dinsdag 20 maart 2018

21 jaar geleden.....

Hallo allemaal,

dank voor alle reacties op mijn vorige kaart. Vandaag heb ik een kaart voor jullie die ik gemaakt heb voor onze Laura. Ze heeft een moeilijk jaar achter de rug, nog steeds een beetje, maar ze ontwikkeld zich tot een lieve en sociale jonge vrouw. Ze is klein meisje af. Al weer 21. De tijd gaat snel.
Ik vind het altijd moeilijk om iets te maken voor mijn eigen. Ik weet natuurlijk wel wat ze leuk vinden maar het is nooit goed genoeg! Hebben jullie dat ook?


Door de nieuwe stempels van ArtJourney en een leuke kaart op instagram kwam ik op het idee om deze kaart te maken.


Ik heb het papier met 3 soorten distressinkt bewerkt. Tea Dye, Tattered Rose en Vintage Photo.


2 Labels erin.

Ik vind de vrouwenstempel zó mooi! Mocht je hem ook mooi vinden. Ze heet Freya en is te koop bij ArtJourney.


De bottles op boekpapier gestempeld, uitgeknipt en verhoogd opgeplakt.


Toch de achterkant ook maar versierd. Is toch mooier.


Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Misschien een donkere kaart voor een verjaardag maar het zijn de kleuren waar ze nu van houdt.

De voorkant doet mee aan de sketchchallenge van Cheerful Sketches.


Time Out challenges - Birthday on the label


Tot blogs!
Liefs Monique


42 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Wat een prachtige kaart voor je jarige dochter !

Joanne kramer zei

Wauw! Dit is een prachtige kaart voor een jonge kaart. Daar zit heel wat werk in. groetjes Joanne

Joanne kramer zei

En natuurlijk heel leuk dat je meedoet bij Cheerful sketches. Dankjewel! groetjes Joanne

Marjolein zei

Wauw! Wat heb jij een werk gehad aan deze kaart. Hij is heel mooi, chic en speels geworden.

Marja zei

Prachtige kaart heb je voor laura gemaakt!
Ik vind het voor Sandra nooit moeilijk om iets te maken die heeft wat kaarten betreft wel een beetje mijn smaak ...maar voor Claudia vind ik het altijd heel moeilijk is een stoere meid en die heeft niks met roze en bloemetjes dus dat is wat moeilijker.
Groetjes Marja.

Scraptastisch zei

Van harte Gefeliciteerd met Laura haar verjaardag Monique! Ik weet nog dat ze haar rijbewijs had gehaald, lijkt net een jaar geleden 21 jaar alweer! En je kaart is geweldig geworden en aan alle kanten beplakt een waar kunstwerk! Een stoere kaart en jij weet wat het beste bij je dochter past! Mijn kinderen houden van strak en simpele kaarten en zeker geen creaties,hihi vinden het prima mijn hobby, maar liever geen deco's van moeder, hihi Behalve het babyboek van Vayenn wat onwijs in de smaak viel, maar dat is dan een gebruiks voorwerp. Ben in Zweden vind alles welkom wat ik maak en heeft heel veel nog staan of hangen zei hij laatst! grappig hè! Fijne dag vandaag hoor!
Liefs Gerie

Irene zei

Nogmaals van harte gefeliciteerd met jouw jarige Laura!
Ongelooflijk wat een werk je van de kaart hebt gemaakt, echt aan alle kanten zo mooi en zo veel te bekijken! Misschien niet de vrolijkste maar als hij 100% bij jouw meisje past dan is zij er super blij mee en daar gaat het tenslotte om!
Mijn Sylvia en Laura moeten ook niks van frutsels en trutsels hebben, Syl is helemaal niet van kakelbont en Laura houdt wel van een kleurtje (haar kunstgeschiedenis achtergrond is overal in huis merkbaar!)maar niet TE want dan trapt dochterlief op de rem whahha!! Wat Gerie schrijft herken ik wel: met Kerst staan ALLE kaarten die ik in de loop der tijd heb gestuurd op the mantle piece...lachen!!!

