donderdag 17 september 2015

52 weeks to Christmas #38

Hallo allemaal, 

week 38. Nog 99 dagen te gaan en dan is het kerst.
We hebben nog even.

Vandaag mocht ik een kaart laten zien bij 52 Weeks to Christmas.
Ik heb als basis wit linnen karton gebruikt. Met daarop weer Aquamarijn. Als dessinpapier heb ik Once Upon a Time van ScrapBerries gebruikt. Daarbij zit ook dit leuke plaatje. De sketch komt jullie misschien wel bekend voor. Die is van Cheerfull Sketches. Waar deze kaart uiteraard meedoet.
Wat ik verder heb gebruikt is:
Hertjes - LCR45.0850
Schaatsjes - Amy Design
Klok - Marianne Design - CR1234
Tekststempels - StudioLight - STAMPWM119

Doen jullie ook gezellig mee?
Ga naar 52 Weeks to Christmas en link daar je kaart. Dan komen we bij jullie langs!

Fijne donderdag en tot gauw!

Liefs, Monique


27 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooi in het blauw en leuk die hertjes erbij!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Sabine zei

Leuke kaart! En het plaatje is ook geweldig Liefs Sabine

Diny zei

Wow....Monique....wat een SCHITTERENDE kerstkaart heb je gemaakt.
De kleurtjes zijn ook super gaaf!
Groetjes Diny

Ans Gilbert zei

Je hebt een prachtige kaart gemaakt, de schaatsjes zijn leuk!
groetjes,
Ans

Wil Frutsel zei

Een prachtig kerstkaartje, mooie mallen een leuk plaatje en hele mooie kleuren!!
xx Wilma

Rosina zei

Prachtig kerstkaartje Monique ...ik had het op de challengeblog al bewonderd....SUPER mooi die sketch uitgewerkt...

groetjes en een fijne donderdag
Rosina

Sylvia zei

Prachtige kerstkaart,Monique.Mooie kleuren en wat een leuke hertjes.

Groetjes,Sylvia.

Marja zei

Supermooie kaart Monique mooi van kleur !!
Groetjes Marja

carla zei

Een leuk en mooi kaartje Monique.
Ik zag hem op Facebook passeren en ik heb gelijk naar je blog gelinkt.
Bedankt voor je deelname aan onze challenge van cheerful Sketches.
Groetjes,
Carla

Anoniem zei

Wat een prachtige kerstkaart Monique! Heerlijk winters en het schuine lint is een leuke, warme touch :)
Groetjes Chantal

Misseke zei

Schitterend kerstkaartje heb je gemaakt Monique - ik vind de kleurtjes en de samenstelling super supermooi.

Groetjes,
Misseke

Giny zei

Wat een bjoetie is dit Monique.
Mooie kleuren .

Lieve groet Giny

Nicolette zei

Een prachtige kaart Monique.
Groetjes Nicolette

Henriët zei

Super mooie kaart! Mooi met het kantje dat de diagonale lijn van de kaart benadrukt. Mooi papier!
Groetjes van Henriët

Josje zei

Leuke kaart en is het nog maar 99 dagen tijd om kerstkaart te gaan maken

Nelleke zei

Nog even bij jou en dan zo stoppen. leuke sketch heb je gebruikt, ik herken hem gelijk. Mooie kaart en kleuren en die hertjes, ja om verliefd op te worden. Groetjes, Nelleke

Angelique zei

Hele mooie kerstkaart in het blauw. Ik vind de tekststempels ook mooi verwerkt in deze leuke sketch.
Lieve groetjes Angelique

Angelique zei

Hele mooie kerstkaart in het blauw. Ik vind de tekststempels ook mooi verwerkt in deze leuke sketch.
Lieve groetjes Angelique

Marjoleine zei

Wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt met de sketch Cheerful sketches! Dank je wel voor het meedoen met onze challenge!

Groetjes,
Marjoleine (DT)

GerJanne zei

Oh Monique, wat heb je dat prachtig gedaan. EN de uitwerking van de sketch, en de kleur en papier keuze. Echt super. Ben benieuwd wat jullie van de campers vinden. Jammer dat het niet tegelijk was met de creabeurs...is andere jaren wel eens geweest!
Groetjes,
GerJanne

Scraptastisch zei

Prachtige kerstkaart Monique!!! Alles past weer zo mooi bij elkaar en de schaatsjes van Amy prachtig bewerkt! Ik las tijdens het bloggen ergens, dat jullie campers aan het bekijken zijn....wat leuk!!!!
Succes hiermee hoor!!
Fijn weekend en lieve groetjes van Gerie

Scraptastisch zei

Ennuh...ik ben Oma geworden, zie mijn blog Monique!
xx

Bernadet zei

Fantastische kaart!!
Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!!

Creaine zei

Mooi gemaakt!! Gezellig dat je meedoet bij Cheerful Sketches, succes.
groetjes Ine (DT)
http://creaine-challenges.blogspot.nl/

Margreet zei

Mooi kaartje!
Dank je wel voor het meedoen bij Cheerful Sketches en veel succes!
xxx Margreet

LiesyCreativeMoments zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
LiesyCreativeMoments zei

Ziet er fantastisch uit, ik heb meteen zin in kerst.

Een doorkijkje bij Knutsels en Kadootjes.

 Hallo allemaal, hier trekt de mist op en schijnt het zonnetje....voorlopig. De afgelopen dagen hebben we bij de bakker een marathon gelopen...