maandag 14 maart 2016

Veel liefs...

Daar ben ik alweer....

Bedankt voor jullie fijne berichtjes. Gisteren waren we naar de crossbaan waar Kevin aan het trainen was. Altijd weer spannend. Het ging goed. Vandaag weer trainen en dat ging minder goed. Hij remde de motor dood, opnieuw aantrappen en de motor kreeg een terugslag waardoor de filterbak in brand vloog! Kevin zag heel veel eurootjes in vlammen op gaan. Gelukkig was er iemand met een brandblusser en is de schade beperkt gebleven. Maar eurootjes gaat het wel kosten....

Ik kan het niet laten. Heb een kaartje gemaakt met de nieuwste stempels van ZieZo en de Zig markers waar Diny mee demonstreerde tijdens de Knotsgekke kaartendagen in Zwolle. We kregen zo'n leuke uitleg, dat ik er ook gelijk mee aan de slag wilde. Ook Zoë had gisteren al een kaartje klaar. Ze was nog geen 5 minuten thuis of was al aan de slag.

Dit is mijn kaartje geworden. 
Ik heb aquarelpapier van Schut gebruikt. Daarop heb ik wat streken met een roze en een paarse Zigmarker gemaakt. Die vervolgens met een tissue doorelkaar heen gewreven.
Laten drogen en dan de bloem er op stempelen. Ook heb ik nog een paar bloemen extra uitgestempeld en deze uitgeknipt en verhoogd opgeplakt. Dat zie je niet zo goed op de foto.


Met een gaasstempel in dezelfde kleur paars de rand gestempeld.
Op de bloem heb ik de Wink of Stella Clear glitter gebruikt.

Ik ben tevreden. In het echt ziet de kaart er veel mooier uit. Maar paars en foto's....hmmmm.


En dan heb ik hier nog 2 kaartjes gemaakt door Zoë.
Zaterdag spulletjes op de beurs gekocht en zondag aan de slag. En alles onthouden wat die lieve mevrouw haar vertelde hoe ze het moest doen.

Ze stuurde vanmorgen om 8.10 uur de foto's al op.
Zijn ze niet leuk?
Hierboven heeft ze de bakstenen sjabloon van DutchDoobaDoo gebruikt. (onder ook ;-)
En de kaart hieronder heeft ze met de boekvorm gemaakt. Die wilde ze zo graag.
En ook heeft ze nog een Bowadra gekocht bij Kitty en daar 2 hele leuke strikken mee gemaakt.
10 jaar! En je hoeft haar niets meer te vertellen. Tante is best trots! 

Weer een heel verhaal. 
Ik heb mijn blogrondje alweer gedaan vandaag. Bij ons werd het huis geisoleerd vandaag. Wat een herrie 's morgens om half 8.
Maar als het goed is zitten we er nu warmpjes bij.

Fijne avond!
Liefs, Monique





28 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

het knutselvirus zit blijkbaar in de familie!
Mooie werkjes van allebei!
jammer van de motor van Kevin!
groetjes, nancy

!neke zei

Mooie kaarten !!!!!!!
Hoop dat de schade aan de motor meevalt !

groeten Ineke

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Dat was een tegenvaller voor Kevin Monique , wat heeft Zoë een leuke kaartjes gemaakt zeg, dat gaat nog wat beloven voor de toekomst! Jouw kaartje is ook weer erg mooi geworden, leuke techniek, mooie bloem, liefs Ingrid

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een gave kaart Monique met die mooie bloem. Mooie achtergrond heb je gemaakt met die gaasstempel. Zoë is duidelijk een natuurtalent, zij heeft ook mooie kaarten gemaakt, knap zeg. Ik snap dat tante trots is.
Leuk dat je meedoet aan de challenge van Addicted To Stamps Challengeblog, dank je wel.
Lieve groetjes Miranda (dt-ATSC)

Diny zei

Prachtige kaart heb je gemaakt Monique!
Ook de twee andere kaartjes van Zoe zijn erg leuk.
Groetjes Diny

Blankina zei

Vooral je eerste kaart is prachtig! Die bloem is fantastisch, lg Blankina

Hermien zei

Wat een aparte kaartjes Monique mooi hoor! En wat knap dat Zoe al zulke mooie kaartjes maakt op haar leeftijd, dat beloofd wat voor de toekomst.

groetjes Hermien

Ans Gilbert zei

Mooie kaart heb je gemaakt Monique,
ik heb ook bij Diny staan te kijken, ik heb een voorbeeldje mee gekregen, om de stempel zelf verder in te kleuren met Distress inkt, of dat gaat lukken..
Zoe heeft ook goed haar best gedaan, zelfs strikjes maken lukt haar al..
groetjes,
Ans

Sarah - Crea S zei

Hele mooie kaart Monique! En wat springt je bloem er echt uit!
Geloof graag dat tante trots is, leuk hé, knutselen met kids en zeker als ze ook zo enthousiast zijn! Liefs, Sarah

