zondag 5 juni 2016

Een zonnige reminder bij Knutsels en Kadootjes

Hallo allemaal,

ik zit hier in de zon onder de parasol mijn blogbericht te schrijven. Wat een heerlijk weer is het vandaag (zaterdag)
Als je dan naar het zuiden kijkt mogen wij nog van geluk spreken hier in het noorden. We hebben hier zelfs last van droogte.

Vandaag is het alweer tijd voor de reminder van Knutsels en Kadootjes. De Bingo.....ik heb het volgende rijtje gebruikt:

Stempelafdrukje - paars - vlinders

De kaart heb ik gemaakt tijdens ons DT weekendje. Daar hebben we zoveel gemaakt dat ik wel een poosje rust kan nemen met kaartjes maken.



We hebben alweer 47 deelneemsters. En wat een mooie kaarten heb ik alweer gezien.
Maar er kunnen er nog veel meer bij hoor!

Er zijn leuke prijzen te winnen van o.a. de Egel en 't Scrap-Ateljeetje.

Je kunt nog meedoen tot en met 17 juni 23.55 uur.

Ik ga even weer lekker van de zon genieten. Iedereen een heel fijn weekend gewenst en ik hoop voor het zuiden ook een beetje minder regen.

Liefs Monique

16 opmerkingen:

Nicolette zei

Heel mooi Monique, het achtergrondpapier is ook leuk er bij gekozen. Geniet maar van de zon, hier in het westen hebben we ook weinig regen gehad. Fijne dag.
Groetjes Nicolette

Marja zei

Fleurig kaartje Monique!
Dat van mij ligt nu op tafel....moet het nog eventjes afwerken.
Hier schijnt nu de zon ook
Fijne zondag
Groetjes Marja.

Sabine zei

Wat een leuk en fleurig kaartje! Mooi gemaakt Liefs Sabine

GerJanne zei

Hij is supermooi geworden Monique! EN rust nemen met het kaartjes maken...ja eigenlijk wel. Maar dan heb je net niet een geschikt kaartje voor die ene persoon of gebeurtenis en dan 'moet' ik toch weer aan de knutsel. Zo naar! ;-)))
Geniet maar lekker onder je parasol. Het is hier te warm. Ik zoek lekker de schaduw op van de bomen.
GerJanne

Joanne kramer zei

Wat mooi en vrolijk! Groetjes Joanne

Sarah zei

Wat een ontzettend mooi kaartje!
Vandaag en gisteren is het gelukkig droog. Maar er hangen toch weeral onweerswolken in de lucht. Nog gauw even genieten!!

Trijntje zei

Wat een leukerd met de mooie paarse bloemen Mique. Heel erg leuk gemaakt. Genieten doen we zeker van het mooi weer. Groeten Trijntje

Ans Gilbert zei

Ja, wij boffen maar met het weer, de hele week al warm en zonnig en amper regen..
Leuke stempelkaart heb je gemaakt, mijn kaart voor de challenge ligt ook klaar,
groetjes,
Ans

Scraptastische hobby zei

Dat is fijn Monique, dat je zoveel kaartjes op voorraad hebt, ik kom zelfs tekort, al mijn kaartjes zijn alweer verstuurd naar de jarige jetjes, haha Hele leuke stempelkaart als reminder Monique en ja wat boffen we met het mooie weer...geniet ervan!
Liefs Gerie

Hermien zei

Een zonnig kaartje op deze zonnige dag Monique. Lekker fiets tochtje gemaakt zag ik op facebook!

Groetjes Hermien

Hermien zei

Hij is natuurlijk weer erg mooi...

Angelique zei

Hele mooie kaart, ik word vrolijk van de bloemen en de vlindertjes op de achtergrond. Wat een bijzonder kerstkaart, prachtige kleuren. Zo leuk om te lezen dat je man je mee uit heeft gevraagd, dat zijn de momenten waar je weer op verder kan.
lieve groetjes Angelique

Wil Frutsel zei

Hij is idd heel zonnig, en prachtig van kleur!!
xx Wilma

Tineke van der Linden zei

Een prachtige kaart!
Groetjes Tineke

Chantal zei

Mooie kaart, erg leuke bloemen.
Groetjes, Chantal S

Manja zei

Schitterend kaartje, Monique! Heel mooi gedaan, hoor :)
Groetjes, Manja.

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...