Fijne dag, xx Irene

Eri zei

Je hebt een schitterende kaart gemaakt voor je dochter, het kan bijna niet anders of ze vind hem prachtig! De voorkant is zo mooi met het kleine meisje, en de vrouwen stempel en de prachtige tekst. Maar ook de binnenkant is heel mooi en verrassend! Fijne dag!
Groetjes, Eri

!neke zei

Gefeliciteerd, 21 lentes !!!!
Prachtige kaart , een heel kunstwerk!!

Josje zei

Wat een schitterende kaart heb jij voor je dochter gemaakt.
Gefeliciteerd met je dochter

anncreatief zei

Een hele mooie kaart weer. Ik weet zeker dat Laura er erg blij mee is.

Fijne dag , geniet van het zonnetje als dat kan
Groetjes Anneke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw Monique, je hebt een prachtige kaart gemaakt voor je dochters verjaardag. Die tekst gecombineerd met die mooie stempels op de voorkant..kippenvel aan deze kant van het scherm, hij raakt me...
Ook de binnen- en de buitenkant heb je mooi gemaakt. Hier ligt echt je hart in , dat is te zien. Heel goed ook om met háár voorkeuren rekening te houden. Deze gaat zeker gekoesterd worden.
Lieve groetjes Miranda

Cards en Box bij Lady M zei

Gefeliciteerd je hebt een mooi kaartje voor je dochter gemaakt groetjes maartje

Daphne zei

Gefeliciteerd!!
Hele mooie kaart!!
Prachtig, al die vrouwelijke details erop maar toch stoer, knap gedaan.
Ik vind het ook altijd lastig om.ieta te maken voor mijn kinderen.
Sowieso al lastig om het "ongezien" te maken, maar ik zeker om iets te maken wat bij ze past en wat apart is.
Snap dus wat en bedoeld maar je bent goed geslaagd .

Sylvia zei

Prachtige kaart,Monique.Heel mooi stempelwerk en een mooi model.Laura zal hier blij mee zijn.

Groetjes,Sylvia.

Nicolette zei

Prachtige kaart voor je jarige dochter. Daar zitten heel wat uurtjes in.
Groetjes Nicolette

Ans Gilbert zei

Prachtige kaart voor Laura, als zij de kleuren mooi vindt, dan is het toch prima. Je hebt mooie stempels gebruikt, ik vind vooral de 2 stempels op de voorkant erg mooi,
Ansx

Caroline zei

Een prachtige kaart die ze zeker wel mooi zal vinden toch!? Al is het alleen maar omdat je moeder die speciaal voor je gemaakt heeft.
De stempels zijn erg mooi, heel toepasselijk!
Groetjes Caroline

Creanita60.blogspot.nl zei

Gefeliciteerd met Laura en ik snap het hoor dat je iets speciaals voor haar wilde maken en dat is met deze kaart vast gelukt want hij is prachtig geworden!

GerJanne zei

Ha Monique,
ik vind je kaart voor Laura helemaal geweldig. Wat een gave stempels en wat een mooie achtergronden. Ik kan me goed voorstellen dat ze deze helemaal te gek vindt!
Jullie hebben het vast gezellig gehad!
Groetjes,
GerJanne

Diny zei

Gefeliciteerd met je jarige dochter Monique!
Wat heb je een GAVE kaart voor haar gemaakt.....daar was ze vast heel erg blij mee!
Groetjes Diny

Angelique zei

Schitterende kaart voor Laura, wat een ongelooflijke hoeveelheid werk zit daar in. Heerlijk om iets te maken wat helemaal hun smaak is. Ik hoop dat dit nieuwe levensjaar beter voor haar mag verlopen.
Prachtige stempelkaarten, lief met het girafje en mooi met de vlinder.
lieve groetjes Angelique

Hermien zei

Gaaf kaartje heb je gemaakt voor Laura, daar zit heel wat werk in ze zal hem vast ook geweldig vinden. Hopelijk brengt het nieuwe jaar alles wat ze zich wenst.

