donderdag 24 december 2015

52 Weeks to Christmas

Hallo allemaal,

vandaag de laatste kaart voor dit jaar. Maar volgende week beginnen we natuurlijk weer met de voorraad voor volgend jaar. Ik had er nog 1 over....
Deze keer laat ik jullie een kaartdoosje zien.
Het is een patroontje van de Silhouette. Allemaal amerikaans. Het was bedoeld voor waxinelichtjes maar volgens mij zijn de waxinelichtjes in amerika kleiner want ik kreeg ze er met geen mogelijkheid in. Maar een lekkere kersenbonbon is natuurlijk ook niet te versmaden. En de ontvangster was er blij mee.
Ik heb iedereen die ik zelf kon bezorgen een leuk kado doosje gegeven. 
Laten jullie vandaag ook nog iets moois zien bij 52 Weeks to Christmas?

Vandaag ga ik weer eens een kaartje maken. Gisteren zat het ook in de planning maar toen dacht onze wc dat ie het niet meer nodig vond om de boel weg te werken.....getver... dus spitten, hogedrukspuit en noem maar op. Alles lekker smerig dus wc en douche hebben gelijk een grote beurt gehad en ben ik klaar voor de kerst!

Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie lieve berichtjes dit jaar en jullie steun bij alle nare dingen!
Ook mijn zusje is door jullie mooie kaarten helemaal blij en ze zit warempel kaartjes te maken met haar bonusdochter! Hoe gek kan het lopen......

Ik wens jullie een hele fijne kerst en  een gelukkig, creatief maar vooral gezond 2016!

Tot volgend jaar!

Monique

15 opmerkingen:

Sabine zei

Heel mooi doosje en wat fijn dat de wc ook weer doorloopt ;) Is wel handig nu. Fijne dagen Liefs Sabine

Nicolette zei

Wat een leuk doosje.
Leuk om weg te geven zo.
Fijne kerstdagen gewenst.
Groetjes Nicolette

Trijntje zei

Wat leuke Monique. Een heel mooi cadeautje heb je ervan gemaakt. Groeten Trijntje

Creanita60.blogspot.nl zei

Wat een leuk weggevertje is het geworden en nog lekker ook!
Fijne feestdagen!
Groetjes Anita

Diny zei

Hallo Monique,
Ik ben een tijdje niet zo vaal langs geweest....maar jij wist de reden daarvan geloof ik wel he! Wat een schitterende creatie heb je gemaakt!
Ik las wat berichtjes terug en kwam het bericht tegen van je zus die zo ziek is. Ik wens je daar heel veel sterkte mee en hoop dat het bloggen een goede afleiding is voor je.Fijne feestdagen en alle goeds voor het nieuwe jaar!
Groetjes Diny

Wil Frutsel zei

Hoi MOnique, dat ziet er prachtig maar ook heel lekker uit zeg!!
Hele warme en knusse kerst voor jou en je gezinnetje!!
xx Wilma

karin zei

Lekker met die bonbons erbij :) Prachtige creatie Monique.
Fijne Feestdagen,
Karin.

Cards en Box bij Lady M zei

dit ziet er erg leuk uit lekker met bonbon,s fijne dagen gewenst groetjes maartje

Ans Gilbert zei

Hoi Monique,
wat een leuk doosje met de heerlijke inhoud, natuurlijk vielen ze in de smaak..
Wat een ellende zo net voor kerst, maar gelukkig is het opgelost,
Ik wens jullie fijne dagen,
groetjes,
Ans
p.s jouw kerstkaart vandaag ontvangen, ik hoop dat de mijne ook is gearriveerd?

Hermien zei

Dat is boffen voor de mensen die in de omgeving wonen Monique prachtige kaart is het.
Voor de laatste dagen van het jaar, wens ik je veel gezelligheid met elkaar. Voor de dagen erna die dan volgen wens ik je geluk, gezondheid en weinig zorgen...

Groetjes Hermien

Chantal zei

Een erg leuk kerstdoosje, en chocolaatjes zijn altijd goed ;o).
Jullie ook fijne feestdagen en een gelukkig en gezond 2016.
Bedankt voor je kaartje.
Groetjes, Chantal S

Sarah zei

Mooie afsluiter !
Fijne feestdagen voor jou !
Liefs Sarah

Kreatief met Maria zei

Wat een prachtig kaartdoosje Monique. Heel mooi gemaakt.
Fijne feestdagen.
Groetjes Maria

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie creatie Monique...
Fijne feestdagen voor jou :)
Lieve groetjes Miranda

Anita van Merode zei

Prachtig is dit doosje!! Fijne feestdagen, ik heb je mailtje ontvangen. Ik mail je nog terug.
Fijne feestdagen!
Groetjes Anita

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...