vrijdag 19 januari 2018

Hi, hi, hi maar dan op z'n engels ;-)

Hallo allemaal,

ik hoop dat iedereen de storm heeft overleefd van gisteren. Hier was het niet zo erg. Wel meer dan anders maar in vergelijking met het westen, zitten we nog niet zo slecht in het noorden. 
Maar ik ben lekker binnen gebleven. En heerlijk geknutseld en de woonkamer verbouwd, oh ja en de keuken ook. Geert schrikt zich het apezuur als ie weer thuiskomt. Alles staat weer eens anders. Maar zo kan ik wel weer 2 mensen extra aan mijn keukentafel hebben. Daar doe ik het voor ;-))

Maar nu mijn kaart voor vandaag. Via Hermien heb ik me opgegeven voor Post voor Kanjers. Je krijgt elke week of 1 keer in de 14 dagen een naam en een adres naar wie je een kaart mag sturen. Elke week maak ik wel een kaartje of meer. Ze belanden dan in een grote bak, wachtend tot ze een keer nodig zijn. Nu maak ik ze gericht en ze gaan eigenlijk gelijk de deur weer uit. Ik maak iemand blij en ben zelf zinvol bezig. 

Deze kaart heb ik gemaakt voor een jongen van net 16. Houdt van Mechelse herders en dieren. Tsja, laat ik nou allemaal dierenplaatjes hebben maar geen herder. Toen hoorde ik de Crazy Birds vanuit de doos gillen, Neem ons, neem ons.... Heerlijk met de distress inktjes aan het kliederen, de birds gestempeld en een gekleurd jasje gegeven en nu roepen ze alledrie Hi tegen de ontvanger. Ik hoop dat ik hem met deze stoere kaart een beetje heb kunnen opvrolijken.


Verder valt er niet zoveel over te vertellen. Dus ga ik de rest van de tijd aan het bloggen besteden en ga eens kijken wat voor moois jullie allemaal hebben gemaakt.
Zondag ben ik er weer met een reminder voor Knutsels en Kadootjes.

Liefs, Monique

21 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Gaaf deze kaart Monique. Lekker vrolijke kleuren met wat humor erbij..die gaat zeker in de smaak vallen bij een jongen van 16.
Gelukkig dat de storm bij jullie meeviel maar als ik het goed begrijp ben jij als een wervelstorm in huis aan de slag gegaan..LOL
Alvast fijn weekend.
Lieve groetjes Miranda

lenywim35 zei

Als ik je kaart bekijk ga ik spontaan lachen. Hihihihi
Gaaf Monique. grts leny

Eri zei

Ik weet zeker dat die kanjer er heel blij mee zal zijn, het is een superleuke kaart geworden.
Ik zie het al voor me hoe Geert zich het apezuur schrikt, na die storm bij jullie in de woonkamer en keuken! Hahaha.
Groetjes, Eri

Margreet zei

Jouw kanjer zal ongetwijfeld in zijn nopjes zijn met deze geweldig leuke kaart, Monique! Ik zou die gekke vogels ook eens vaker moeten gebruiken.
Het kapsel was stormvast genoeg, want de wind was hier al aardig geluwd. We zijn niet meer naar de Action geweest. Ben ik morgen van plan.
Geniet van je weekend!
xxx Margreet

afke zei

Wat lief om zomaar iemand een kaartje te sturen. Ik weet zeker dat deze in de smaak valt. Ik vind hem in ieder geval erg leuk.
Groetjes, Afke

Nancy Soetaert zei

Mooi idee die post voor kanjers. Toffe kaart voor een 16-jarige kanjer!
Fijn weekend
Nancy

Ela zei

Inderdaad een leuk idee, ik maak ook meer kaarten dan ik verstuur...Misschien moet ik me hier ook voor opgeven, ik ga eens kijken. Maar jij hebt in ieder geval een super stoer kaartje gemaakt! Groetjes Ela

GerJanne zei

Hee Monique!
wat een gaaf kaartje voor en knul van 16. De crazy birds moet ii ook nodig eens gaan gebruiken. Ik had me voorgenomen om eerst eens even niets te kopen behalve basisspul. Er lig zoveel nog niet gebruikt in mijn kamertje. Dus bij Action eerst alleen basisspul in mijn mandje...maar toen kwam er nog meer uit bij de kassa...
Ach, de economie moet draaiende gehouden worden, toch?
Fijn weekend!

