zondag 1 april 2018

Nieuwe challenge bij Knutsels en Kadootjes

Hallo allemaal,

allereerst wil ik jullie bedanken voor de reacties op mijn explosionbox. Wat was het weer leuk om te doen. Vandaag is het 1 april, een dag voor grapjes. Dit bericht is voorgeprogrameerd, ik ben benieuwd of ik er vandaag ook ben ingetrapt. Horen jullie later....

Nu is het weer tijd voor een nieuwe challenge bij Knutsels en Kadootjes. Dit keer vragen we
een kikker op je kaart. Of het nu een beterschapskaart is of verjaardag, trouwkaart....het maakt niet uit, zolang er maar een kikker op zit. Het hele team en de 2 gastdesigners hebben hun best gedaan om een mooie voorbeeldkaart voor jullie te maken. Dit is de mijne geworden. Zó anders dan mijn laatste kaarten met al het inkt.

Ik moest echt wel zoeken want ik heb zoveel (te veel) stempels en er zit niet 1 kikker bij. Dus heb ik mijn hulplijn internet ingeschakeld. Die is zo goed, dat het niet moeilijk was om een kikkertje of 2 te vinden.
 Ik heb ze ingekleurd met potloden aangezien ik geen watervaste inkt in de printer heb. Als iemand nog een goede tip heeft voor een printer met watervaste inkt, hou ik me aanbevolen. De sketch is volgens mij een oude van Cheerful Sketches. Het dessinpapier is eigenlijk voor babykaartjes bedoeld maar past ook heerlijk bij het voorjaar. Meer valt er niet over te zeggen. Ik vind het een vrolijke kaart, die zijn thuis vast wel gaat vinden bij iemand hier in blogland.

Doe gezellig mee en kijk HIER voor de voorbeeldkaarten van mijn teammaatjes.

Dan rest mij alleen nog jullie hele fijne paasdagen toe te wensen. 



23 opmerkingen:

Margreet zei

Het is idd weer een heel ander kaartje dan je 'inkt' kaartjes, maar daarom niet minder mooi. De groetjes stans doet het ook heel goed.
Ik heb een Canon printer en ik print er al mijn digi's mee, die ik met copics inkleur.
Jij ook gezellige paasdagen.
xxx Margreet

Henriët zei

Een en al vrolijkheid met jouw kikkers vandaag. Ze zitten er mooi bij tussen de bloemetjes. Een groot contract met mijn kikkerkaart die ik als gastdesigner mocht maken. Die is toch iets meer CAS geworden.
Fijne Paasdagen!
Groetjes van Henriët

Hobby Hoogland zei

Ben er misschien ook ingetrapt,maar we zullen het nog wel lezen.maar een mooie kaart gemaakt.
wens je fijne paasdagen.
groetjes Marjan.

Crealientje zei

Leuke vrolijke kaart!
Kikkers zijn altijd leuk. Ook maar eens op zoek tussen mijn spullen :)
OOk fijne Pasen toegewenst!
Liefs Crealientje.

Marjan zei

Kikkers, ik ben dol op ze, heb ze in mijn vijver en vind het erg leuk om ze te zien zitten/zwemmen in de zomer. Gaaf kaartje! Het papier past er goed bij, lente! Fijne Paasdagen!

Doris knippenenplakken zei

Wat een leuke vrolijke kaart Monique !
Je explosionbox ziet er prachtig uit .
Fijn Paas weekend
Groetjes Doris

Sabine zei

Wat een leuke kaart! Mooi met dit papier Liefs Sabine

Eri zei

Leuke kaart met deze vrolijke kikkers!
Groetjes, Eri

Ans Gilbert zei

Hele mooie kaart met de kikkers Monique,
Ansx

Hermien zei

Een super leuk kaartje met al die vrolijke kleurtjes Monique.

Groetjes Hermien

Trijntje zei

Hele leuke kaartjes de kikkers Monique. De creaties van hieronder zijn ook erg moi. Zo mooi vrolijk en zulke leuk stempel en kleurwerk. Super! Groeten Trijntje

Sarah zei

Hij is prachtig en toevallig maakte ik vanmiddag een kaart met een kikker, dus ik doe zeker mee!

Marleen zei

Mooie fleurige kaart!
Een echte opkikker :D
Lieve groetjes, Marleen

Daphne zei

Vrolijke kaart hoor!!
Lief, die verliefde kikkers erop.
Ik doe mee, vind het een leuke challenge.

Gerrina zei

Inderdaad heel anders en lekker fris van kleur; echt lente! Nu buiten nog lente en iedereen kijkt weer wat vrolijker... Fijn Paasweekend verder!

Rosina zei

Heel leuk dit kikkerkaartje Monique...Ik zou ook wel die tip willen met uitgeprinte digi's...die kan ik ook niet inkleuren met mijn Zigs.. met zegt dat het met een lazerprinter wel gaat...Ik ga dat nog eens bij de buren vragen
die hebben zo een printer...

nog een fijne 2e paasdag
Groetjes Rosina

Colien zei

Heel leuk kikkerkaartje, mooie papiertjes in vrolijke kleurtjes en tof het pittige zwart van de groetjes erop!
grt Colien

Claudia's kaartjes zei

Toffe creatie. Heel mooi..
Great creation. Love it

Claudia

http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Monique, jij bent van alle markten thuis met creatief bezig zijn. Dit is ook weer een leuke mooie kaart. Grappige kikkers, daar wordt je meteen vrolijk van en je kaart heeft een frisse voorjaarsachtige uitstraling vind ik.
Lieve groetjes Miranda

Nicolette zei

Hele mooie kaart. Toevallig heb ik pas een kaart gemaakt met een kikker, dus die kan mooi mee gaan doen.
Fijne avond,
Groetjes Nicolette

Willy zei

Superleuke vrolijke kaart Monique!

Angelique zei

Hele vrolijke en lieve kikkerkaart. Wat een prachtige explosiebox heb je als voorbeeld gemaakt, ik snap wel dat de dames wat langer bezig waren, wat een karwei. Hele mooie kaart ook met de bloem en de vlinder. Hele mooie cadeautjes hadden jullie voor Laura.
Zorg je goed voor jezelf, vervelend als je handen zo opzwellen.
lieve groetjes Angelique

Sylvia zei

Mooie en vrolijke kaart,Monique.Wat een leuke kikkers.

Gr,Sylvia.

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...