zondag 21 januari 2018

Reminder voor de Kleurenbingo bij Knutsels en Kadootjes

Hallo allemaal,

allereerst wil ik Marjan van harte welkom heten als volgster van mijn blog. Gezellig Marjan, heel veel plezier in blogland! En natuurlijk ook allemaal bedankt voor de reacties op mijn kanjerkaart. Wat heb ik weer genoten van  jullie reacties! Geert is inmiddels voorbereid op de veranderingen in huis. Vroeger moest ie wachten totdat ie thuiskwam. Nu stuur ik gewoon wat foto's via de What's app en kan hij er alvast een beetje aan wennen 😉

Maar dan nu mijn kaart voor vandaag. We zitten alweer op de helft bij Knutsels en Kadootjes. En wat ben ik blij om te zien dat jullie weer in grote getale meedoen. Daar doen we het voor. Mijn kaart heeft de Belgische kleuren. Vond het wel leuk, want er doen zoveel Belgische blogvriendinnen mee.


Rood, geel en zwart dus. Ik heb stempels gebruikt van Art Journey. Ingekleurd met Zigmarkers. De tekst is van Ali. De muzieknootjes zijn van een klein ponsje, die ik eerst wilde verkopen. Maar nu zo blij dat niemand die wilde hebben. Qua achtergrond is ie wat kaler dan de vorige 2 kaartjes. Een beetje CAS zeg maar 😉

Er zijn zoveel ontzettend leuke stempels. Alleen zit er vaak achter de stempels die ik leuk vind geen foam. Dat weerhield mij om de stempels aan te schaffen, omdat ik dat niet meer kan knippen. Iedereen in mijn omgeving wilde dat wel doen maar dat vergeet ik dan weer en eigenwijs als ik ben wilde ik er niemand mee lastig vallen. Nu kreeg ik een aantal maanden terug bij een workshop van Willy Duit een tip, dat je ze ook in kunt smeren met een lijm. De Tack-It Over &Over van Aleen's. Ik zal het je laten zien op een foto.


Je smeert de achterkant in met een kwast. Dun aanbrengen. 
Daarna laat je ze een nacht drogen et voilà klaar is Kees. Ze blijven prachtig aan je acrylblok zitten maar niet aan je vingers. Wel een stempelmatje gebruiken want je mist een stukje foam achter de stempel. Je kunt ze op deze manier heel lang gebruiken. Plakken ze niet meer, smeer je ze weer even in en je kunt weer verder. Dit is een stuk goedkoper, beter voor je handen en het werkt perfect!

Maar nu terug naar de challenge. Komen jullie kijken bij Knutsels en Kadootjes om te zien wat voor mooie voorbeelden mijn DTmaatjes hebben gemaakt?

Elly van het Scrap-Ateljeetje heeft een mooie prijs beschikbaar gesteld. Ze heeft geen webwinkel meer maar je kunt er heerlijk winkelen en workshops volgen.
Dus doe gezellig mee of zelfs 2 keer ;-)) Je kunt nog meedoen tot en met vrijdag 2 februari 23.55 uur.

Dan nog eventjes dit....er zijn vast meer mensen die last hebben van het trage publiceren van reacties! Ik kwam dit stukje bij Je@net tegen. Als iedereen dit gaat doen, kunnen we weer zonder traag verkeer gezellig bloggen.

EDIT: Bij Karin las ik de volgende tip:
Reacties geven 
Zoals jullie wel gemerkt hebben met reacties geven, gaat het heel erg langzaam. Je kunt het probleem bij andere blogs niet oplossen, maar om ervoor te zorgen dat het op jouw blog voortaan sneller gaat moet je het volgende doen: Je gaat op je blog naar 'instellingen'. 
Daar zie je staan 'Post / Reacties / Delen' die klik je aan.
Dan zie je 'reacties' staan, daarnaast kun je op klikken
en zet daarin 'pop up venster' aan en dan natuurlijk wel even opslaan!
En dan is het klaar. Op jouw blog gaat het nu een stuk sneller. Dus zou mooi zijn als iedereen het op zijn/haar blog aan zou passen ;o)
Succes! 

Ik ga een rondje bloggen en vanmiddag maar eens naar buiten. 
Het zonnetje lacht, de lucht is blauw, Monique, kom maar gauw!

