donderdag 27 juli 2017

52 weeks to Christmas

Hallo allemaal,

beetje laat maar toch een kerstkaart voor de donderdag. Ik dacht dat ik hem had gepland maar niet dus. Vandaag weer de maandelijkse challenge bij 52 Weeks to Christmas. De uitdaging komt deze keer van Bep. Ze vraagt sneeuwmannen(poppen) op de kaart. Dat was best wel even zoeken. Ik heb heel veel plaatjes en stempels maar nergens een sneeuwpop op te vinden. Dan maar zoeken op het internet. Géén probleem. Dit zijn de sneeuwmannen die ik heb gevonden.


Zijn ze niet grappig? Ik heb ze op stempelpapier afgedrukt en eigenlijk alleen de hoedjes en de sjaals ingekleurd. Een stempeltje erboven en een leuke sketch opgezocht. Klaar is Mootje. Ik heb nog nooit zo snel een kerstkaart gemaakt.

De sponsor deze keer is Kleurenfestijn uit Middelburg.

Doen jullie gezellig mee? Ik ben benieuwd naar al die sneeuwmannen deze week.
Wij gaan behangen vandaag dus zal het vanavond worden als ik jullie kerst(kaarten) kom bewonderen.

Fijne dag, liefs Monique

32 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

Hoi MOnique,

Zo kom je dus ook aan sneeuwpopjes...ik ben gek op sneeuwpoppen...maar heb er een aantal...maar heb er ook mijn lievelingen bij hoor....die ik dus heel vaak grijp.
Je kaart is heel leuk geworden, lekker een keer snel klaar!!

fijne dag liefs Annemarie en Merit

Eri zei

Wat een leuk stel heb je gevonden op het internet. Het is een mooie kaart geworden. Veel succes met behangen.
Groetjes, Eri

Margreet zei

Dat jij geen sneeuwpoppen in je collectie hebt, verwondert me Monique. Ik heb er zoveel dat ik niet weet welke te gebruiken☺☺
Je hebt iig een leuk kaartje gemaakt met de internetpoppen...en snel klaar is ook wel eens fijn, toch?
xxx Margreet

Gerrina zei

Heerlijk frisse kaart! Werkt als het warm en als het koud is :)! Groetjes, Gerrina

Ans Gilbert zei

Hoi Monique
Ik kon ook geen plaatje vinden, de mijne komt ook van internet.
Leuke kaart heb je gemaakt..
groetjes
Ans

Henriët zei

Volgens mij is het de week van de snelle kaartje :-)
Maar jouw snelle kaartje is ook een leukerd. Mooie papiertjes heb je gebruikt.
Groetjes van Henriët

Nicolette zei

Heel mooi en leuk plaatje heb je gebruikt.
Groetjes Nicolette

Trijntje zei

Je kaart is erg leuk Monique. Een heel leuk afdrukje heb je gebruikt. Hoeft niet veel bij dat is jammer. Leuk dp erbij gebruikt. Groeten trijntje

Kaartenkraam zei

Het hoeft toch ook niet altijd zo ingewikkeld te zijn. Ik vind hem erg leuk geworden.
Veel succes met behangen!

groetjes van Ank

Beisforbeauty zei

hij is toch heel geslaagd en mooi geworden

liefs cindy

marian zei

Zoekt en gij zult vinden, leuke kaart geworden hoor.
Groetjes van Marian.

Creanita60.blogspot.nl zei

Ik vind hem super leuk geworden!
Groetjes Anita

Marijke zei

Zeker een leuke kaart en ik haal ook veel plaatjes van internet hoor! Ze zijn zeker grappig deze sneeuwmannetjes en de kleuren van je papier zijn ook mooi. Groetjes Marijke.

Caroline zei

Leuk kaartje! Succes met behangen.
Groetjes Caroline

Enny zei

Een heel leuke kaart, mooi met dat achtergrondpapier ! Groetjes, Enny

!neke zei

Hij is heel leuk geworden !!!!
groeten Ineke

Cards en Box bij Lady M zei

Heel leuk bedacht mooi bedacht groetjes maartje

Cards en Box bij Lady M zei

Heel leuk bedacht mooi bedacht groetjes maartje

GerJanne zei

Ja Monique, die sneeuwman stempels zijn voor luie kleurders, whahahaha! Kun je van jou niet zeggen hoor, maar het is wel handig, dat ze wit zijn... Hopelijk is het behangen vandaag klaar.
En ik heb wel geen kerstkaart vandaag, maar kom je toch nog even langs?
GerJanne

Unknown zei

Leuke sneeuwmannen kaart Monique, op internet
kun je ook van alles vinden , mooi stel zo :-)
Succes met behangen en een fijne avond !!
Groetjes Epie

bolletjelucky.blogspot.com zei

Gelukkig dat er op internet wel sneeuwpoppen te vinden waren Monique. Je hebt er een leuke kerstkaart mee gemaakt en altijd handig om te weten hoe je snel een paar kerstkaarten kunt maken :)
Lieve groetjes Miranda

Sarah zei

Leuke kaart! Sneeuwpopstempels heb ik wel, ik ga nog eens proberen om mee te doen. X

Suzan zei

Prachtig kerstkaartje Monique! Leuke stempel!
Groetjes Suzan

Hermien zei

Super leuk snel kerstkaartje Monique

Groetjes Hermien

Freubelmina zei

Een snelle kerstkaart zeg jij, maar wat is het een leukerd zeg!!
Fijne avond nog en lieve groetjes, Wilma

Marja zei

Je hebt er een superleuke kaart van gemaakt!
Groetjes Marja.

Sylvia zei

Superleuke kerstkaart,Monique.De sneeuwmannen zijn inderdaad heel grappig.

Groetjes,Sylvia.

Jantine zei

Ze zijn heel leuk, Monique, geweldig!
Mooi kaartje!
Groetjes,
Jantine

Diny zei

Wat een prachtige kaart!
Ze zijn zeker grappig Monique!
Groetjes Diny

Nancy Soetaert zei

Heel tof gezelschap op je mooie kaartje!
Fijn weekend
Nancy

Ans S. zei

Super leuke kerstkaart met sneeuwmannen heb je gemaakt.

Groetjes Ans

Colien zei

Heel gave kerstkaart, leuke sneeuwmannen!
grtz. Colien
DT 52WTC

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...