zaterdag 21 juni 2014

Enjoy every moment

Hallo allemaal,

even een kort berichtje van deze kant. Ik ben deze week niet erg actief geweest in blogland.
We worden een beetje depri hier in huis. Klein beetje maar...Kevin is voor controle geweest met zijn sleutelbeen en heeft te horen gekregen dat hij nog eens 6 weken moet rusten. Het bot is maar een fractie aangegroeid. Er zijn fouten gemaakt (niet direct rechtzetten) en nu zit hij met de gebakken peren. Opnieuw breken en weer zetten willen ze niet. Dit is voor Kevin een enorme tegenslag. Hij zat in de laatste fase van zijn stage en kon daarna nog mooi voor de vakanties examens doen. Niet dus...

Mijn schouder wil nog steeds niet en er komt steeds meer pijn bij. 30 juni mag ik naar de Orthopeed, worden er foto's gemaakt en dan maar zien wat hij eraan kan doen. Mijn schouder is de reden dat jullie bijna geen reacties van mij krijgen. Ik kom wel langs en zie ook alles maar typen zoals nu...pffff.

Ik reageer wel op de inzendingen van mijn challengeblog Knutsels en Kadootjes en bij KIC waar ik DT lid ben. Dat is eerst genoeg. Ik hoop dat jullie daar begrip voor hebben.

Freubelen doe ik wel natuurlijk. Dat kan in etappes. Ik probeer mee te doen aan het Creabest kampioenschap. Pittig hoor...ik loop inmiddels al 3 opdrachten achter..

Voor opdracht 9 moest je een gezicht gebruiken.
Op de ArtJourneydagen heb ik de stempel Inchies gekocht. Daar staan zoveel gezichtjes op. En ik heb een tekst gebruikt die ondanks dit beetje sombere verhaal aangeeft dat we gewoon doorgaan.

Dit is hem geworden. Gisteravond gemaakt nadat ik Laura weer had opgehaald van haar stage-adres.
Zo blij dat ze weer thuis is. Aan de kleuren van de kaart kun je de stemming aflezen. 

Ik heb de kaart eerst bewerkt met Distress Paint daarna allerlei kleuren Distress Inkt erover heen gedaan. Hetzelfde heb ik gedaan met een ander velletje en hieroverheen de Inchies afgestempeld.
Uitgeknipt en opgeplakt.
De tekst is van een andere ArtJourney stempel en vond ik hier wel goed bij passen.
Geniet van elk moment in je leven! 

Doen we hier ook hoor, al zit het soms een beetje tegen. Elke dag is er wel een lachmomentje :-)

Morgen kom ik nog een keer langs met de nieuwe challenge van Knutsels en Kadootjes. Dit keer geen sketch...hahaha.

Met deze kaart wil ik graag meedoen bij Cards en Scrap - sketch

Ben nu een uur verder en echt kort is ie niet geworden....
Iedereen een heel fijn weekend en bedankt voor al jullie leuke reacties op mijn vorige kaart.
Tot morgen!

Liefs, Monique




9 opmerkingen:

Ingrid Reyners zei

Pff dat is een tegenvaller Monique, voor jullie en voor Kevin, balen. Ik kan geloven dat je daar niet echt blij van wordt. Ook voor jezelf dat je nog steeds zoveel pijn hebt is niet leuk, sterkte voor jullie allen. Je kaartje is een kaartje met inderdaad geen blije gezichten, maar de kleuren daar zit ook wel zonlicht tussen, dus enjoy every moment is wel heel toepasselijk. Nee we zullen maar niet weer met een schets aankomen, het is voor de meeste toch heel moeilijk denk ik om met een schets te werken. Tot morgen, en hou je taai! Liefs Ingrid.

Cards en Box bij Lady M zei

wat vervelend allemaal doe het maar rustig aan je kaartje is ondanks alles heel mooi sterkte ermee groetjes maartje

Anoniem zei

Dank voor je leuke reactie op mijn blog en je felicitatie...:-)
Sterkte met alles en be careful!!!
Creatieve groetjes, Gaby

jolanda zei

Doe maar rustig aan hoor.
Gezondheid gaat boven alles.
sterkte.

Ans Gilbert zei

Hoi Monique,
wat vervelend voor Kevin, dat schiet zo ook niet op..en jij nog steeds klachten..gelukkig kun je wel freubelen, je hebt een prachtige LO gemaakt, leuk met al die gezichten en leuke tekst, sterkte en beterschap, liefs Ans

GerJanne zei

Hoi Monique,
zo balen zeg!! Rot voor Kevin en natuurlijk ook voor jou. Als je kind iets heeft, heb jij het ook. En je hebt zelf ook nog wat...Nou, niet te depri worden hoor!
Je kaart is helemaal top! Leuk met die gezichtjes erop. Ik dacht dat je mee ging doen met Cardsandscrap, daar is toch deze sketch?? Misschien kun je hem nog linken.
Groetjes.
GerJanne

Hetty zei

Jeetje wat een verhaal.
Hopelijk komt het na extra rust wel weer goed met Kevin zijn schouder.
En is er ook wat aan jouw schouder te doen, moed houden hoor!
Je kaart is heel leuk met al die gezichtjes!

Groetjes Hetty

Scraptastische hobby zei

Hè Getverderrie nog meer tegenslag bij jullie!! Daar ben je dan mooi klaar mee, hopelijk
gaat Kevin er geen blijvend letsel aan over houden!! Niet TE depri worden hoor met z'n allen...achter
de wolken schijnt altijd de zon, zo ook op je kaartje! Een echt Art Jouney kaartje heel mooi!!
Lieve groetjes van Gerie

Tinie zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt met onze schets, Monique!!
Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards & Scrap!!
Groetjes Tinie

Een doorkijkje bij Knutsels en Kadootjes.

 Hallo allemaal, hier trekt de mist op en schijnt het zonnetje....voorlopig. De afgelopen dagen hebben we bij de bakker een marathon gelopen...