zondag 9 juli 2017

Nieuwe challenge bij Knutsels en Kadootjes

Hallootjes,

weer een berichtje uit het noorden van het land.... vandaag start er weer een nieuwe challenge bij Knutsels en Kadootjes. En omdat de vakantie periode is aangebroken, hebben we besloten deze challenge 2 weken langer door te laten lopen. Zo kan iedereen lekker op vakantie en toch meedoen aan de challenge. Deze keer hebben we een sketch van GerJanne.


Als ik weinig tot geen inspiratie heb wil ik nog wel eens een sketch pakken om mee te werken. En als ik dan al die kaarten bij elkaar zie, is er niet eentje gelijk. Dat is dan weer het mooie van de sketch.
Dit is mijn bijdrage geworden....


Hij is vrijdag op de bus gegaan maar waarschijnlijk nog niet binnen bij een lieve vriendin. Toch laat ik hem aan jullie zien. De kaart op zich is vrij clean. Door het mooie bloemenpapier is er verder niet zoveel nodig. Het DP is van SU, wat ik gekregen had bij een bestelling. Het zalmroze heb ik een stikrandje gegeven. De tekst en het hart en de bloem zijn van het stempelset WaterColor words van SU. Een glimmertje en de kaart is af.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, Het is even weer iets anders dan een stempelkaart. Maar die staat ook op de stapel 😉
Vanmiddag ga ik aan de slag met de strijktutorial. De komende week zal ik hem plaatsen.

Doen jullie ook mee bij Knutsels en Kadootjes en komen jullie langs om te zien wat voor mooie kaarten mijn DT maatjes en GDT hebben gemaakt?
Klik dan HIER.....

Een fijne zondag gewenst en heel veel liefs,
Monique


19 opmerkingen:

Caroline zei

Het is een hele leuke sketch en ik vind jou kaartje zo gaaf!
Groetjes CAroline

Nicolette zei

Super leuke kaarten mooie sketch.
Groetjes Nicolette

Marja zei

Je hebt er een leuke kaart van gemaakt!
Ben benieuwd wat je weer gaat maken.
Ga zo dadelijk ook aan de knutsel.
Groetjes Marja.

Ans Gilbert zei

Mooie kaart Monique,
prachtig papier en leuke stempels,
groetjes,
Ans

Eri zei

Het is een heel leuk kaart geworden met deze sketch. Lekker vrolijk papier heb je gebruikt. De ontvangster zal zeker blij verrast zijn!
Groetjes, Eri

Diny zei

Gaaf kaartje Monique....leuke sketch!
Groetjes Diny

Marijke zei

Een vrolijk zomers kaartje vind ik het! Een leuke sketch, misschien doe ik wel mee! Jou kaartje is in ieder geval goed gelukt. Groetjes Marijke.

GerJanne zei

Heel leuke uitwerking van de sketch. Mooi dat we ook laten zien dat het niet helemaal een letterlijke vertaling hoeft te zijn.
Groetjes,
GerJanne

Sylvia zei

Mooie kaart,Monique.Je hebt sketch superleuk verwerkt.Vrolijk designpapier met hele mooie kleurtjes en een leuke tekst stempel.

Groetjes,Sylvia.

Angelique zei

Prachtige kaart met mooie kleurtjes. Wat een mooi maar ook grappige kerstkaart met de "gezellige" pinguïns. Fijn dat je iets gevonden hebt om je stempels te kunnen gebruiken. Ik herken het zo goed om het zelf te willen doen maar Monique soms mag je hulp best eens aannemen, mensen vinden dat niet erg. Hoe is het nu met je zus?
lieve groetjes Angelique

Ina ( Frysk Famke ) zei

Hoi Monique,

Deze noordeling heeft bij je om het hoekje gekeken.
Wat een gave uitwerking van de challenge, ik houd er wel van!

Ben gelijk maar even volgster geworden,ben niet altijd in de gelegenheid
om te reageren maar tussen de bedrijven door gluur ik wel via me telefoon;)

Groetnis Ina

Blankina zei

Leuke sketch en lieve kaart, fijne zondag, lg Blankina

Cards en Box bij Lady M zei

Wat een mooi vrolijk kaartje groetjes maartje

Cards en Box bij Lady M zei

Wat een mooi vrolijk kaartje groetjes maartje

Gerrina zei

Mooi gebruik van de schets! Vind dat zelf altijd best lastig, maar wie weet dat ik tussendoor me er toch nog aan waag... Groetjes, Gerrina

Trijntje zei

Je kaart is erg mooi Monique. hele leuke kleuren combi een mooie schets. Als het me lukt doe ik weer eens mee. Groeten Trijntje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Leuke sketch en mooie frisse kleurtjes heb je gekozen voor deze fleurige kaart Monique.
Lieve groetjes Miranda

Caroline Cards zei

Leuke kaart met mooie kleuren!
groetjes, Caroline

Hermien zei

Een mooi voorbeeldkaartje Monique, en mooi papier heeft niet meer nodig!

Groetjes Hermien

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...