Groetjes Hermien

Rosina zei

Heel mooi kaartje heb je voor je jarige dochter gemaakt Monique.. met prachtige stempelwerk erop....Gefeliciteerd nog met haar verjaardag...

groetjes Rosina

Gerrina zei

Heel herkenbaar; je wilt een zo mooi mogelijke kaart helemaal passend bij haar.... En ik vind 'm super mooi! Wat een gave collage met die nieuwe Art Journey stempels! En wat heb je er veel werk ingestopt; zo mooi!
Gefeliciteerd met haar verjaardag! Enne 21 was vroeger het laatste mijlpaaltje voor je echt volwassen was... Groetjes, Gerrina

Unknown zei

Gefeliciteerd hoor Monique met de verjaardag van je dochter !!
Je hebt een prachtige kaart voor haar gemaakt , heel bijzonder, Superleuk
Fijne dag van Epie Xx

Ellen zei

Niet alleen de voorkant, maar ook binnenin en achterop is deze kaart erg mooi. Je dochter is er vast erg blij mee. Een prachtig project!

Colien zei

Hele mooie kaart, erg gaaf en zoveel op te zien, je blijft kijken!
Nogmaals proficiat.
grt Colien

Crealientje zei

Hoi Monique,
Ben je al een beetje bijgekomen van de verjaardag?:)
Je hebt een prachtige kaart gemaakt voor Laura.
Mooie details en ook zoveel op te zien.
Je hebt er veel liefde in gestopt.Dat straalt er van af.
Mooi model kaart ook.
Lieve groetjes Crealientje.

Crealientje zei

Gefeliciteerd was ik even vergeten! :)

Caroline Cards zei

Een prachtige kaart heb je gemaakt voor Laura en je hebt mooie stempels gebruikt.
Ze zal blij zijn geweest met zo'n kunstwerk! Nog van harte gefeliciteerd!
groetjes, Caroline

Bernadet zei

Wat heb je een gave kaart gemaakt voor Laura!
Ja, ik ken dat wel, je wilt toch een speciale kaart voor hun maken met net dat beetje extra hè.
Hartstikke leuk dat je onze Cheerful Sketches sketch gebruikt hebt voor deze speciale kaart Monique!!
Bernadet *DT*

Sarah zei

Dit is een kunstwerk! Zo bijzonder en veel om te kijken.
Heel mooi! Xx

Willy zei

Ik vind dat je een prachtige kaart voor je dochter hebt gemaakt Monique, wat een project met hele gave details! Nog gefeliciteerd met je volwassen dochter, fijn dat ze zo opbloeit!

Doris knippenenplakken zei

Wat een prachtige kaart voor je dochter !
Super mooi papier heel leuk model .
Groetjes Doris

Daphne zei

Ik heb je kaart ontvangen.
Wat ontzettend lief!!!!

Ans S. zei

Prachtige stoere kaart heb je voor je dochter gemaakt.

Groetjes Ans

marja kenter zei

Het is een prachtige kaart voor je dochter Monique en ja ik ken het gevoel, wil ook altijd voor de "mijnen" een speciale kaart maken en "Help" mijn schoonzoon is volgende maand jarig en ik heb nog niks.
groetjes

Margreet zei

Schitterend. Ik kom ogen te kort!
Wat leuk dat je de schets van Cheerful Sketches hebt gebruikt....bedankt!
xxx Margreet

Marjan zei

Een schitterende kaart voor je dochter, er is erg veel op te bewonderen!

Jill V zei

What an elaborate card - the recipient must have been overjoyed to receive it! Thanks so much for playing along with us at Time Out! Jill

sandie zei

Congrats for getting Honours at Time Out

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...