vrijdag 30 januari 2015

Vlinders in mijn buik?

Hallo lieve blogvriendinnen,

Na de kerstkaart van gisteren nu maar eens een kaart met vlinders. Op uilen na toch mijn favoriete buitendier. Ik word altijd zo blij als ik een vlinder zie. Vooral die koolwitjes en die gele (hoe ze heten weet ik niet)
Dus ja, dan ga je ze ook veel op je kaarten verwerken.

Gisteren moest ik voor controle naar de internist. De wachtkamer zit bij de wachtkamer van de kaakchirurgen. 3 mensen zaten elkaar daar verschrikkelijk bang te maken. Maar toen de kaakchirurg langs kwam lopen vergaten ze dat een beetje. Wat een lekker ding was dat. Toen ik zei dat ik daar best wel bij op de stoel wou zitten, zagen ze door hun angst de grap er niet van in..... Ik hoop dat het ze meegevallen is.
Ik krijg een nieuwe internist. Dezelfde als die Laura heeft. Hij wil ons samen gaan onderzoeken i.v.m. erfelijkheid. En er staat een hééééle kleine kans dat ik van mijn insuline pomp af mag en dan verder met tabletten. Maar die kans is heel klein. En toch klamp ik me er een beetje aan vast.

Tot zover de huishoudelijke mededelingen, gaan we nu naar de vlinderkaart.


Ik met allerlei potjes verf en inktjes en sprays aan de slag gegaan.

Allereerst ben ik begonnen het stempelpapier te verfen met DoCrafts Acryllic Paint Lavender.
Vervolgens heb een template gebruikt van Crafters Workshop Harlequin om met de DoCrafts Acryllic Paint Amethist stukjes aan te brengen. Goed drogen met de heattool.
Daarna pak je de template van TimHoltz Stars en brengt de sterren aan met Jungle Green van Do Crafts. Als laatste heb ik de mask van DutchDoobadoo Art Cirkles gebruikt samen met Dylusions Fresh Lime, Vibrant Turquoise en Funky Fuchsia.
Met Vintage Sepia van Versafine heb ik tekst aangebracht van DarkRoomDoor For Correspondence. De vlinders van Studio Light heb ik met Versamark en de embossingpoeders White Twinkle en Primary Color Indigo aangebracht.
Als laatste heb ik Inka Gold Steel Blue gebruikt voor de randen. 
De tekststukjes zijn van Tim Holtz Chit Chat.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. 

Dan had ik nog een vraagje......Mijn vriendin en ik gaan zaterdag een dagje naar Harderwijk. Naar de hobbybeurs. Eens kijken bij Marjan van der Berg enz. 
Wie van jullie gaan daar ook heen? Misschien leuk om elkaar eens te zien zonder beeldscherm ertussen.

Voor nu een hele fijne dag, geniet van het weekend!
Liefs Monique

13 opmerkingen:

Cinderella zei

Hoi Monique,
ik hoop voor je mee misschien helpt het wel.
En ik kan me voorstellen dat mensen de grap er niet van inzien hihi die zullen wel op van de zenuwen zijn geweest . Jammer dat de grap niet hielp om ze even op andere gedachten te krijgen maar het was te proberen niet?
Jouw vlinderkaart ziet er weer top uit
Alvast een fijn weekend
Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

Marleen zei

Heel mooi!
Vast een fijn weekend en lieve groetjes, Marleen

Wil Frutsel zei

Prachtig Monique schitternde spannende kleuren. Ik hoop dat jevan het spuiten af mag hoor. Een tabletje slikken is dan toch wel veel makkelijker!!
xx Wilma

Willeke zei

Hoi Monique,
ja vlinders vind ik ook helemaal geweldig, koolwitjes en de gele Luzerne en die oranje met zwart en wit vind ik prachtig !
Je kaartje is helemaal top !
Groetjes van Willeke

Misseke zei

Een pracht van een kaart Monique - supermooi gedaan.
Groetjes,
Misseke

Anoniem zei

Hoi Monique je kaart is echt prachtig! Bij mij zijn uilen en vlinders ook favoriet :) Wat een fijn nieuws dat je heel misschien van de insuline pomp af mag! Ik hoop het echt voor je!
Groetjes Chantal

Margo zei

Hoi Monique,
je vlinderkaart is echt prachtig !
Nu ik je bericht lees denk ik zo, he misschien heet ze het over crealautje ? Dat zou zo maar eens kunnen en zou wel grappig zijn, want ik volg Laura al jaren :)
Nu in ieder geval, de kaakchirurg, fijn zeg dat je wachttijd werd verzcht met een snoepje :)
Ik hoop lekker met je mee en duim alvast heel hard voor je !
Liefs
Margo

Giny zei

een heerlijk gefladder op je kaart Monique.
mooi gedaan.

Lieve groet Giny

Ans Gilbert zei

Hoi Monique,
je stempelkaart ziet er prachtig uit..en nee..ik ga niet naar Harderwijk,
ik duim met je mee, dat je de insulinepomp niet meer hoeft te gebruiken,
heel veel plezier morgen.
liefs Ans

Hermien zei

Ik ben helemaal weg van je vlinders Monique, dit ziet er weer zo mooi uit!
Dus dat wordt duimen draaien dat je de insulingepomp niet meer hoeft te gebruiken.


Groetjes Hermien

Kreatief met Maria zei

Heel mooi Monique.
Groetjes Maria

GerJanne zei

Oh wat mooi Monique! Supergave kleuren en die vlinder....wauw!
Dat zou super zijn, die tabletten. Nergens op rekenen (wel stiekem) dn valt het ook niet tegen!
Ik ga niet naar de hobbybeurs, ga taarten bakken enz...
GerJanne

Tineke van der Linden zei

Wat een mooie creatie Monique! Dit is iets wat ik absoluut niet kan. Maar vooruit, iedereen heeft zijn eigen gaven.
Gezellig dat je naar de Hobbybeurs kwam en je je voorstelde, leuk! Ik ben even je blog gaan zoeken en volger geworden.
Groetjes Tineke

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...