zijn van Bo Bunny - Falling Leaves.  Ik vind ze geweldig om te gebruiken.
Te tekst zit ook in het papier. Een paar vellen met inspirerende teksten. Het duurt nog even maar ik hoop dat ik ze straks zelf zo mooi kan schrijven.

De dag begint hier nat. Gelukkig is de wind vertrokken. Straks naar schoonmoeders in het verzorgingstehuis voor een gesprek met het WMO voor zorg in huis straks.
Als alles mee zit mag ze rond 15 december naar huis. En ze doet er ook echt alles aan om dat te laten slagen. 84 jaar en dan zo'n doorzettingsvermogen! Het is een toppertje!!

In de loop van de dag kom ik weer gezellig bij jullie langs maar eerst een stukje huishouden.



26 opmerkingen:

Joanne kramer zei

Wat een schitterende kaart! De herftskleuren zijn zo mooi. Succes met het gesprek, ik hoop dat alles goed geregeld wordt. groetjes Joanne

Margreet zei

Wow, wat een prachtige herfstkaart, Monique....die bladeren zijn echt schitterend!
Veel succes met het WMO gesprek!
xxx Margreet

Crealientje zei

Mooie herfstkaart! De bladeren zijn super.
Gaat je vast lukken het tekst schrijven, ben benieuwd.
Respect voor je schoonmoeder. Succes met de dingen die je vandaag gaat doen. Fijne dag, lieve groetjes Crealientje.

Daphne zei

Wat een mooi papier en wat zijn die postzegel snij stansen toch mooi.
Echt Herfst, deze kaart.

Freubelmina zei

Supermooie herfstkaart Monique!
Fijn dat he schoonmoeder zo mee werkt,hopelijk krijgen jullie alles naar wens geregeld, succes!
Lieve groetjes xxx

Eri zei

Een heel mooie kaart Monique, die bladeren zijn supermooi gemaakt. TOP! En met het handletteren wordt het vast ook nog wel wat.
Fijn dat je schoonmoeder zo'n doorzettingsvermogen heeft! Het zal haar vast lukken om weer naar haar eigen huisje te gaan.
Groetjes, Eri

Cards en Box bij Lady M zei

Heel mooie herfstkleuren prachtig kaartje groetjes maartje

Cards en Box bij Lady M zei

Heel mooie herfstkleuren prachtig kaartje groetjes maartje

lenywim35 zei

Heel mooi gedaan Monique. Gaaf die bladeren zo op de onderrand. grts leny

Scraptastisch zei

Prachtig Monique een keigaaf kaartje!
Succes vanmiddag en super dat het goed gaat met mams!
Liefs Gerie

Caroline Cards zei

Een hele leuke kaart Monique. Terwijl het niet jouw ding is, heb je toch een mooie borduurkaart gemaakt!
Hoop dat je een goed overleg hebt in verband met je schoonmoeder. Fijn dat ze zo'n doorzetter is!
groetjes, Caroline

Sabine zei

Mooie kaart! Prachtig papier. Ik hoop dat het een goed gesprek was Liefs Sabine

Kaartenkraam zei

Wat een mooie blaadjes heb je gemaakt, ze zijn net echt. Een op en top herfstkaart is het geworden, mooi!

groetjes van Ank

Ans Gilbert zei

Hoi Monique,
je hebt een prachtige herfstkaart gemaakt, de bladeren zijn heel mooi en ook een leuke tekst. Hoop dat alles goed mag gaan met je schoonmoeder,
groetjes,
Ans

Irene zei

Zo mijn ding deze tinten en wow wat zijn die bladeren mooi Monique en ik weet zeker dat we straks prachtige teksten van jouw hand gaan zien op je creaties! Net als borduren waag ik me ook daar maar niet aan...
Wat een kanjer jouw schoonmoeder, straks met Kerst weer thuis wat zal dat heerlijk zijn!

xx Irene

Nicolette zei

Hier kan ik nu weer vol bewondering naar zitten kijken. Super mooi Monique.
En fijn dat het de goede kant op gaat met je schoonmoeder.
Groetjes Nicolette

Annemarie en Merit zei

Wat een prachtige kaart Monique, heel mooi in deze tinten! En die postzegelstansen zijn ook erg leuk! Al met al een geslaagde kaart. Hopelijk is het wmo gesprek goed gegaan en knapt je schoonmoeder snel weer op, maar zo te horen gaat dat goed komen met zo'n doorzetter! Succes ermee.
Groetjes, Merit en Annemarie

Trijntje zei

Wat een prachtige herfstkaart is dit geworden Monique. Groeten Trijntje

Danielle zei

Heel mooi, deze herfstkaart. Die bladeren èn het papier zijn prachtig!!

Angelique zei

Prachtige kaart, wat een mooi blok lijkt me dat. Ook de bladeren zijn mooi gemaakt. Knap van je dat je je toch aan een borduurkaart hebt gewaagd en met een goed resultaat. Ik vind het ook altijd zo mooi maar heb het nog nooit geprobeerd.
Hopelijk alles goed gegaan op het gesprek en respect voor haar doorzettingsvermogen.
lieve groetjes Angelique

Hermien zei

Prachtig kaartje Monique, en wat een doorzetter die schoonmoeder van je.

Groetjes Hermien

Gerrina zei

Mooi dat papier..veel van Prima's collecties zijn mooi, maar gelukkig ben ik een paar jaar geleden gestopt met papier kopen...:) En de bladeren zijn top; a;sof ze net gevallen zijn! Groetjes, Gerrina

Willy zei

Het is een plaatje Monique en wat fijn dat je schoonmoeder binnenkort met hulp naar huis mag!

alma.heijenk@gmail.com zei

Mooie kaart Monique.
fijn dat je schoonmoeder al weer zo'n eind op weg is dat ze straks naar huis mag.

Diny zei

Wat een GAVE kaart is dit Monique.....schitterend!
En knap dat je een borduurkaart gemaakt hebt hieronder.....hij is erg leuk geworden.
Groetjes Diny

Nota Bene zei

Dit is echt een schitterende kaart. Prachtig, die kleuren!
Groetjes, Nele

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...