donderdag 9 maart 2017

Eindelijk weer een vers kerstkaartje

Hallo allemaal,

het is me eindelijk weer eens gelukt een winterse kerstkaart af te leveren op donderdag bij 
52 Weeks to Christmas. De cursusfoto's zijn onderweg, daar kan ik niets meer aan veranderen. De cursus heeft wel weer iets leuks opgeleverd....Geert vindt het ook leuk om te doen en heeft zichzelf ook een camera aangeschaft afgelopen weekend.  In plaats van samen op de motor weg (wat door de fibromyalgie niet meer lukt) gaan we nu samen op pad met de camera's. En niet alleen in de bosjes hoor 😉 Toch fijn om een gezamelijke hobby te hebben. Kaarten maken is niet voor hem weggelegd...hihihi. 

Maar nu mijn kaart voor vandaag....hij is vrij simpel. Op het plaatje na heb ik hem helemaal gebroken wit gehouden.
De achtergrond heb ik geembost met de Woodlands embossingfolder van SU.
Vervolgens heb ik verschillende takjes en dennenappeltjes uitgestanst. Ook de Winter stans heb ik 3 keer uitgestanst en op elkaar geplakt. 
Van 2 verschillende vierkante malletjes heb ik een lijstje gemaakt.


Het bij elkaar zoeken gaat eigenlijk de meeste tijd inzitten. Ik ben er weer blij mee. En ben ook blij dat de zin er weer is om een kerstkaart te maken.

Ik zie jullie vanavond weer als ik gezellig bij jullie kom kijken en inspiratie opdoen.
Van jullie reacties geniet ik enorm! Ik hoop niet dat jullie het erg vinden als ik meestal iets persoonlijks in zet. Het schrijft zo lekker van je af en een leuk dagboek voor later.

Liefs Monique

43 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Wat is dat een fantastisch mooie kaart Monique! zo tof om alles in één kleur te doen en alleen het roodborstje in kleur!
super!
leuk voor jou om je foto hobby met je man te delen. De mijne is gek op geocaching. Als het mooi weer is ga ik.graag mee op stap. Bij te nat of zo blijf ik liever knutselen...
Fijne dag
Nancy

martina's kaartjes zei

helemaal mooi gemaakt !
grtjs,martina
x

Danielle zei

Práchtige kaart!! Heel mooi in dat gebroken wit. Ik had me ook voorgenomen om door het jaar heen wat kerstkaarten te maken maar ik heb de zin nog niet gevonden ;-)

Joanne kramer zei

Wat een mooie en stijlvolle kaart! Fijn joh dat jullie weer een gezamelijke hobby hebben! groetjes Joanne

scrapfertier zei

Wat een prachtige kaart.
Leafs Tietje.

Marja zei

Prachtige kaart Monique!
Mooi in en kleur het vogeltje springt er nu echt uit.
Gezellig dat jullie er nu samen met de camera op uit trekken.
Groetjes Marja.

Sabine zei

Wat knap zo'n witte kaart! Ik vind hem geweldig maar ik vind het echt wel lastig om dat zelf te doen. En wat heerlijk dat jullie nu samen een nieuwe hobby hebben gevonden. Gewoon lekker over vertellen hoor! Liefs Sabine

Diny zei

Wat gaaf dat je hele kaartje behalve het roodborstje wit is Monique......heel erg leuk gedaan!
Wat fijn dat jullie er samen op uit gaan met de camera!
Groetjes Diny

Sarah zei

Dit is zo mooi. Al dat wit en dan een lief roodborstje er tussen. Ga ik onthouden. Dat persoonlijke erbij is juist leuk en dat maakt het bloggen zo menselijk. Sommige van mijn blogmaatjes zal ik misschien nooit ontmoeten maar toch voel ik er een band mee... het delen van fijne, soms minder fijne dingen horen er bij.
Veel plezier met jullie hobby samen en laat maar af een toe een mooie natuurfoto zien!!!

Rosina zei

Een super mooi kaartje Monique
Leuk toeval dat jij ook een witte kaart met een lief vogeltje heb gemaakt
Heeft echt een chicque uitstaling
Groetjes Rosina
DT 52 WTC

Nicolette zei

Gezellig zo samen er op uit in de natuur. En om dit samen te kunnen delen. Je kaart is erg mooi in deze tint.
Groetjes Nicolette

Eri zei

Ik vind je kaart prachtig Monique! Heel mooi in ecru, het geeft een heel chique uitstraling! En wat fijn om samen een hobby te delen!
Groetjes, Eri

Annemarie en Merit zei

prachtige kaart...
heerlijk om toch samen een beetje op pad te kunnen, geniet ervan

liefs fijne dag Annemarie

!neke zei

Deze kaart is helemaal niet simpel !!!!
Hij is super mooi !!!!!
En een gezamenlijke hobby is heel fijn !
Geniet ervan !

groeten Ineke

Trijntje zei

Hoi Monique wat is dit mooi! wit en dan het roodborstje erbij. Heel eg mooi gemaakt. Het ziet er echt niet simpel uit. Leuke mallen heb je gebruikt. Groeten Trijntje

lenywim35 zei

Ja samen een hobby hebben is geweldig. Bij ons is dat ons hele leven al korfbal. Kinderen en kleinkinderen dus ook. Zaterdag kan er weer eentje (de jongste kleinzoon) kampioen worden, dus we ontbreken dan niet. Wim gaat zelfs 2 keer. Dat hou ik niet vol. Maar kaarten maakt ie ook niet, ging wel samen met mij naar de beurs. Maar dit kaartje spant wel weer de kroon. Wat een mooie .... Grts leny

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat leuk Monique dat jullie samen op pad gaan met de camera! En je kaartje is heel tof, vooral door het vele wit komt de vogel goed tot zijn recht. Groetjes Ingrid

Irene zei

Wat een plaaaaaaatje is dit Monique, echt beeldschoon!
Geniet van jullie heerlijke hobby samen!

