zaterdag 16 april 2016

Voorjaar voor Sarah

Hallo blogvriendinnen,

reuze bedankt voor jullie reacties op de kaart voor Guus.

Vandaag een voorjaarskaartje voor jullie. Voorjaar (als het dan ook echt mooi weer is ) is mijn mooiste jaargetijde. Niet te warm, niet te koud en alles komt zo mooi tot bloei.

Deze kaart heb ik gemaakt voor Sarah, die afgelopen week jarig was. Ook had ik een prachtige kaart voor Richtsje gemaakt maar de foto's kan ik tot mijn grote spijt niet weer vinden.


Ik hou het kort, voel me samen met Laura al een paar dagen niet lekker. 
Bij Laura op stage heerst het NoroVirus. Heb het even opgezocht, dat is het gelukkig niet.
Het zal wel een voorjaarsgriepje zijn. We zijn allebei heel moe en misselijk.
Geeft niet, gaat vanzelf weer over voordat we een ouwe kerel zijn, zei mijn moeder altijd.


Wens jullie een fijne zaterdagavond en een heerlijke zondag!

Liefs, Monique



24 opmerkingen:

Kaartenkraam zei

Wat een heerlijke vrolijke voorjaarskaart!
Beterschap voor jullie beiden!

groetjes van Ank

Anoniem zei

Super vrolijke voorjaarskaart Monique! Wat jammer dat je de foto's van de andere kaart niet kunt vinden! Hopelijk komen ze snel boven water :) Ik ken het virus niet maar je schrijft dat het dat niet is. Ben wel nieuwsgierig dus ik ga het Googelen hihi :p Beterschap voor jullie beiden!
Groetjes Chantal

Ans Gilbert zei

Hoi Monique,
mooie en vrolijke voorjaarskaart heb je gemaakt, leuk papier ook..
Wens jullie veel beterschap,
groetjes,
Ans

Henriët zei

Jakkes, das niet fijn als je je niet fit voelt. Hoop dat jullie snel weer van het voorjaar kunnen genieten.
Je kaart is lekker vrolijk en straalt echt voorjaar uit.
Groetjes van Henriët

Nancy Soetaert zei

zalig kleurrijk voorjaarskaartje!
groetjes, en fijn weekend!
nancy

Sarah zei

Hier is mijn vrolijke en mooie voorjaarskaart! Wij zijn er heel blij mee, want ook bij mijn dochters viel hij heel erg in de smaak!
Nogmaals bedankt!!
Verzorg je goed
Xx Sarah

Joanne kramer zei

Wat een vrolijke kaart! Beterschap daar! Groetjes Joanne

Rosina zei

Heel lief voorjaarskaartje Monique...
en beterschap met je griepje....doe lekker rustig aan...


groetjes Rosina

Anoniem zei

Schitterend kaartje!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Sabine zei

Heel mooi kaartje!! Prachtig papier. Ik hoop dat je snel weer opgeknapt bent Liefs sabine

Tineke van der Linden zei

Een leuke fleurige voorjaarskaart!
Vervelend dat jullie je niet lekker voelen. Beterschap!
Groetjes Tineke

Nicolette zei

Een mooie vrolijke kaart Monique.
beterschap en hou je rustig.
groetjes Nicolette

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een fleurige voorjaarskaart Monique...blijdschap in kaartvorm :)
Beterschap voor jullie saampjes.
Lieve groetjes Miranda

Diny zei

Wat een vrolijk voorjaarskaartje Monique....prachtig!
heel vervelend dat jij en je dochter ziek zijn....beterschap allebei!
Groetjes Diny

Kreatief met Maria zei

Fleurig kaartje Monique. Erg leuk gemaakt.
Beterschap.
Groetjes Maria

Wil Frutsel zei

Een schitterende kaart met schitterend papier mooie malletjes en prachtige kleuren. Helemaal voorjaar!!
xx Wilma

!neke zei

Beterschap !
Je kaart is erg vrolijk !!!
Helemaal lente !

groeten Ineke

Claudia's kaartjes zei

Kei toffe kaart. Echt lente.

grtjs
Claudia

Manja zei

Oh, wauw, wat een schitterende kaart! Ik houd ook van de lente. Alles gaat weer groeien en bloeien en ik smelt altijd van al die jonge diertjes :)
Beterschap voor beiden!
Groetjes, Manja.

Hermien zei

Wat een mooie bloemenpracht Monique, prachtig papier heb je gebruikt.
Hopelijk voelen jullie je al wat beter...

groetjes Hermien

Josje zei

Wat leuk al die verschillende bloemen

Sylvia zei

Mooie vrolijke voorjaarskaart,Monique.Wat een superleuk designpapier.Beterschap.

Groetjes,Sylvia.

Margreet zei

Wat een schitterend voorjaarskaartje, Monique...mooi designpapier en leuk opgevrolijkt met alleerlei embellishments. Ook bij mij is het voorjaar favoriet: van alles niet té....dus precies goed!
Hoop dat je inmiddels wat opgeknapt bent!
xxx Margreet

Irene zei

Hi Monique,

Lees ik hier boven dat je ook niet echt lekker in je velletje zit en dan krijgen wij vandaag een super leuke en lieve kaart van je in de bus, dikke dank je wel ook namens Ben!!!!
Elke dag een paar uur een "rammelend" hart maar gelukkig gat het vanzelf over en racen we niet naar het ziekenhuis zoals de afgelopen 2 weken. Zal wel heel blij zijn als hij straks goed onderzocht wordt en alles kan evalueren met de cardioloog want iets is er duidelijk niet goed!!! Maar de dikste stress lijkt voorbij en we komen eindelijk een beetje tot rust...............pfffffffffff!!!

xx Irene

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...