donderdag 30 maart 2017

Challengetime bij 52 Weeks to Christmas week 13

Hallo, 
daar ben ik al weer. Zo een hele week niets en nu 2 dagen achter elkaar...
Vandaag is het tijd voor de kerstkaart bij 52 Weeks to Christmas. Maar eerst wil ik jullie nog bedanken voor de leuke reacties op mijn kraft/roze kaart. Het is Geert gelukt om in huis te komen. En na een snelle bak koffie dook hij de garage in om de grasmachien klaar te maken. Ik weet wat we vandaag gaan doen als het droog is....de tuin verticuteren...pfff. Dat vind ik wel het minste klusje qua tuinieren. 

Maar dan nu mijn kaart.
 Deze keer was ik aan de beurt om een thema te kiezen. Dat is geworden......

Gebruik zilver op je kaart


Nou wist ik dat natuurlijk al heel lang en toch moest ik gisteren nog het kaartje maken. Maar het is weer gelukt. De basis is een rode kaart met daarop een witte kaart. Daarop heb ik de tekststans geplakt die ik via Alie-express heb gekocht. De sterren heb ik met alu tape van de Action gemaakt. Daarom heen nog sequins en een zilverkleurig streepje. Ik denk niet dat ik er nog meer op moet doen.

Doen jullie ook gezellig mee met 52 Weeks to Christmas?


Vanaf morgen kun je hem linken op het blog.

Heel veel plezier met het creëren van de mooiste kaarten. Vanavond kom ik bij jullie langs, eerst de tuin in.

Liefs Monique



23 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Ik vind je kaart heel fris en mooi. Kreeg die tekst vorige week ook binnen, heb gelijk een idee, want was toch wat groter dan ik me voorgesteld had...
Fijne dag en veel tuinplezier!
Nancy

Margo zei

wat een mooie kaart Monique ! Toch nog gelukt :) ! Je hebt een erg leuke uitdaging bedacht ! Ik ga proberen om mee te doen ! Toch wel knap hoor van Geert dat hij meteen de garage in duikt om aan de klusjes te beginnen ! Geniet er dan maar van dat jullie dat vandaag gezellig samen doen !

Anoniem zei

Een STER van een kaart...:-)!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Joanne kramer zei

Wat een prachtige kaart! Succes vandaag en geniet ook van elkaar en het mooie weer. groetjes Joanne

alma.heijenk@gmail.com zei

je hebt een mooie kerstkaart gemaakt,

Sabine zei

Wat een leuke kerstkaart! Mooi gemaakt en prachtig letters Liefs Sabine

Josje zei

Mooie kaart en de tekst vind ik ook erg mooi

Marja zei

Mooie kerstkaart!
Leuk gedaan met de grote tekst.
Groetjes Marja.

Diny zei

Schitterend kaartje Monique....leuke challenge!
Veel plezier in je tuin!
Groetjes Diny

Eri zei

Het is je gelukt, en hij is erg leuk geworden! Fijne dag in de tuin!
Groetjes, Eri

Gerrina zei

Mooi geworden! Past zo bij kerst voor mij; zilver en rood! Groetjes, Gerrina

Marijke zei

Mooie kaart geworden met deze kleuren. De stans heb ik ook uit China. Nog even uitproberen, vind het moeilijk alleen een tekst! De challenge was een leuke keuze, gaan denk ik veel mensen mee doen komende week. Groetjes Marijke.

Sylvia zei

Mooie kerstkaart,Monique.Leuke zilveren sterren en een prachtige tekst stans.

Groetjes,Sylvia.

Rosina zei

Heel mooi dit kerstkaartje Monique...zo een mooie tekststans is dit en daar die sprankelende zilveren sterren bij een schitterend geheel!!
enveel plezier met het tuinieren ...het weer is er heerlijk voor...

groetjes Rosina
DT 52WTC

Margreet zei

Fijn dat Geert weer thuis is...en vandaag samen met het gras aan de gang gegaan?
Je kaartje vind ik heel mooi, zeker die tekststans! Fraaie sterren er bij en ik zou er idd niets meer aan toe voegen. Ik had vorige week voor het eerst een stempelset bij Alie besteld en ik kreeg hem vandaag al binnen. Ga daar snel weer eens winkelen!
xxx Margreet

Nicolette zei

Leuk thema en mooie kaart.
Groetjes Nicolette

Ans Gilbert zei

Mooie stans heb je van Ali, ik heb zo'n tekst stans voor pasen, ook erg groot,
moet nog bedenken wat ik er mee ga doen..
Jouw kerstkaart is heel mooi geworden,
groetjes,
Ans

Anja zei

Wat een leuke kaart en de stans is super zeg! De alu tape is geweldig. Gelukkig heb ik nog wat rolletjes liggen hihi.
Morgen dus lekker in de tuin bezig? Dan hebben jullie er wel heerlijk weer bij!
Liefs Anja

Hermien zei

Mooi strak kaartje Monique, en bij Ali hebben ze toch mooie en betaalbare spulletjes. Ik hoop dat het al wat beter met je gaat!

Groetjes Hermien

Henriët zei

Mooie kaart Monique! Jij hebt Alie dus ook al ontdekt.
Fijn weekend.
Groetjes van Henriët

Freubelmina zei

Gelukt met het gras??
Je hebt een hele leuke kaart gemaakt voor de challenge, toppie!
Fijne avond, liefs Wilma

Sarah zei

Mooi! Meer heeft deze kaart niet nodig!

Crealientje zei

Mooie kerstkaart!
Mooie tekst stans. Ik durf nog niet via alie te bestellen, ben op het moment de kat uit de boom aan het kijken.
alu tape van action heb ik ook nog ergens:)die onthoud ik:)
groetjes en bedankt voor de inspiratie, Crealientje.

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...