dinsdag 3 mei 2016

kleurweekendje



Hallo allemaal,

Allereerst bedankt voor jullie lieve reacties op mijn babykaartje. Ik ben in de top 3 belandt bij Cheerfull sketches met dit kaartje. 

Vandaag laat ik jullie mijn resultaat zien van een weekendje kleuren. Al 2 weekendjes terug hoor....
Af en toe ruim ik al mijn karton op en pak mijn stempelbox. Dat is het nadeel van alles mooi vinden om te doen. 
Ik heb eerst de bloemen en de vlinders gestempeld. En deze ingekleurd met Zig colour brush markers. Ik ben groot van van deze stiften. Maar het is nog wel even oefenen.
De vlinders en de bloemen heb ik bewerkt met de Wink of Stella clear glitter. Ook al zoiets. Af en toe komen ze met goede spullen.



.

De laatste kaart gaat naar mijn zus. Die goed haar best doet om van alles te genieten...
Het gaat op dit moment redelijk met haar.


Ik vind ze mooi rustig geworden.

Vanavond kom ik nog even buurten. Ik heb mijn laptop tot 22.00 uur. Dan neemt Kevin hem mee in zijn nachtdienst. Filmpie kijken. Hij zit de hele nacht alleen en moet elk uur bellen naar een centraal meldpunt. Leuk vak...beveiligen...hahaha.

Liefs, Monique







18 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Monique, gefeliciteerd met je top 3 notering. Altijd leuk toch? Deze serie bloemenkaarten vind ik erg mooi geworden. Rustig en mooie sprekende kleuren heb je gebruikt. Fijn dat het redelijk gaat met je zus.
Lieve groetjes Miranda

Joanne kramer zei

Wat een schitterende kaarten! groetjes Joanne

marja kenter zei

Ze zijn alle drie erg mooi, heel subtiel.
Mooi gekleurd.
Duim voor je tot 3 notering en fijn dat je zus zich momenteel redelijk voelt.
Groetjes Marja

Janette van Otterlo zei

Superleuke kaarten! Ik vind het afwisselen van de verschillende technieken ook zo leuk.
Grtz Janette

Sarah zei

Wat een mooie kaarten, echt waar!
Fijn dat het redelijk met je zus gaat. Liefs Sarah

Rosina zei

Heel mooi deze kaartje Monique...wat heb je die leuke stempels mooi ingekleurd...PRACHTIG...en gefeliciteerd met je topplaatsje...geniet er maar lekker van...
Fijn dat het met je zus redelijk goed gaat....

groetjes Rosina

Manja zei

Ze zijn stuk voor stuk beeldschoon, Monique! Lief het kaartje voor je zus.
Ik ken haar niet, maar ze lijkt mij erg dapper. Sterkte voor iedereen!
Groetjes, Manja.

Irene zei

Mooie stempels, prachtig ingekleurd, gave teksten en meer is er soms dus helemaal niet nodig Monique, top!!

xx Irene

Anita van Merode zei

Hoi Monique,
prachtige kaarten heb je gekleurd en gemaakt in dat weekend. Geweldig hoor.
Gr Anita

Nancy Soetaert zei

prachtige reeks kaarten met deze bloemen en vlinders!
Toffe kaart ook voor je zus!
groetjes
nancy

GerJanne zei

Hoi Monique,
wat een prachtige kaarten heb je gemaakt! Stuk voor stuk bjoeties! Geen idee wat Zig markers zijn. Misschien kun je ze meenemen over 2 en een halve week? Demonstreren??
Fijn dat het redelijk gaat met je zus. En Kevin heeft je laptop mee, dus dit lees je morgen pas. G je lekker genieten van het mooie weer?
Groetjes,
GerJanne

Angelique zei

Wat een prachtige kaarten, mooie stempels en mooie teksten. Het inkleuren is je goed afgegaan. Fijn om te horen dat het redelijk met je zus gaat.
Mijn man is ook beveiliger maar die heeft een laptop vd zaak omdat hij ook de coördinatie doet, dus kan ik bloggen wanneer ik wil.
lieve groetjes Angelique

Marja zei

Leuke serie kaarten! Het inkleuren gaat je best goed, zelf vind ik het inkleuren van bloemen ook veel moeilijker als poppetjes.
Groetjes Marja.

Wil Frutsel zei

Wauww prachtige kaarten, alle 3 Schitterend van kleur en prachtig ingekleurd!!
xx Wilma

Margo zei

Wat een prachtige kaarten Monique ! Erg mooi ingekleurd !
Groetjes
Margo

Anoniem zei

Drie super mooie kaarten Monique! Die voor jouw zus vind ik zo ontroerend ... Ik kan de tijd niet vinden op het moment om een kaartje te maken maar ik denk dagelijks aan jullie! Gefeliciteerd met jouw top drie notering! Super leuk :)
Groetjes Chantal

Diny zei

Wow....Monique....wat heb je prachtige kaarten gemaakt....schitterend! Ze zijn ook allemaal even mooi.
Wat leuk dat je in de prijzen bent gevallen....gefeliciteerd!
Groetjes Diny

Kaartenkraam zei

Knap hoor dat inkleuren van stempels, ik kan dat niet goed. Mooie tekst ook op die laatste kaart!

groetjes van Ank

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...