dank voor jullie reacties op mijn mannenkaart en de natuurfoto's. Ik heb er vandaag nog een paar voor jullie maar eerst 2 kaartjes in herfstkleuren. Ik heb er 2 met dezelfde stempel gemaakt. Waarvan ik er eentje naar Hermien heb opgestuurd. Zij was vorige week jarig.
Bovenstaande kaart is bij Hermien in de bus gevallen. Ik heb de kaart gestempeld en ingekleurd met de Zigmarkers en daarom heen een paspartout gesneden. Happy Birthday 2 x uitgestanst en opgeplakt. En natuurlijk een paar vlindertjes.
Deze kaart heb ik eerst gestempeld met Versamark en daarna Koper embossingpoeder aangebracht. En inkleuren met de Zigmarker. Werkt heel fijn. Het risico dat je buiten de lijntjes kleurt is iets minder. En het lijkt heel mooi, al kun je dat op de foto niet zien...
En dan nog een paar foto's die we geschoten hebben. We liepen maandag zonder camera, dan konden we een keer doorlopen i.p.v. om de 10 meter door de knieën te gaan om een foto te maken. En wat kom je dan tegen?
Juist! Rode paddestoelen met witte stippen. We moesten wel dieper het bos in en verder van het pad af maar daar stonden dan ook de wereld paddestoelen.
Deze genomen plat op mijn buik. Dus ook de nodige spieroefeningen komen aan bod én natte kleren.
Dit vond ik ook wel een schatje. Een verbintenis tussen 2 culturen....hahaha.
Geert vind nogal eens dat mijn fantasie op hol slaat ;-)
Deze groep is maar een klein gedeelte van een hele grote boom die vol zat.
En dan deze, pap en mams met de kleintjes. Lief toch? Deze hebben we gisteravond genomen. Ik wilde graag de 10.000 stappen volbrengen dus zijn we na het eten gaan lopen. In een bos waar je nog een beetje licht had. Dacht ik!!! Het werd iets eerder donker dan ik had ingeschat. We hebben nog een half uur in het schemerdonker rondgelopen. In het bos is het dan al donker. Oh, wat heb ik hem geknepen....hahaha. "Jij ook altijd met je ideeën" zei Geert. Maar wel 12.500 stappen gezet!
Dat was het weer voor vandaag. Nu een dagje poetsen. Morgen gaan we 2 daagjes weg. Richting Deventer. We wilden een week weg maar de regen weerhield ons. Maar 2 dagen is ook mooi.
fijne dag en tot blogs!






















