vrijdag 23 februari 2018

Mooi rood is niet lelijk

Hallo allemaal,

dank jullie wel voor de reacties op de thee en de koffie! Vandaag laat ik jullie een kaart zien die ik voor Ingrid heb gemaakt die 2 dagen geleden jarig was. Een paar zondagen geleden ben ik alleen maar bezig geweest om achtergrondjes te maken. Kijken welke kleuren mooi bij elkaar pasten.
De bloem is wel een van mijn favorieten. Verder valt er niet zoveel om te zeggen.


Gisteravond ben ik bezig geweest om reacties achter te laten bij de deelnemers van onze challenge van Knutsels en Kadootjes. Wat al veel deelnemers! Super gewoon. We hebben nog een week, wie weet gaan we de 100 halen. Nog 9 deelnemers erbij.

Nou ga ik poetsen en vanmiddag lekker freubelen. En natuurlijk kom ik tussendoor bij jullie op visite!

Liefs Monique

20 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Mooie kaart, toffe achtergrond, inderdaad een prachtige bloem en heel leuk met het vlindertje zo...
Fijne dag
Nancy

Sarah zei

Mooi kaartje! Toffe sfeer straalt je kaart uit! X

Caroline Cards zei

Een hele mooie kaart en die bloem vind ik ook geweldig!
groetjes, Caroline

Margo zei

Wat een prachtige kaart ! De achtergrond is heel mooi !
Geniet van je dag vandaag ! Heerlijk is dat zo knutselen tussen het poetsen door, dan gaat het poetsen ook vlotter vind ik altijd !
Groetjes
Margo

Joanne kramer zei

Wat een prachtige kaart! Super mooi deze kleur. groetjes Joanne

Colien zei

Heel mooi kaartje, heerlijk warme uitstraling heeft het!
grtz.Colien

lenywim35 zei

Heel mooi gedaan Monique. Schitterend gewoon. grts leny

GerJanne zei

Je bent dus lekker aan het kliederen geweest. Heel mooi kaartje voor Ingrid...
en ja, wat veel deelnemers zijn het, zo gaaf!!
Groetjes,
GerJanne

Eri zei

Prachtig vind ik deze kaart!
Groetjes, Eri

Gerrina zei

Dat is idd mooi rood! Gave kaart!
Ik ga zo aan de poets, dan wat werken en dan lekker weekend en weer tijd voor stempels, stencils en kleur... Groetjes, Gerrina

Scraptastisch zei

Goedemorgen Monique,
Ik geniet zo van je thee doosje en wordt bewonderd hier hoor!!
Wat een gave kaart heb je voor Ingrid gemaakt en prachtig is je achtergrond weer, wat een mooie kleuren!!! Ik ben 1 dagje vrij en het weekend weer onder de panne hihi. Geweldig dat de challenge zoveel deelnemers heeft...genieten hè! Alvast een goed weekend, want de vrijdag is ook zo weer om Monique.
Liefs Gerie

Sabine zei

Hele mooie kaart! Prachtige kleuren en die bloem is inderdaad schitterend Liefs Sabine

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een gave kaart is dit geworden, ik ben er super blij mee, en ook met het mooie kadootje wat er bij zat. Wat ben je toch een lieverd. Groetjes Ingrid

Sylvia zei

Prachtige stempelkaart weer,Monique.Erg leuk met de vlinder.Fijn weekend.

Groetjes,Sylvia.

alma.heijenk@gmail.com zei

een hele mooie achtergrond, en dan die stempel... mooi!!!

Ans S. zei

Schitterende kaart, super mooi in deze warme kleur.

Groetjes Ans

Henriët zei

Wat een mooie kaart! Het is een hele mooie kleur rood. En met die stempel en de vlinder is het echt een plaatje.
Groetjes van Henriët

Margreet zei

Wow, jouw kaart spat echt van het scherm af...heel mooi gedaan.
Lekker gepoetst? Of alleen maar gefreubeld?
xxx Margreet

Hermien zei

Prachtig kaartje Monique.
Nog 9 te gaan, 100 is wel een heel mooi getal.

Groetjes Hermien

Ina ( Frysk Famke ) zei

Supergave kaart Monique.
Wat een mooie achtergrond, je daagt
mij hierdoor uit om het ook te proberen

Goed weekend en leave groetnis Ina

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...