maandag 2 maart 2015

Mijn nieuwe Derwent potloden gebruikt bij Dora...

Hallo lieve blogvriendinnen,

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien die ik zaterdag samen met Anja, GerJanne, Nelleke, Marja, Cornelie en Andrea bij Dora in de Stalloon heb gemaakt. Ik had al vaker gehoord dat het daar zo gezellig was.....Dat was ook zo! Lekker kletsen en toch hebben we ook heerlijk gewerkt.
Ik had vorige week mijn oude potloden verkocht en een doos Derwent softcolour potloden gescoord op marktplaats. Ik kan kliederen met alle soorten inkt maar met potloden een plaatje inkleuren gaat me niet altijd even goed af. Dus.....en workshop volgen bij Dora.

Dit is het resultaat. De kleuren zijn jullie niet helemaal van mij gewend maar het gaat om het resultaat. Ikzelf ben best tevreden. Ik heb vandaag nog 1 afgemaakt maar die hebben jullie nog van mij tegoed.




Zekers voor herhaling vatbaar!

Voor nu een fijne week!
Liefs Monique



21 opmerkingen:

Wil Frutsel zei

Mooie vrolijke kaart Monique. Prachtig gekleurd!!
xx Wilma

Nelleke zei

Zekers voor herhaling vatbaar he? Was gezellig en zo te zien gaat het kleuren best goed zeg. Mooie vrolijke kaart! Groetjes, Nelleke

Claudia's kaartjes zei

Hoi Monique,

Je kaartje is zeker geslaagd. Heel mooi.

grtjs
Claudia

marja kenter zei

Zo grappig, ik heb helemaal helemaal geen kaarten gezien die klaar waren. Veel te druk met mijn papaver die ik verkeerd had gestempeld. Die van jou is erg leuk geworden, mooi gekleurd.
Leuk je ontmoet te hebben.
Groetjes

Anoniem zei

Prachtige kaart Monique! Ik ben gek op kleurtjes :) Je hebt het ook heel mooi ingekleurd met de potloden! Heel leuk om de groepsfoto te zien en de diversiteit in de uitwerkingen :)
Groetjes Chantal

Margo zei

Hoi Monique,
wat een prachtkaart ! Je hebt hem erg mooi ingekleurd !
Ik zag bij GerJanne al dat het zo gezellig was !
Ik ben alvast benieuwd naar je volgende kaart hoor !
Vind jij dat inkleuren ook niet lekker ontspannend ?
Groetjes
Margo

Giny zei

Prachtig gekleurd!!
En een lekkere vrolijke kaart!!

Lieve groet Giny

Rosina zei

Heeeeel mooi kaartje Monique....prachtig die ingekleurde bloemen....Ik zag het al een keertje bij Dora voorbij komen en aan de foto's te zien is het heeeeeel gezellig geweest....jammer dat het voor mij wat te ver is vanuit west-brabant...maar anders was ik zeker een keertje van de partij....

groetjes Rosina

hildascrapcorner.blogspot.nl zei

Mooi ingekleurd en lekkere frisse kleurtjes. Super!
Groetjes Hilda

Sylvia zei

Hallo Monique, Ik zie dat het alweer veel te lang geleden is dat ik bij je ben wezen kijken. Prachtige kaarten heb je de afgelopen tijd gemaakt en deze vrolijke bloemen kaart is ook heel mooi. Daar wordt je echt vrolijk van.

Groetjes Sylvia

Anja zei

Wat een heerlijke dag was het, hè? En met allemaal mooie resultaten!
Dit gaan we zeker vaker doen!

Liefs Anja

Ans Gilbert zei

Hoi Monique,
Je hebt een voor jouw doen een kleurrijk kaartje gemaakt, heel mooi ingekleurd, fijn dat het zo gezellig was,
liefs, Ans

Hetty zei

Een prachtige kleurrijke kaart is het geworden Monique!
Supermooi ingekleurd!

Groetjes Hetty

Diny zei

Jouw kaartje is ook heel erg leuk Monique....ik heb er al meer gezien vandaag.
Wat hebben jullie het gezellig gehad zo te zien!

Groetjes Diny

Misseke zei

Dat ziet er schitterend uit Monique, supermooi gekleurd!
Groetjes,
Misseke

Tineke van der Linden zei

Een workshop is altijd fijn om wat tips te krijgen. Weer wat bijgeleerd dus. Je kaart vind ik prachtig. Mooi kleurwerk.
Groetjes Tineke

GerJanne zei

Hoi Monique,
ja leuk was het en leerzaam! Jouw kleurwerk is echt heel mooi en goed gelukt. Dat ga je vast en zeker vaker doen! Lekker middagje met Anja samen kleuren!
Grappig dat we allebei voor de ovalen stans hadden gekozen.
Groetjes,
GerJanne

Hermien zei

Prachtig kleurwerk hoor Monique, het is een mooi kaartje

groetjes Hermien

Susie Wusie zei

Wat een prachtige kaart!!! Ik had het bij Gerjanne al op het blog gezien, en nu hier ook jou kaartje! Ziet er gezellig uit zo daar bij Dora!

Groetjes Suus

jackelien zei

Jullie hebben het wel gezellig gehad lees ik zo overal.
Je kaart is prachtig.
Gr Jackelien

Willeke zei

Hoi Monique,
je kaartje is mooi ingekleurd, leuke kaart is het geworden !
Groetjes van Willeke

Doorkijkje of niet?

 Hallo allemaal, vandaag heb ik een pillowbox voor jullie. Voor een collega op het werk heb ik dit boxje gemaakt. Met daarin een giftcard ho...