woensdag 11 februari 2015

Een kleintje erbij...

Hallo allemaal,

Vandaag een spannend dagje. Kevin heeft sollicitatiegesprek nr. 2
Ik hoop zo dat hier wat uitkomt. Hij probeert op allerlei mogelijke manieren aan werk te komen maar er is gewoon niet zoveel hier in het noorden. En als beveiliger moet hij even geduld hebben. Het seizoen begint zo weer en er zit nog een sollicitatie in het vat voor de COA's hier in de omgeving. Het wachten is op de start van deze procedure.

Om de spanning een beetje te doorbreken laat ik jullie een kaart zien die ik voor mijn schoonfamilie heb gemaakt. Ze hebben sinds zondag gezinsuitbreiding. We zijn zondag al even wezen kijken. Wat een dotje. Maar kleintjes zijn altijd lief. Wacht maar tot ze groter worden...haha..

Ze hebben er een herderpup bijgekregen. Ik ben absoluut geen van herders maar als pup zijn ze zo lief.....
Dit is het kaartje wat ik voor ze heb gemaakt...
Het kaartje komt wederom van Gerda's Hobbyshop. Maar wat wil je ook als 20 vellen inslaat. Daar zit altijd wel iets leuks bij natuurlijk....

Nou heb ik vorige week beloofd dat ik weer met een inktkaart zou komen....dat doe ik dan vrijdag. Maar ik wilde jullie eerst dit schatje nog laten zien.

Fijne woensdag en tot gauw!
Liefs Monique

18 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Monique wat een super leuke kaart! Heel leuk voor gezinsuitbreiding van een puppie ;) Duimen voor Kevin succes!
Groetjes Chantal

Ela zei

Wat een schatje Monique! Leuk idee om daar een kaart voor te maken. Groet Ela

Anoniem zei

Wat een lieffie, zowel de kaart als de hond...:-)!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Helen zei

Wat een schatje; herders zijn zo ontzettend lief (heb er zelf ook een). Je kaartje is een lieverd geworden. Groetjes Helen

Richtsje zei

Spannend hoor! Hoop dat Kevin succes boekt! Je kaart is prachtig, wat je zegt over herders heb ik ook maar daarom kunnen we er nog wel mooie creaties over maken! Mooi bedacht en gemaakt!

Groetjes Richtje

Sabine zei

Wat een leuk kaartje, en met de naam erop helemaal af. Ik hoop dat Kevin een succesvolle sollicitatie heeft, het is hem van harte gegund. Liefs sabine

Trijntje zei

Hoi Monique, wat een prachtige kaart is dit geworden. leuke details. Ja voor veel jongelui is het lastig om aan werk te komen. Vooral in de noordelijke regio. Best lastig. Ik wens jullie veel succes. En let op ! De aanhouder wint. Groeten Trijntje

Margo zei

Dit is echt een erg leuk kaartje zeg !
Mooi plaatje hoor !
Liefs
Margo

Giny zei

Lief kaartje heb je gemaakt voor de pup.
Succes met/voor Kevin!!

Lieve groet Giny

Ans Gilbert zei

Hoi Monique,
doe mij maar dit soort kaarten, ik ben niet zo'n fan van inkt kaarten (sorry) je hebt een leuk plaatje gebruikt en de letters zijn er super bij,
liefs Ans

Rosina zei

het is een prachtig kaartje geworden Monique...wat een lieve viervoeter erop...ook de letters zijn heel leuk.....

groetjes Rosina

Anoniem zei

Geweldig leuk hoor Monique en wat doen die dieren plaatjes het ook goed op zo'n kaart. Dit is een leuk idee om zo'n kaartje te sturen naar iemand die er een pup bij krijgt in het gezin.
groetjes Joke

Misseke zei

Wat een lief en prachtig kaartje Monique, supermooi gedaan.
Groetjes,
Misseke

Scraptastisch zei

Hoi Monique,
Sollicitaties zijn iet alleen bij jullie lastig, maar overal wel hoor! Succes voor Kevin! En je kaart is prachtig, en wordt vast erg gewaardeerd!! Ga maar vaak naar de pup toe, dan wen je goed aan elkaar en groei je met hem mee, en raak je aan elkaar gewend!
Liefs van Gerie

Diny zei

Wat leuk bedacht...en gemaakt Monique.....super mooi kaartje!

Groetjes Diny

GerJanne zei

Hoi Monique, het is een leukerdje hoor! Lekker stoer kaartje!
Attent om ene kaartje te maken voor de gezinsuitbreiding.
Groetjes,
GerJanne

m@deliefjuh zei

Lief! en wat leuk dat je komt op de inkleur workshop.. ik heb dr nu al zin in :)

Original handmade by Janneke zei

Ahh wat een lieffie Monique.. Wij hebben 2 jaar geleden onze herderpup van 12 weken helaas moeten laten inslapen.. Toch blijft het kriebelen zodra ik weer een pup zie.

Groetjes Janneke

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...