donderdag 20 november 2014

Merry Christmas


Hallo allemaal, 

Allereerst een warm welkom voor mijn nieuwe volgsters. Ik hoop dat jullie net zo genieten van mijn kaarten als ik van jullie kaarten en creaties!

Nog een keer vandaag maar nu met de wekelijkse kerstkaart voor 52 weeks....
Deze keer een kaart die ik helemaal heb gemaakt met de Silhouette.

Ik ben begonnen de stans uit te snijden op Snow Paper van Marianne Design
Daarna op bruin linnenkarton-Chocolade [79]
En de laatste op het dessinpapier van MD - Artic Winter
Vervolgens heb ik het zelfde gedaan met het rendiertje.
Bovenin heb ik een eyelet van Memory Keepers gedaan.
De randen heb ik geinkt met Vintage Photo en een dauber van Joy Crafts. Ik moet zeggen dat deze perfect werken. Vooral als je kleine stukjes uit bijvoorbeeld een DDD mal wilt inkten.

Voor nu een hele fijne dag! Hier schijnt de zon dus beter kan niet.
Liefs Monique




16 opmerkingen:

Creanita60.blogspot.nl zei

Wat een lief kerstkaartje! Ik gebruik ook altijd een dauber vind ik ook veel makkelijker werken.
groetjes anita

jolanda zei

heel leuk gedaan

Trijntje zei

Hoi Monique. Wat een leuke kaart. een Heel mooi model. Leuk gemaakt met het hert erop. Dit papier is prachtig. groeten Trijntje

Marleen zei

Hele gave kerstkaart Monique!
Groetjes, Marleen

Ans Gilbert zei

Hoi Monique,
Hier heeft de zon het af laten weten, somber, donker weer .. Je kaart is mooi geworden, lijkt me wel handig zo'n machine..
Fijn dat je weer meedoet aan 52 Weeks of...
liefs Ans

Misseke zei

Prachtige kerstkaart heb je gemaakt Monique - supermooi gedaan.
Groetjes,
Misseke

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat is hij gaaf! Mooi met de Silhouette.. Leuk dat je weer meedoet met de 52 weeks!
Kerst-groetjes, Yvonne

Judith Liefting zei

Het is weer een plaatje geworden Monique! Crea groetjes, Judith

Anita van Merode zei

Geweldig mooi Monique!! Weer eens wat anders maar echt supers!!
Groetjes Anita

Claudia's kaartjes zei

Hoi Monique,

Heel mooi kaartje. Ook je vorig kaartje is super.

grtjs
Claudia

GerJanne zei

ha Monique,
ik praat niet graag over het weer, maar hier is het echt de hele dag grijs geweest! Niks an.
Je kaart is ontzettend mooi geworden. Knap dat je dat kunt met de silhouette.
Groetjes,
GerJanne

Giny zei

Wat een gave kaart , Monique.
Mooie kleurtejs.

Groetjes Giny

Wil Frutsel zei

Prachtige hanger Monique!!
xx Wilma

Kreatief met Maria zei

Prachtige kaart Monique.
Groetjes Maria

Hermien zei

Ben je in het bezit van een Silhoutte, dan ben ik stilletjes wel een beetje jaloers ik zie er zulke mooie creaties mee voorbij komen.
Heel mooi is deze hanger..

groetjes Hermien

Sarah - Crea S zei

supertof kaartje Monique, leuk modelletje! Liefs,
http://littlecreass.blogspot.be/

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...