Rosina zei

Heel leuk kaartje voor deze jonge knul Monique ...een heel mooi doel om daar kaartjes voor te maken...wat een gave vogels erop...en de achtergrond is ook prachtig
En dan nog heeeeel erg bedankt voor het leuke pakketje dat ik van je ontvangen heb als prijsje bij K&K...leuke monster stempeltjes zijn dat met bijpassende stansjes..en ook de andere stansjes komen zeker weer van pas een keertje...
Groetjes en een fijn weekend
Rosina

Hermien zei

Mooi kaartje voor een kanjer in de adressen lijst, een kleine moeite om ze met een kaartje te verrassen.

Groetjes Hermien

Margo zei

Wat een toffe kaart Monique ! ik deed dat vroeger ook erg graag zo alles eens veranderen ! Tof is dat he ! Geniet van je weekend !

Danielle zei

Super leuke kanjerkaart! Hier ging het behoorlijk tekeer, een paar boompjes lagen plat in de tuin en wat dakpannen scheef.... in huis staat hier alles nog als vanouds ;-) Heeft je man de verbouwing goedgekeurd?

Henriët zei

Wat een leuk idee om je kaartjes niet in een verzamelbak te laten belanden maar op een zinvolle manier te versturen.
Leuk met de crazy birds. Zal een 16 jarige vast kunnen waarderen.
Gelukkig viel het hierin het noorden mee met de storm. Volgens mij zitten wij inderdaad vaak goed met slecht weer waarvoor code oranje of rood wordt gegeven.
Groetjes van Henriët

Gerrina zei

Ha, ha, gewoon leuk om met die gekke vogels te spelen, toch?
Gave achtergrond en lekker vrolijk die vogels zo! Fijn weekend!

Annemarie en Merit zei

hele gave kaart met die te gekke vogels, gelukkig dat ze hard genoeg riepen zodat ze nu prachtig op je kaart staan.
Hier gelukkig geen schade, ook al wonen we vlak aan de kust (paar km)rondom wel wat dakpannen en schuttingen..

Fijne dag liefs Annemarie en Merit

Daphne zei

Dat is Leuk, om gericht kaartjes te maken.
Stoere kaart is Dit, zal een jongen van 16 vast heel blij van worden.
Wat een mooi initiatief ook, die kanjer kaartjes.

Nicolette zei

Heel leuk dat je nu een mooi doel hebt voor je kaarten. Deze is erg leuk.
Fijn weekend,
Groetjes Nicolette

Unknown zei

Heel mooi kaartje heb je gemaakt.
ga binnen kort ook proberen om met stempel inkt te werken.

Groetjes Esmeralda

Angelique zei

Hele leuke kaart met de crazy birds, super dat je voor die kanjers kaartjes maakt. Prachtige kaart maakte je voor Gerie, hihi ik ben blij dat ik niet de enigste ben die wel eens wat vergeet. Super dat je workshop vol zit, veel plezier.
lieve groetjes Angelique

Colien zei

Gave kaart, die crazy birds zijn tof! En het doel waarvoor je het kaartje maakte ook, wat een mooi initiatief!
grtz.Colien

Freubelmina zei

Sjonge, wat loop ik achter,sorry! Ik zie ze meestal wel voorbij komen en dan denk ik; straks even reageren en tja dan vergeet ik het...ja ik ben dan ook al 50 geworden he...dan krijg je dat zeg ik dan maar haha.
Wat een leuke vogeltjes,ik heb ze al vaker voorbij zien komen en vind ze super!
Mooie kaart heb je ervan gemaakt,knap werk!
Lieve groetjes, Wilma

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...