Liefs, xx Irene

Jantine zei

Prachtige kaart, Monique, zo alles in dezelfde tint en dan dat roodborstje dat er zo mooi bij afsteekt!
En leuk dat je je nieuwe hobby deelt met je man!
Groetjes
Jantine

Margreet zei

Supermooi kaartje, Monique....ik vind die witte kaarten met alleen een plaatje erg mooi.
Wat fijn dat Geert nu ook een camera aangeschaft heeft, zodat jullie lekker samen op pad kunnen voor de nieuwe hobby...en af en toe de bosjes in kan geen kwaad hoor☺☺
xxx Margreet

Sylvia zei

Prachtige stijlvolle kaart, Monique.Mooi vogeltje erbij.Fijne dag.

Groetjes, Sylvia.

Marijke zei

Wat mooi gedaan met alleen het vogeltje in kleur. Super alles in het wit en mooi afgewerkt. Ik vind witte kaarten altijd erg mooi en ga het zeker ook weer eens doen! Groetjes Marijke.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele mooie kerstkaart Monique, het vogeltje krijgt echt alle aandacht op je witte kaart. Chique effect hoor en erg mooi.
Lieve groetjes Miranda

Doris knippenenplakken zei

Prachtige kerstkaart Monique !
Heel mooi in het wit en dan het gekleurd plaatje mooie achtergrond super mooi geheel !
Groetjes Doris

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een mooie en prachtige kerstkaart zo in het gebroken wit.

Ans Gilbert zei

Hoi Monique,
ik moet altijd lachen als ik lees een -vers- kaartje, ik denk dan meteen aan eten en niet direct aan kaarten..
Mooi in deze bijna wit kleur, leuke stansjes en een prachtig plaatje,
leuk om samen een hobby te hebben,
groetjes,
Ans

marian zei

Een schitterende kerstkaart.
Groetjes van Marian.

Manja zei

Schitterend, het roodborstje springt er echt helemaal uit! Heel schattig :)
Groetjes, Manja.

Suzan zei

Supermooie kerstkaart Monique!
Groetjes Suzan

Creanita60.blogspot.nl zei

Mooie kerstkaart Monique!
Groetjes Anita

Angelique zei

Wauw, echt een prachtige kaart. Mooi zo geheel in het wit en het roodborstje komt zo mooi uit. Geweldig dat Geert nu ook een camera heeft gekocht, fijn om samen op pad te gaan.
lieve groetjes Angelique

Femminde zei

Wat een super mooi kerstkaartje is het geworden!! Zo mooi in al dat wit/ creme met dat roodborstje.
Fijn weekend alvast!!
Groeten van Femminde

Crealientje zei

Prachtige kaart Monique!
Mooi dat alleen maar wit. Zo komt het roodbos plaatje goed tot zijn recht.
Wij hebben voor het eerst dit jaar een roodbosje permanent in de tuin, zo'n leuk vogeltje.
Jij en je man maken nu samen foto's, verwerk je er ook eens 1 op een kaart, lijkt me leuk! Inspiratie.
Groetjes Crealientje.

GerJanne zei

Ha Monique,
wat gaaf dat Geert ook een camera heeft nu! Is ook heel belangrijk om samen een liefhebberij te hebben. Die bosjes hebben er vast toe bijgedragen, hihihi...
Je kaart is prachtig. Met al dat wit, heel mooie serene uitstraling. Je oog valt eerst op het roodborstje en dan de rest. Tenminste dat is bij mij zo...
Groetjes,
GerJanne

Enny zei

Een prachtige kaart, het roodborstje komt er heel mooi op uit. Leuk dat jullie nu dezelfde hobby hebben. Nog hartelijk dank voor je commentaar op mijn blog. Groetjes, Enny (Just me)

Josje zei

Heel mooi!!

Gerrina zei

Fijn zo samen een hobby! En je kaart is prachtig!
Moet zelf nog niet aan kerst denken, dus ook de kaarten niet; eerst zon en warmte en bloemen :)! Fijn weekend!

Anita van Merode zei

Hoi Monique,
Je kerst kaart is geweldig mooi. Dat is hoor, het bij elkaar zoeken kost veel tijd. En daarna alles weer ruimen. beh.
Maar het geheel is prachtig!!!
Dankjewel voor je leuke reactie op mijn blog.
Gr Anita

Chantal zei

Schitterende kaart, erg mooi met die vogel.
Groetjes, Chantal S

Anja zei

Wat een gave kaart! Leuk dat alleen het plaatje gekleurd is en de rest wit, maakt hem heel sjiek!
Liefs Anja

Freubelmina zei

Lief kaartje met een lief vogeltje!
Succes met jullie gezamenlijke hobby, gezellig!
Fijne avond nog, lieve groetjes, Wilma

Margo zei

Wat een prachtige kerstkaart ! Heel mooi zo in het ecru !
Gezellig ook dat jullie een gezamelijke hobby hebben, daar moet ik met mijn man ook eens naar op zoek ! Dat lijk me echt erg leuk !

Syl(via) zei

Prachtig! Gr. Syl(via)

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...