maandag 23 oktober 2017

Tulpen

Hallo allemaal, 

 Vandaag laat ik jullie weer eens een gestempelde kaart zien. Bij DCL vragen ze om een silhouette op de kaart. Een leuke challenge dus heb ik gisteren mijn Oxides gepakt en heb lekker zitten spelen.
Eerst ben ik met 3 verschillende inkten over het aquarelpapier gegaan. Dit vervolgens natgespoten, door elkaar laten lopen en gedroogd met de heattool.
Daarna heb ik de stempels geplaatst en nog met masks en witte inkt wat accenten aangebracht.
Met een fineliner heb ik nog een randje achter de tulpen laten lopen.


Gebruikt:
Versacraft White
Stazon Jet Black
Distress Oxide Broken China, Peeled Paint, Candied Apple, Spiced Marmelade
Splats &Accessories 2 - Crafters Companions
Amsterdam 2 - Darkroom Door
Een mask van Dutch Doobadoo


De tekst heb ik zelf geschreven. Ik heb een set fineliners van Sakura gekocht en wil eens gaan spelen met handlettering.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Van de reacties op mijn vorige kaart en foto's heb ik enorm genoten. Ik kom vandaag ook weer gezellig buurten. Het is toch geen weer om naar buiten te gaan.
Hier is de herfstvakantie begonnen. Een iets slechtere start dan in het zuiden vorige week.

Fijne dag, 





27 opmerkingen:

Nicolette zei

Heel mooi gedaan Monique. Hier is het weer best aangenaam, wolken en zon.
Fijne dag!
Groetjes Nicolette

Marja zei

weer een supermooie kaart Monique!...vind het toch knap hoe je elke keer weer zulke mooie kaarten tevoorschijn tovert als je met je inktjes aan het spelen bent. Hier is het ook echt knutselweer...dat ga ik dus dadelijk ook doen,spulletjes liggen al te wachten op tafel.
Groetjes Marja.

Eri zei

Prachtige kaart Monique, en leuke kleuren heb je gebruikt. De "hb" heb je heel mooi gehandletterd!
Hier is het mooi herfstweer. Fijne dag!
Groetjes, Eri

Joanne kramer zei

Wat een prachtige kaart! Ik vind dit zo knap, met kleuren en stempels 'spelen' en dan zo'n prachtige kaart! Fijne herfstvakantie. groetjes Joanne

Diny zei

Ik vind hem heel erg goed gelukt Monique.....en mooi dat je de tekst zelf hebt geschreven!
Groetjes Diny

Margreet zei

Schitterende kaart, Monique, hier hou ik wel van! Succes met het oefenen met 'mooi' schrijven. Jullie hebben idd pech qua weer in de herfstvakantie.
En de hachee wordt altijd door mijn moeder in haar eigen huis bereidt....dus het eten bij haar gaat gewoon door hoor....deze week zelfs 2x!!
xxx Margreet

Creanita60.blogspot.nl zei

Heel leuk gedaan Monique en ja wat een snertweer is t nu hè. ...de kids treffen het niet maar voor ons is t wel heerlijk knutselweer!
Groetjes Anita

Sarah zei

Heel tof gedaan.
Handletteren is zo leuk!

lenywim35 zei

Knap gedaan. En de tekstlabels zijn met vaste hand gedaan. Knap hoor. grts leny

Marijke zei

Erg mooi gemaakt. Mooie kleurtjes en ze lopen zo mooi in elkaar over! Groetjes Marijke.

Sylvia zei

Prachtige kaart,Monique.Mooie stempels en erg mooie kleurtjes.

Groetjes,Sylvia.

Rosalien Zwackhalen zei

Heel mooi gedaan vooral de achtergrond is heel gaaf. Leuk dat je meedoet met de DCL. ;)

alma.heijenk@gmail.com zei

erg mooi gedaan, prachtig die kleurtjes.

Ans Gilbert zei

Het is echt rotweer, Ed heeft al vanaf vrijdag vakantie, we hebben nog niet 1 keer droog kunnen wandelen met de hondjes.
Je hebt een prachtige kaart gemaakt,
groetjes
Ans

Marjolein zei

Hoi Monique,

Nou ik vind hem erg mooi! De kleuren passen mooi bij elkaar en bij de tulp. Heel erg leuk. Groeten Marjolein

Anita van Merode zei

Prachtig is je kaart Monique, mooie warme kleuren.
Gr Anita

Rosina zei

Een schitterend kaartje Monique...wat ben je weer heerlijk met je inktjes en stempeltjes in de weer gewwest...met een schitterend kleurrijk resultaat...

groetjes
Rosina

Danielle zei

Mooi resultaat zeg! Prachtige kaart! Dan hebben we vandaag in het zuiden weer geluk gehad, ik heb een flinke boswandeling kunnen maken in het zonnetje....

Ans S. zei

Prachtige kaart, mooie kleurencombi.

Groetjes Ans

Nelleke zei

Prachtig Monique, wat is oxide inkt toch prachtig. Groetjes, Nelleke

Hermien zei

Dat heb je weer mooi voor elkaar op je kaart Monique het ziet er weer prachtig uit. Hier in het zuiden zijn we vandaag weer begonnen met werken en de jeugd naar school na een heerlijke weekje vakantie.

Groetjes Hermien

Margo zei

Wat een prachitge kaart Monique ! De achtergrond heb je erg mooi gemaakt en wat heb je die tekst mooi geschreven !

Daphne zei

Heel, heel mooi.
De kaart spat van het scherm af!!
Mooie kleuren hoor.

Gerrina zei

Hele mooie achtergrond Monique en mooi dat je niet alleen de bloem als silhouet hebt gebruikt, maar meer. Groetjes, Gerrina

Angelique zei

Prachtige kaart, wat een mooie kleuren en mooi hoe subtiel de tulpen zijn ingekleurd.
lieve groetjes Angelique

Ellen zei

Wat een mooie kaart,prachtige achtergrond ook!
Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging bij DCL. Groetjes Ellen

anja curvers zei

Mooi kaartje en een prachtige achtergrond.

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...