woensdag 28 mei 2014

Een trouwkaart....

Dit is iets wat ik volgens mij nog niet vaak heb gedaan. Een trouwkaart maken. Heb er ook nog nooit de gelegenheid voor gehad. Maar nu eindelijk wel, zelfs in het najaar nog een keer. Maar daar heb ik dan ook nog alle tijd voor.


Ik heb de mallen van DutchDoobadoo gebruikt. Het plaatje en dessinpapier zijn van Studio Light. De welbekende roosjes heb ik gebruikt en de stempels zijn van JoyCrafts en Penny Black.

Ze zijn voor hele goede vrienden van mijn zusje. Die er altijd voor haar zijn als ik daar niet toe in staat ben. Dat is fijn om te weten en geeft rust. Dus verdienen ze een extra mooie kaart.
 De bruid is in het zeegroen i.p.v. wit. Vandaar dat ik er wat groen in heb verwerkt.

Dankzij de tip van GerJanne wil ik een gokje wagen bij WLVC. Vintage trouwkaart. Ik hoop dat ie vintage genoeg is.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. De reacties op mijn werkje van de ArtJourney dag waren hartverwarmend. Ben er altijd heel blij mee, ook al vergeet ik dat wel eens te vermelden.

Voor vandaag zit het er weer op. Hoop dat het morgen droog is en voor de rest van het weekend natuurlijk ook. Er zijn vast veel mensen die een weekendje weg hebben gepland. Een beetje zon is dan niet verkeerd.

Wij gaan morgen zandsculpturen bekijken. Dat is overdekt, dat scheelt.

Voor nu, veel liefs,
Monique

18 opmerkingen:

Josje zei

wat een geweldig mooie persoonlijke kaart heb je gemaakt

Claudia's kaartjes zei

Hoi Monique,

Heel mooi gedaan.

grtjs
Claudia

Ans Gilbert zei

Hoi Monique,
Hele leuke trouwkaart, dat plaatje is er ook heel mooi voor, onze trouwdatum is ook 6/6..mooie kleurtjes bij elkaar, leuk dat zeegroene..liefs Ans
Mijn man heeft ook lekker lang 5 dagen vrij, hoop dat het wat opklaart..

Anoniem zei

Heel mooi kaartje!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Anoniem zei

Prachtig gedaan zeg. En wat een leuk plaatje heb je hierbij gevonden. Ook heel persoonlijk met die trouwdatum en de namen erop.
Groetjes Joke

Ans S. zei

Wat een prachtige trouwkaart, heel mooi in vintagestijl.
Veel plezier morgen bij zandsculpturen.

Groetjes Ans

Scraptastische hobby zei

Hoi Monique
Ik heb ook op je vorige post gereageerd hoor....en ik denk dat je verjaardag wel een feestje is geweest met zoveel post!

Je trouwkaartje vind ik echt prachtig, ook van die mooie teksten en de type letters zijn heel gaaf! Ook heel apart zijn de rozen van Marianne zo op de kaart verwerkt! en het plaatje top!!

En die regen ben ik echt zat...het gaat maar door en voor de derde keer een nat pak vandaag met het uitlaten van Bruno.
Nu mag er wel weer een zonnetje komen, in ieder geval droog weer!

Veel plezier bij de zandsculpturen....ook heel gaaf!
Lieve groetjes van Gerie

Anita van Merode zei

Prachtige kaart Monique, is je heel goed gelukt. Mooi plaatje ook.prachtig!
Nu heeft het hier ook geregend vanavond. Zo kan het weer wel!
Veel plezier morgen.
Groetjes Anita

GerJanne zei

Hoi Monique,
je kaartje is heel mooi. De kleuren zijn zacht en de namen maken het persoonlijk. En oh ja, wat heb je veel kaarten gekregen! Dat maakt het extra feestelijk he!!?
Denk je dat dit een bbeetje vintage is? Er loopt een challenge bij wlvc voor en vintagetrouwkaart...
Wat leuk, de zandsculpturen. Fijn dat dat binnen is, ze waren anders ook wel beschadigd met het weer van de afgelopen dagen.
Groetjes,
GerJanne

nans'creablog zei

Een prachtige kaart Monique. Mooi plaatje en leuke details.

Groetjes,
Nans

Anneke zei

hoi monique
je hebt een mooie kaart gemaakt en leuk hoe je de namen hebt gedaan.
groetjes van Anneke ( WLVC )

Sylvia zei

Super mooie en prachtige trouwkaart.
Fijne Hemelvaartsdag.

Groetjes Sylvia

Anoniem zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt in frisse kleurtjes en zo persoonlijk met namen en datum erg leuk uitgewerkt.
Groetjes Jacomijn (wlvc)

Wil Frutsel zei

Prachtige huwelijkskaart heb je gemaakt, en idd mooi zoals je de datum en namen hebt verwerkt.
liefs Wilma

Plony zei

Wat een prachtige trouwkaart Monique en de details zijn om te smullen zo mooi.Ik ben persoonlijk dól op het maken van trouwkaarten en het is heerlijk om nu zoveel verschillende ideetjes langs te zien komen. Dankjewel voor je deelname bij WLVC, groetjes van Plony

Trijntje zei

Prachtig Monique. Wat heb je mooie mallen gebruikt. Erg mooi afgewerkt. Groeten Trijntje

Liesbeth zei

Wat een mooie trouwkaart Monique, en leuk zo persoonlijk gemaakt.
groetjes Liesbeth WLVC

Lenie zei

schitterende kaart zeg, zo mooie en lieve kleuren.
groeten ;lenie

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...