zondag 5 januari 2014

Challenge nummertje 8 bij Knutsels en Kadootjes

Hallo lieve allemaal,

vandaag begint alweer de 8e challenge van Knutsels en Kadootjes.
Deze keer is de opdracht een mannenkaart te maken naar aanleiding van een sketch van Ingrid.

Dit is mijn bijdrage geworden:



Voor mijn kaart heb ik verschillende soorten papier gebruikt. De basis is linnenkarton van Carddeco, dan krijgen we dessinpapier van CosmoCricket - Evangeline en daar waar de telefoon op staat is van The PaperLoft - Gentler Times. Het stukje Time Flees komt van Maja Design- Autumn Basics, evenals de foto van de man. Een schitterende serie is dat. De letters zijn van Graphic45.

Wat de andere dames hebben gebruikt, vinden jullie op hun blog. Ga beslist eens kijken.....echt de moeite waard hoor!

Onze sponsor voor deze maand is KLEURENFESTIJN! Een mooie webwinkel met een grote variatie aan artikelen.  Antoinette van Kleurenfestijn stelt een verrassingspakket ter waarde van € 12,50 beschikbaar.

Zie jullie gauw weer, liefs
Monique

4 opmerkingen:

Ingrid Reyners zei

Wat een leuke kaart is het geworden Monique, maar dat wist je al. Het is inderdaad denk ik duidelijker als je de challenge gescheiden houd van je eigen blog, ik zie dat er toch al wat mensen je ondertussen zijn gaan volgen. Tot snel weer, groetjes, Ingrid.

Marrie zei

Hallo Monique,

Prachtige kaart hoor en de tijd vliegt inderdaad voorbij het is al weer een nieuw jaar met hoop ik voor jou veel gezondheid en mag het maar een creatief jaar worden.

Lieve groetjes Marrie

Anneke zei

hallo Monique
ik kwam bij toeval op je blog en prachtige kaart en layout en in vintage stijl.
erg mooi.
groetjes van An

marja kenter zei

Hallo Monique
Hè ja dit is een heel mooie kaart geworden. Ik ben maar meteen volger van je geworden.
Mij kun je vinden onder zolderuurtjes. blogspot.nl. Ik deel dit mee omdat ik de naam niet achter mijn naam gelinkt krijg.
groetjes Marja

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...