donderdag 10 april 2014

Hellup....ik heb geen inspiratie :-(

Jeetje.....dat is ook wat, ik heb geen inspiratie of geen zin. Ik weet het niet maar het lukt me gewoon niet om ook maar ergens aan te beginnen. Hebben jullie dat ook wel eens?
Heb zoveel mooie spulletjes om mee te werken maar het komt me niet uit handen.....

Dank jullie wel voor jullie reacties op mijn vorig blogbericht. Even een update....Volgens de man die de echo gisteren heeft gemaakt is er een beknelling van de pees, die vanachter de rug zo naar voren in mijn arm loopt, ontstoken. Door het masseren bij de fysio die ik de afgelopen weken heb gehad (wat niet had gemoeten) is het alleen maar erger geworden. Hij denkt dat het met de shockwave therapie over gaat. Hiervoor moet ik (1x per week 3 kwartier heen en 3 kwartier terug) naar Beilen. Alleen daar hebben ze momenteel deze therapie. Ik heb het ervoor over hoor....zolang er maar geen naalden in hoeven. Dan nog 1x per week naar de fysio (bij een ander) en dan moet het voor de zomervakantie verdwenen zijn.......oh, dat hoop ik zo! Dan ga ik ook nog eens onder begeleiding van de dietiste en diabetesverpleegkundige op dieet.
Ik ben het afgelopen jaar behoorlijk gegroeid en daardoor zijn mijn suikers natuurlijk gestegen en krijg je allerlei klachten.....Ik ben ze al zo gewend dat ik het niet meer verneem, zoals vermoeidheid, prikkelbaar noem maar op! Wat een verhaal....pfff. Ik zal jullie er verder niet mee lastig vallen hoor. Maar weten jullie in ieder geval waar ik deze zomer mee bezig ben.....Nu nog inspiratie om de tussenliggende uurtjes op te vullen....

Maar ik kan jullie deze 2 kaartjes laten zien die ik gemaakt heb met mijn silhouette.
Ze zijn best wel simpel en heb ze al een week of 2 liggen maar ik vind ze wel mooi.
Alleen ben je met deze kaartjes niet zoveel inspiratie nodig. Je snijdt ze uit en plakt ze inelkaar.
Dat is niet zo moeilijk.

Maar voor een keertje....
De eerste heb ik gemaakt voor een man al zou die ook best voor een vrouw kunnen. De basis is gesneden, de versiering komt uit mijn eigen breintje... Ik vind die ballonnetjes zo leuk.

En deze is toch echt voor een vrouw. Het dp is van de Action. Hetzelfde als van StudioLight alleen wat dikker karton.

Ik ga zo maar eens al fietsend mijn boodschapjes doen en vanavond maar eens een nieuwe broek kopen. (maatje groter Oeps...)

Fijne dag en een dikke knuffel,
Monique



10 opmerkingen:

Creanita60.blogspot.nl zei

Wat fijn dat ze je kunnen verzekeren dat je voor de zomer van de pijn af bent en dan is het ook niet erg om daar voor te reizen dus maar snel beginnen met de behandelingen.
Ik wens je in ieder geval succes.
Je kaartjes en je bureau organizer van gisteren vind ik helemaal super geworden.
Fijne dag en veel fiets plezier!
groetjes Anita

Scraptastische hobby zei

Had ik vorig jaar ook een pees verkleving in mijn arm door een val van de trap met een stofzuiger, hihi hoe dom kan een mens zijn, en de shockwave therapie hielp heel goed, maar ik dacht ik kan dat wel tegen je zeggen, maar ben geen dokter en ze moeten toch eerst gaan kijken wat de oorzaak is. Gelukkig fiets je graag, dus ga er voor Monique!
En ja hoor ik heb het ook af en toe dat er niets uit mijn handen komt, en zo ineens is de inspiratie er weer en ga je als een tierelier.
Je bent in ieder geval blij met je Silhouet en kan je toch lekker freubelen! En zijn je kaartjes Simpel en mooi!
Liefs van Gerie

Anneke zei

Wat vervelend allemaal. Ik vind het niet zo gek dat jij geen inspiratie hebt. Wat er allemaal nu in jouw lijf gebeurd vraagt veel aandacht. Gewoon even er aan toe geven. Het is nu niet anders. Je kaartjes zijn mooi. Vooralde tweede heeft mijn voorkeur. Tot gauw. Groetjes Anneke.

Ans Gilbert zei

Hoi Monique,
Ruim 2 jaar geleden werd er ontdekt dat ik diabetes type 2 heb, dat was schrikken, ik ben toen in overleg met de diabetes verpleegkundige gaan proberen om mijn gewicht wat lager te krijgen en dat is gelukt, ben toen 7 kg afgevallen en sindsdien is mijn suiker prima, dus hoef ik geen medicijnen te gebruiken..Ik ga 3 keer per jaar naar de verplewgkundige, zij comtroleert ook mijn voeten etc. i.v.m. suiker..Ik voel me een stuk fitter nu, heb niet een echt dieet gedaan, maar ik ben minder gaan eten en alles geschrapt qua snoep, koek, zoutjes e.d. het is even afzien maar na een poosje weet je niet beter en..lust je het zelfs niet meer..
Je kaartjes gemaakt met de Silhouette zien er mooi uit, gelukkig dat je die hebt, zo kom je wel weer uit je dip..succes en sterkte ook met je schouder...Liefs Ans

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Superleuke kaartjes, Monique. Heel mooi. En ja, soms heb ik ook geen inspiratie. Ik denk da iedereen daar weleens last van heeft.

grtjs
Claudia

Aletta zei

Hoi hoi,

Leuke kaartjes...

En inspiratie nodig... kijk eens op Pinterest.... inspiratie genoeg:)))

Groetjes Aletta

Marleen zei

Leuke kaarten!
Groetjes, Marleen

GerJanne zei

Ha Monique,
ik denk dat je gebrek aan zin en inspiratie hoort bij d afkickverschijnselen van geen FB meer. Gewoon accepteren en het komt echt weer terug.
Wat een verhaal over die pees. Ik hop voor je dat de shockwave gaat helpen Ik lees er goede verhalen van! Dan heb je het reizen er wel voor over!
En afvallen, altijd goed. Mijn dochter die ook druk bezig is vertelde dat ze gelezen had dat je 3 weken nodig hebt om oude gewoontes op eetgebied af te leren en dat de nieuwe gewoonte er dan in slijpt. Ze is nu bijna 10 kilo afgevallen. En die 3 weken zijn dus ook allang voorbij.
veel succes. Je weet waar je het voor doet!
Oh ja, je kaarten zijn super! Zou ik bijna vergeten! Die ballonnen zijn mooi geworden!
Groetjes,
GerJanne

Monique zei

Je hebt gelijk hoor Aletta, ook Pinterest biedt meer dan genoeg inspiratie!

nans'creablog zei

Ze zijn mooi Monique. En ik denk dat iedereen wel eens last heeft van "inspiratieloze" momenten. Komt wel goed hoor. Veel beterschap.

Groetjes,
Nans

Doorkijkje of niet?

 Hallo allemaal, vandaag heb ik een pillowbox voor jullie. Voor een collega op het werk heb ik dit boxje gemaakt. Met daarin een giftcard ho...