zaterdag 13 januari 2018

Mannenkaart en Overloon



Hallo allemaal, 

ik ben weer terug van een heerlijk weekje Brabant. Veel gewandeld over de Overloonse duinen, naar Nijmegen en Arcen geweest om te kijken hoe de Maas buiten zijn oevers is getreden en er over nagedacht of ik weer zou beginnen met workshops geven. Dat is gelukt! Binnenkort start ik weer met workshops mits er natuurlijk voldoende animo is. Nu nog in de keuken maar in het voorjaar stappen we weer mijn hobbyhokkie in. "Every day is another chance to make your dreams come true"

Dat staat op deze kaart en het is een waarheid als een koe! Waarom wachten als het nu kan.
De kaart is gemaakt met distress oxides en natuurlijk verschillende mooie stempels.


En natuurlijk kan ik het niet laten jullie een paar mooie foto's te laten zien van het Brabantse land. 





Ik ga jullie verlaten en kom straks gezellig bij jullie buurten. Kijken wat ik allemaal heb gemist!

Liefs Monique


22 opmerkingen:

Joanne kramer zei

Wat een talenten heb jij! Super mooi. Leuk dat je workshops gaat geven. Groetjes Joanne

Caroline zei

Prachtige foto's! Dat zal best indrukwekkend zijn geweest al dat water wat buiten de oevers was gelopen. Je kaartje is heel leuk en ik wens je een inspirerende tijd toe!
Groetjes Caroline

Margreet zei

Schitterende foto's uit het mooie Brabantse land! Fijn dat je zo hebt genoten van je vakantie en er zelfs tot een mooie beslissing bent gekomen! Ik wens je heel veel succes en een fijn weekend.
Vergeet bijna te zeggen dat je een prachtige kaart met een heel ware tekst hebt gemaakt.
xxx Margreet

Creanita60.blogspot.nl zei

Heerlijk om er even uit te zijn en je te bezinnen wat je echt gelukkig maakt! Mooie foto's heb je gemaakt en je kaart is ook weer een toppertje!
Groetjes Anita

Gerrina zei

Gave mannenkaart! Mooi met die kleuren en een heerlijke collage!
En mooie foto's! Wonend in Brabant weet ik hoe je hier kan genieten...:)
Fijn dat je de knoop hebt doorgehakt! Heel veel succes met de workshops!
Fijn weekend!

Colien zei

Mooie, stoere mannenkaart! En Brabant is altijd genieten ;)
grtz. Colien

Eri zei

Wat een mooie en stoere mannenkaart! Fijn dat je zo genoten hebt van jullie vakantie, en ik zie zelfs zon op die mooie foto's. Dat hebben we hier niet gehad. Veel succes met je voornemen om weer workshops te geven.
Groetjes, Eri

Henriët zei

Heerlijk even een weekje opladen. Brabant is erg mooi. Dat kun je aan je foto's ook wel zien. Mooie met die specht. Stoer dat je weer workshops gaat geven. Ik kom zeker een keertje langs!
Deze mannenkaart ziet er top uit. En de tekst is helemaal waar!
Groetjes van Henriët

karin zei

Mooie foto's van het Brabantse land Monique. Je kaartje ziet er ook prachtig uit met die mooie kleuren en stempels.
groetjes,
Karin

alma.heijenk@gmail.com zei

prachtige foto's, wat is nl toch mooi

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een gave kaart heb je gemaakt Monique en wat leuk dat je voor jezelf besloten hebt om (weer) workshops te gaan geven. Past helemaal bij je voornemens dit jaar geloof ik ;p
Fijn dat je zo genoten hebt hier in Brabant en wat heb je mooie foto's gemaakt. Zo te zien was het ook best mooi weer.
Lieve groetjes Miranda

Willy zei

Wat een prachtige kaart en foto´s Monique! Wat leuk dat je workshops gaat geven, ik wens je veel succes en plezier!

Trijntje zei

Mooie foto's Monique. Heerlijk even een weekje erop uit. Jekasrt is erg leuk geworden Groeten Trijntje

Angelique zei

Heerlijk zo'n weekje ertussen uit, mooie foto's. Mooie, stoere kaart met een prachtige spreuk. Super dat je je hart terug gaat volgen, zo jammer dat je zo ver weg woont.
Je Berenburg verpakking is echt super, iets om te onthouden. Verder vind ik het zo super om te lezen hoe je het gaat doen met bloggen, je hebt het zo goed verwoord. Ik voel me ook schuldig, krijg het niet aan gereageerd en knutselen schiet erbij in.
Zorg goed voor jezelf en doe wat goed voor je voelt.
lieve groetjes Angelique

GerJanne zei

Heel gaaf kaartje Monique! Prachtige kleuren en stempels.
Wat heerlijk zo'n weekje! Je foto's zijn ook heel mooi!
Leuk dat je weer workshops gaat geven. Ben benieuwd of er genoeg animo is. Gaat vaak ook mond op mond, dus niet te snel de moed opgeven, hoor, als het lijkt alsof er maar weinig mensen zijn!
Groetjes,
GerJanne

GerJanne zei

p.s. het was niet Nelly's doosje hoor. Een heel andere, eigen ontwerp!

Daphne zei

Mooi, je "mannen" kaart.
Vrolijk ook.
En je foto's zijn echt prachtig.
Ziet eruit als "heerlijk genoten"

Ela zei

Mooie stoere mannenkaart Monique! Heerlijk om op deze manier lekker op te laden voor het nieuwe jaar. Je was in de buurt, ik woon tussen Nijmegen en Arnhem en zie dus twee rivieren buiten de oevers. Altijd indrukwekkend hoe de natuur haar gang gaat. Succes met de workshops! Groetjes Ela

Nicolette zei

Succes met je demo's. Ik hoop dat je het voor elkaar krijgt.
Je kaart is erg leuk en de foto's prachtig.
Groetjes Nicolette

Hermien zei

een super mooi kaartje Monique, en succes met de workshops.

Groetjes Hermien

Kaartenkraam zei

Een prachtige kaart en ook hele mooie foto's!
Succes met het plannen van je workshops, gaat vast lukken!

groetjes van Ank

Freubelmina zei

Sjonge,hier ook al niet gereageerd... mooie mannenkaart,goed gelukt en een schitterende tekst die zo waar is!
Prachtige foto’s,jaaaa Brabant is supermooi!
Lieve groetjes, Wilma

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...