zaterdag 19 juli 2014

Een mannelijk toffifeedoosje...

Hieper de piep Hoera! Mijn zwager is morgen jarig en houdt vandaag zijn verjaardag. Dus lange broek aan vanavond, heel veel deet en dan maar hopen dat we niet al te veel muggen tegen komen. Het stikt hier van de zwermen blinde muggen. Krengen......

Dus ik zit al de hele middag binnen en heb een toffifeedoosje versierd met Bister en Distress inkt.

Dit is de voorkant. Ik heb hier de kleuren rood, geel en blauw gebruikt van de bister. Van de distress inkt: Stormy Sky, Barn door Red en Scattered Straw.
Hierover heen de stempels van de Retro Cars van Joy Crafts gebruikt met het embossingpoeder van WOW.
De tekst happy birthday is van Kaisercraft.
De stansjes zijn van JoyCrafts die mijn vriendin Anja heeft gestanst voor mij. Scheelt weer met mijn schouder. 
De zijkant hieronder.

En de achterkant. Om daar helemaal niets op te doen is ook niet mooi. Maar om hem helemaal te gaan bestempelen.....Zo kun je ook zien hoe de bister mooi door elkaar heen loopt.
Het gaat mooi op dik aquarelpapier maar dit heb ik gedaan op linnenkarton. 
Alle producten die ik heb gebruikt zijn o.a. te verkrijgen bij Bianca's Toko. Klik hier.

Om nog even terug te komen op mijn boekje van de vorige keer......ik krijg hem terug hoor en dan gaan al jullie adressen erin. En dan vergeet ik of raak ik ze nooit meer kwijt .....hahaha..

En nu weer voor de ventilator zitten.....ik zie jullie morgen terug met een nieuwe kaart voor de challenge van Knutsels en Kadootjes.

Fijne avond!
Liefs, Monique

5 opmerkingen:

Anneke zei

Lekker vrolijk. Komt vast door het mooier weeri.
Ik zie vandaag op blogs heel veel kleur voorbij komen.
Love you Stampin. Fijne avond Anneke.

GerJanne zei

Ha Monique,
wat een geweldig cadeau! Supermooie kleuren. Dat zal wel in de smaak vallen, ook de inhoud natuurlijk.
En ja die muggen...bah, ik heb er laatste een halve nacht van wakker gelegen. Maar deet helt zeker.
Ik moet zo naar buiten voor de weekend boodschappen...Groetjes,
GerJanne


Kreatief met Maria zei

Hoi Monique.
Heel mooi doosje. Super hoe je dit bewerkt hebt en de stans past er perfect bij.
Groetjes Maria

Anoniem zei

Zo mooi gemaakt, en dan die kleuren...wow!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Anja zei

Hij is mooi geworden! Vooral de witte stempels op de bister achtergrond, helemaal top!
Mooi om te zien hoe bister werkt. Zo krijg je nooit 2 dezelfde kaartjes. Hoop het ook snel te kunnen proberen ;-)

Liefs Anja

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...