Nelleke zei

Leuk zeg, en ook heerlijk nagenieten van de beurs. Nieuwe pullen zijn ook altijd zo leuk om te gebruiekn. Je mag trots op je nichtje zijn, zij kan het ook goed. Verder even je andere kaarten bekeken. Jou verhuiskaartje vind ik ook super, je maakt trouwens verschillende kaarten, goed dat je ook CAS probeert! Groetjes, Nelleke

GerJanne zei

Ha Monique, getsie, het zou toch niets voor mij zijn, zo'n sport. Niet de eurootjes, maar steeds de angst dat er iets gebeuren zal...Gelukkig had Kevin niets?
Je kaart is prachtig. Heel mooie kleuren heb je gebruikt.
En die Zoe is knap zeg, met haar kaartjes!
Super!
Groetjes,
GerJanne

Janette van Otterlo zei

Leuke kaarten!
grtz Janette

Angelique zei

Wat ben je lekker actief geweest de laatste paar dagen. Je drieluik en de reminder zijn heel erg mooi geworden met de spulletjes uit het blok.
Leuk dat je zo'n fijne dag met je zus en nichtje hebt gehad.Ik heb nog nooit van Zigmarkers gehoord maar je kaartje is prachtig. Ook die van Zoe zijn heel mooi geworden.
Lijkt me erg spannend om bij zoiets als crossen aan de kant te staan, gelukkig is het vandaag goed afgelopen. Jammer van het geld maar als hij zelf maar niet gewond is geraakt.
lieve groetjes Angelique

marja kenter zei

Mooie kaarten en wat ontzettend knap gedaan Door een
kind van 10, maar die van jou is ook mooi. Ik ga zo even Googelen naar zigmarkers. Geen idee wat het is.
Groetjes Marja

Scraptastisch zei

Hoi Creabea....wat ben je actief zeg!!! En wat leuk dat je inspiratie hebt gekregen op de beurs!!! En dan die Zoé...aanstormend talent zeg, knap gedaan! Op je foto is goed te zien dat je de bloembladeren verhoogd hebt op geplakt hoor! Brrr...en dan Kevin op zijn cross-motor lijkt me doodeng om daar naar te kijken! Dat wordt weer heel hard werken voor hem!
Liefs van Gerie

Lil zei

Mooie kaart met de paarse kleur en je ziet dat Zoë veel talent heeft, knap hoor.
Mooie kaarten dames.
Groetjes Lil

Joanne kramer zei

Wat heb je een prachtige kaart gemaakt, super! En de kaarten van Zoe zijn ook heel mooi! groetjes Joanne

Sabine zei

Wat een mooie kaart heb je zelf gemaakt en wat leuk dat je nichtje ook zulke mooie kaartjes maakt! Daar mag je zeker trots op zijn! Liefs Sabine

Kreatief met Maria zei

Hoi Monique
Wat een prachtige kaart is dit geworden. Leuk dat je dochter ook kaartjes maken en zo te zien gaat haar dat heel goed af. Heel mooi zijn ze.
Groetjes Maria

Sylvia zei

Prachtige kaart,Monique.Hele mooi bloem als blikvanger.Dat je de bloem verhoogd heb opgeplakt is wel te zien,hoor.De kaarten van Zoe zijn ook heel mooi.Van welk merk is de tekststempel?

Groetjes,Sylvia.

Sarah zei

Ik vind je kaartje super mooi!
Ik hou van paars en het experimenten met kleur op je achtergrond vind ik ook tof!
Liefs Sarah

karin zei

Prachtig stempelwerk Monique, heel mooie kaart.
groetjes,
Karin

Misseke zei

Prachtige kaartjes zijn het geworden Monique - beiden hebben jullie het super gedaan.

Groetjes,
Misseke

Rosina zei

Heel mooi je kaartje Monique...leuke inspiratie opgedaan in Zwolle zo te zien en ook Zoë heeft heel erg haar best gedaan....zit wel wat in de familie het freubelen...KNAP gedaan van haar...
en wat een pech voor kevin....niets voor mij hoor deze sport...ik ben echt een angsthaas...hopelijk gaan de herstelkosten meevallen...

groetjes Rosina

groetjes Rosina

Dora zei

Prachtig kaart, Monique! En ook die van Zoe.

Anita van Merode zei

Hoi Hoi,
wat een prachtige kaart ook de vorige post! Balen zeg dat Kevin al zijn eurotjes in vlammen op ziet gaan, tja dat is sport, kost heeeel wat!
Wat lief dat ze je foto's stuurde van haar resultaat mooi hoor.
Gr Anita

Veerle zei

Hele mooie kaart Monique. Dank je wel om mee te doen met onze challenge.
Veerle DT-ATSC

Ellibelle zei

Such beautiful creations!
Thanks so much for sharing!!
xEllie/ Let's Color and Critters and Creatures Linky Party

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...