Liefs Monique

22 opmerkingen:

Eri zei

Een heel lief kaartje, in mooie "Belgische"kleuren! Maar goed dat niemand die kleine muzieknootjes wilde hebben want ze staan super op deze kaart! Hier schijnt ook de zon na een dag van veel regen en natte sneeuw!
Groetjes, Eri

Marijke zei

Wat een gezellig vrolijk kaartje en wat een goede tip. Het is inderdaad altijd vervelend dat foam te knippen daarom koop ik vaak de andere clearstempels. Groetjes Marijke.

Kaartenkraam zei

Wat een enige stempel is dit en erg leuk ingekleurd. Het levert samen met de teksten en muzieknootjes een superleuke kaart op!

groetjes van Ank

Colien zei

Wat een vrolijke vogel, erg mooie kaart! Veel plezier in de zon, heerlijk!
grtz.Colien

Scraptastisch zei

Hoi Monique,
Je hebt weer de tip vd dag, whaha, heb ook zo'n hekel aan stempels die niet blijven kleven! kun je je stempels weer mooi gebruiken! je reminder is heel gaaf en na de wandeling eens kijken wat ik van de kleuren bingo kan maken, hihi De zon die lacht ook hier en is de lucht o,zo mooi blauw,
dus ga ook frisse neus halen net als jou!!! hihi
Fijne zondagverder hoor!
xx Gerie

Erica ♥ zei


Wat een gaaf kaartje zeg,
echt heel mooi gemaakt ☺
Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
Liefsss van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel-Bruin & Blauw}

Margreet zei

Wat een gave stempel heb je gebruikt, Monique en zo leuk gekleurd ook. Je hebt gelijk dat je de kaart CAS gehouden hebt, want nu komt je vogel beter tot zijn recht!
Goed dat je Geert via WhatsApp op de hoogte kunt houden van je veranderingen thuis, anders gaat hij een keer denken dat hij verkeerd is...
Geniet ze van de mooie luchten!
xxx Margreet

Joanne kramer zei

Wat een leuke kaart in Belgische kleuren!
Goede tip, ik heb ook een paar van die stempels. Groetjes Joanne

Anja zei

Wat een leuke stempel heb je gebruikt zeg! Je kaart heeft op deze manier ook niks extra's nodig. Jouw kanjer van deze keer is vast blij met zijn kaart!
Ik ben heel benieuwd naar je verbouwing.
Liefs, Anja

Nota Bene zei

Leuk, deze kaart met die grappige vogel. Ook je kaarten van de voorbije weken heb ik nu (eindelijk) bekeken. Heel veel moois! De kleuren van je achtergronden zijn prachtig!
Groetjes, Nele

Ans Gilbert zei

Mooie reminder heb je gemaakt Monique,leuke stempel en mooie kleurtjes, de muzieknootjes maken het helemaal af,
groetjes
Ans

Annemarie en Merit zei

Wat een leuk reminderkaartje heb je gemaakt!
Groetjes, Merit en Annemarie

Hermien zei

Fijn hé zo'n zonnige zondag, dat levert weer mooie kijkjes op!
Je kaartje is lekker vrolijk en mooi natuurlijk.

Groetjes Hermien

GerJanne zei

Hihihi, dat deed ik dus ook toen ik de banken en stoelen anders had gezet! Even een fotootje! Helpt!!
Je kaart is supermooi. Maar dat wist je al.
En wat een cadeautje vandaag, hè? Wij hebben ook nog heerlijk (even) gewandeld. Moet je echt even waarnemen, vind ik.
Groetjes en een goede week!
GerJanne

Gerrina zei

Gave kaart! Zoals je weet hou ik wel van een mooie CaS-kaart... en dat is deze zeker! Mooi hoe makkelijk je nu iemand op de thuiskomst kunt voorbereiden... En ik hoop dat de zon zich hier ook nog wat laat zien vandaag... Groetjes, Gerrina

Unknown zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt.

Groetjes Esmeralda

Daphne zei

Wat een ontzettende leuke kaart joh.
Super vrolijk.
Heel mooi, die kleurencombinatie

Daphne zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
alma.heijenk@gmail.com zei

wat een aparte maar wel leuke stempel.

Sylvia zei

Superleuke en vrolijke kaart,Monique.Wat een aparte vogel.

Groetjes,Sylvia.

Ans S. zei

Prachtige kaart in een mooie kleurencombinatie.

Groetjes Ans

Freubelmina zei

O wauwwww wat een leuke vogel is dit,ik ben dol op vogels en deze is ook nog grappig!
Mooi ingekleurd en door de rest van de kaart rustig te houden komt hij juist goed tot z’n recht...supermooi!
Lieve groetjes, Wilma

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...