vrijdag 3 februari 2017

A flower for you

Hallo allemaal,

Een heel hartelijk welkom aan mijn nieuwe volgers. Gezellig dat jullie bij me komen kijken.

Vandaag een kaartje met de Zigmarkers in combinatie met distress inkt.
Daar ligt toch wel mijn hart. Het is ontspanning en nooit hetzelfde. Afgelopen zondag ben ik bezig geweest met achtergrondjes maken. Zo ook met witte embossingpoeder deze bloemen gestempeld.
Woensdag heb ik lekker zitten kleuren. Wat bleek nou, ik dacht dat ik op aquarel papier zat te stempelen maar het blijkt gewoon linnen cardstock te zijn. Wel op de gladde achterkant. En dat was heel goed te doen met het inkleuren en het vele water dat ik heb gebruikt. Wel laat ik elke bloem voldoende opdrogen voor dat ik er weer overheen ga met de volgende laag.

Dit is wat ik heb gebruikt:

Stempel is van ZieZoDesign (die er jammer genoeg mee gaat stoppen)

Tekststempel is van de Stempelwinkel

De zigmarkers: 46 midgreen, 53 yellowgreen voor de blaadjes
37 cornflower voor de bloem
52 Bright yellow voor het hart van de bloem

Distressinkt: Mustard Seed en Tumbled glass

Ik laat de kaart meedoen bij:


Zondag ben ik terug met de reminder voor Knutsels en Kadootjes.
Fijn weekend allemaal....

Liefs Monique





24 opmerkingen:

Odette's kaartenhoekje zei

Wow Monique wat is dit een prachtig kaartje ... Super mooie achtergrond en dan het inkleuren ... fantastisch zeg !
Groetjes, fijn weekend, Odette.

Eri zei

Oh wat een mooie kaart Monique! De bloemen en kleuren zijn prachtig!
Groetjes, Eri

Joanne kramer zei

Prachtig! Die kleuren!! groetjes Joanne

Kaartenkraam zei

Mooi zeg! Prachtig de kleuren die je hebt gebruikt en het stempelen in wit vind ik hier heel fraai uitkomen.

groetjes van Ank

Cards en Box bij Lady M zei

Heel mooi gedaan groetjes maartje

Marja zei

Supermooi gemaakt Monique.
Leuke kleurtjes heb je gebruikt.
Groetjes Marja.

Creanita60.blogspot.nl zei

Super hoe je deze kaart hebt gemaakt! Mooie kleur blauw ook! dit wil ik ook eens gaan doen stempelen met embossingpoeder en dan inkleuren het ziet er nl. Prachtig uit!
Groetjes Anita

Syl(via) zei

Mooi grdaan Monique. De bloemen springen er echt uit qua kleur. Gr. Syl(via)

karin zei

Mooi gemaakt Monique. Een geluk dat het ging op glad papier. Ik heb daar ook eens problemen mee gehad.
Groetjes,
Karin.

Dreja zei

Superschön geworden. Danke für deine Teilnahme bei der Stempelsonne.
LG Dreja

Anita van Merode zei

Ohhh geweldig mooi gedaan Monique.
Heerlijk om bezig te zijn.
Gr Anita

!neke zei

Wat een mooie kleuren explosie !!!!!
Echt heel mooi !!!!!

groeten Ineke

Angelique zei

Prachtige kaart, heel erg mooi gedaan en wat een mooie kleuren. Je kerstkaartje vind ik ook mooi, zo zacht van kleur.
lieve groetjes Angelique

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een prachtige kaart Monique. Mooie techniek en mooie kleuren. Heel mooi gemaakt. Lieve groetjes Miranda

Sarah zei

Heel mooi!

Nelleke zei

Wat mooi Monique, ook de kleuren. Wat is dat blauw toch mooi! Groetjes, Nelleke

Sabine zei

Heel mooi gemaakt Liefs Sabine

Hermien zei

Dit kaartje ziet er prachtig uit Monique.

Fijn weekend,
Hermien

Bernadet zei

Supermooie kaart Monique!

martina's kaartjes zei

mooi kaartje werd het zo ! de kleurtjes spatten van het scherm !
grtjs, martina
x

Diny zei

Wat ontzettend leuk gedaan Monique....prachtig kaartje!
Groetjes Diny

GerJanne zei

Oh Monique, deze is gaaaaaaaaaaaaaaf!!! Wauw wat mooi! Ik ben er helemaal weg van. Ik denk dat je beter workshops kunt gaan geven dan gaan volgen!
;-)
Groetjes,
GerJanne

AndreaBastelmaus zei

Puh---Wow... ich ziehe meinen Hut, denn das ist ja eine zauberhafte Karte. Du hast soooo toll coloriert, die Farben sind einfach genial. Danke, dass du bei Stempelsonne mitmachst.
Liebe Grüße - Andrea

Manja zei

Dit kaartje vind ik supermooi, Monique!
Groetjes, Manja.

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...