donderdag 16 juni 2016

52 Weekst to Christmas #24

Hallo allemaal,

vandaag is het de beurt aan Rosina en ikzelf om jullie een kaart te laten zien bij
 52 Weeks to Christmas. Doen jullie weer gezellig mee?  Ik heb deze keer gekozen voor een Triple layer kaart. Ik heb stempels van SU gebruikt.
Verder niet zo moeilijk. Wit en rood kaartkarton. De inkt is Real Red.


Vandaag kom ik gezellig jullie kaartjes bekijken. Tussen de bedrijven door want Kevin is jarig. Gelukkig is ie de hele dag weg en begint het feest pas 's avonds. Maar ja, die voorbereidingen hè?

Fijne dag vandaag!

Liefs Monique

15 opmerkingen:

  1. Gave kaart, leuk met die verschillende vormen Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie aparte kerstkaart Monique ,
    gefeliciteerd met Kevins verjaardag xx
    Liefs van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie stempelkaart, nog niet het makkelijkste denk ik!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dat mooi gedaan Monique....een prachtige kaart!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk al die laagjes ! top hoor
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heeeeel mooi dit kerstkaartje weer Monique...prachtig gestempeld...een schitterend geheel!!!

    groetjes Rosina
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toffe kaart.

    grtjsClaudia
    http://knutselmeisjes.blogspot.be/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij ga ook als een speer hoor, haha Gefeliciteerd met je grote jongen!
    En een gezellige avond! Leuke kaart met de winterse attributen Monique!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kaart is prachtig, maar ziet er behoorlijk ingewikkeld uit.
    Proficiat met Kevin en een gezellige avond gewenst!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Monique,
    leuke kerstkaart heb je gemaakt met al die winterse attributen..gefeliciteerd met de jarige zoon,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi kaartje Monique, ik heb vorige jaar heel wat kaartjes gemaakt met deze s
    set! Hopelijk hebben jullie een gezellig feestje!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat apart zeg! Dat vind ik leuk :) Nog gefeliciteerd met Kevin. Hopelijk hebben jullie een gezellig feestje gehad!
    Lieve groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je bij me langs bent geweest en al helemaal leuk als je een berichtje achterlaat!
Dan kom ik ook gezellig bij jou langs om al het moois dat je maakt te bekijken.
Lieve groetjes, Monique