maandag 10 juli 2017

"Try to enjoy every moment"

Hallo luitjes,

vandaag een kaartje die ik heb gemaakt voor Rosina. Die wel een opkikker kan gebruiken. Binnen in de kaart heb ik geschreven dat voorop de kaart eigenlijk nog de tekst " Try to " bij moest. Want het zal af en toe best moeilijk zijn om van elk moment te genieten. Maar probeer in elke dag ook iets goeds te zien. Mijn moeder zei altijd " Hoe slecht het ook gaat, in elke dag zit iets moois" Daar trok zij zich aan op.


Ik heb de ondergrond met natuurlijk Distress Oxides gemaakt. Verschillende mask's gebruikt en wat stempeltjes uit China. De uitgesneden bloem is er eentje van Tim Holtz. Gestanst uit de achtergrond en vervolgens op zwart karton gemat. 
De blaadjes heb ik een witte pen voor gebruikt. Ben weer benieuwd wat jullie er van vinden. Ik geniet altijd van jullie berichtjes.

Vandaag het onophoudelijke huishouden en behangtrekken in Laura's slaapkamer. Aangezien ze 8 weken van huis is voor vakantiewerk, hebben wij de kans om een nieuw behangetje er in te plakken. En wat wil nou het geval? Ik trek het zo van de muren. Ik dacht echt dat ik daar wel een paar dagen mee bezig zou zijn. Een meevallertje....weer extra tijd om te freubelen....hahaha.

Ik wil de kaart graag mee laten doen bij Scr@p-Cards - Wings

Vanavond kom ik gezellig bij jullie buurten.
Fijne dag!!
Liefs Monique

23 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

ziet er erg leuk uit, al die laagjes !mooi gedaan, zal ze zeker blij mee zijn
behang trekken, tja, als het snel gaat, is dat natuurlijk een dikke meevaller, hopelijk lukt al de rest ook zo goed,
grtjs,martina
x

Hermien zei

Een mooie opstekker voor Rosina

Groetjes Hermien

Danoesja zei

Hoi Monique
Wat een prachtige kaart, heel mooi hoe je de hangende takken met blaadjes erop gezet hebt.
Dit zal Rosina zeker goed doen.
Bedankt voor je deelname bij het Scr@p-Cards challengeblog.
Liefs, Danoesja

Eri zei

Oh wat een mooie kaart met deze achtergrond, super van kleur. De blaadjes zijn prachtig.
Succes met het behangen.
Groetjes, Eri

Freubelmina zei

Wat een prachtige en lieve kaart, mooi gezegde van je moeder!
Succes met de kamer opknappen.
Fijne dag en lieve groetjes, Wilma

martine zei

Wat een schitterend kaartje monique
en wat een mooi gezegde van je mama heel fijn als je uit alles toch nog iets positief kan halen
dank voor je mooie deelname aan de scrap-cards challenge liefs DT Martine

Marleen zei

Een geweldig mooie kaart Monique!
Lieve groetjes, Marleen

Sabine zei

Wat een mooie kaart! Prachtig gemaakt Liefs Sabine

Caroline Cards zei

Een hele mooie kaart. Daar zal Rosina blij mee zijn!
groetjes, Caroline

Marja zei

Prachtige kaart heb je voor Rosina gemaakt!
Zo mooi hoe jij met de inkt en stempels iets maakt.
Groetjes Marja.

Gerrina zei

Deze zal heel goed gewaardeerd worden!
Wat is er veel om te zien en toch is alles zo mooi in balans; heb 'm maar wat groter gezet om alles te ontdekken en vind 'm op beide manieren super mooi! Groetjes, Gerrina

Nicolette zei

Schitterende kaart heb je voor Rosina gemaakt.
Groetjes Nicolette

Joanne kramer zei

Wat een prachtige kaart! groetjes Joanne

Sylvia zei

Hoi Monique,

Prachtige kaart voor Rosina.Hele mooie achtergrond.Leuke blaadjes stempel.

Groetjes,Sylvia.

!neke zei

Lekker zo'n meevaller !
Maar nu het behang er nog op !!!!!
Prachtige kaart !!!!!

groeten Ineke

Aletta zei

Heerlijk wat extra freubeltijd.... en een prachtig kaartje als resultaat !
Groetjes Aletta

Ans Gilbert zei

Mooie kaart heb je gemaakt,de stempels mooi gecombineerd en ook de kleuren zijn erg mooi.
Fijn dat het behang er zo goed afgaat
groetjes
Ans

Angelique zei

Wauw, schitterend, prachtige achtergrond en mooie stempels. Heerlijk zo'n meevaller, lekker knutselen.
lieve groetjes Angelique

Anita van Merode zei

Schitterend Monique!! Echt ontzettend mooie gedaan volgens onze challenge. Het zijn de kleine dingetjes die het hem doen om iemand er doorheen te slepen. Lief gebaar.
Dankjewel voor je deelname bij Scr@p-Cards challenge blog.
Gr Anita

Josje zei

Heel mooi monique

Rosina zei

Het is inderdaad een prachtig kaartje wat je me gestuurd hebt Monique er is zoveel moois op e zien...leuke techniek gebruikt...ook de mooie woorden erin geven ons veel steun...Hij staat hier op de kast en ik geniet er elke dag van, heeeel erg bedankt hoor..zo lief dat je me hiermee wil steunen..
lieve groetjes
Rosina

Irene zei

Wow wat een keigave kaart Monique en ik lees dat Rosina er heel veel kracht uit put en daarmee is jouw missie meer dan geslaagd! Dank voor het meedoen bij onze Scr@pCardsChallenge!

xx Irene - DT

Sarah zei

Heel mooi gemaakt!

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...