zondag 11 oktober 2015

Nieuwe challenge bij Knutsels en Kadootjes

Hallo allemaal,

Allereerst bedankt voor jullie leuke reacties over het houden of weggooien van knutselspulletjes.
De meesten bewaren alles. En gelukkig zijn er ook mensen die het zelfde overkomt als ik....hahaha

Gisteren ben ik met Anja naar de Daverende Dutch Doobadoo Dag geweest bij Hobbyvision.
Dat was weer supergaaf. We hebben hele leuke projecten gemaakt o.l.v. heel veel leuke mensen.
Ook heeft Anja een kofferbak vol kaarten meegekregen van iedereen. Zo mooi om te zien dat er zoveel mensen mee willen helpen bij een sponsoractie voor een vriendin van haar die volgend jaar juni de Alp d'huez op fiets voor een o.a. een zieke collega van hun beiden.

Maar dan nu naar mijn kaart.
Vandaag begint er weer een nieuwe challenge bij K&K.
De vorige keer hadden we 114 deelnemers. Helemaal te gek!
Het thema deze keer is Herfst/Halloween.

Ik ben niet zo van de Halloween dus heb ik me bij de herfst gehouden.
Dit is mijn kaart:


Wat heb ik gebruikt:

Herfstblaadjes van Joy 6002/0022
Hedera van Creativ Expression
De vlinders zijn ook van Joy en zitten op een lineaal
Dessinpapier van American Crafts - Give Thanks
Eekhoorn, eikeltjes en Egel zijn van Craft Emotions 
Plaatje (enorm populair) van MB 0155 Mattie's Mooiste
De randmal van Noor 6002/0316

Doen jullie ook weer gezellig mee?
Klik dan HIER.

Met deze kaart wil ik zelf graag meedoen bij de Egel - Herfstkleuren


Ik stop ermee voor vandaag en ga genieten van het mooie weer!
Wens jullie allemaal een hele fijne zondag en een heerlijke herfstweek.

Liefs, Monique







23 opmerkingen:

Creanita60.blogspot.nl zei

Schitterende herfstkaart in deze mooie warme kleuren.
Groetjes Anita

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie herfstkaart in warme kleuren Monique. Een lief beterschapskaartje en die komen in de herfst/winter vaak goed van pas hè?
Leuk dat je meespeelt bij de oktober-challenge van de Egel.
Lieve groetjes Miranda (dt de Egel)

Ans Gilbert zei

Hoi Monique,
Hier is het ook zonnig, maar er staat een koude wind, we hebben net bijna 1 uur gewandeld..
Mooie herfstkaart heb je gemaakt, alles weer leuk gecombineerd,
groetjes,
Ans

Janette van Otterlo zei

Superleuke kaart!
Grtz Janette

Diny zei

Wat gaaf dat je zo''n leuke dag hebt gehad Monique....dan ben je er even helemaal uit he!
Je kaartje ziet er weer prachtig uit....ik ga zeker ook meedoen.
Groetjes en een fijne zondag,
Diny

Anoniem zei

Heel mooie herfstkaart Monique! Zo leuk dat je er ook een beterschapskaart van hebt gemaakt! Als de 'R' in de maand is heb je die altijd nodig ;) Wat leuk dat je hebt zo gezellig hebt gehad :) Super dat er zoveel kaarten zijn gegeven voor het goede doel waar je over schrijft! Geniet van het mooie weer :)
Liefs Chantal

GerJanne zei

Hey Monique, wat een prachtige kaart is het toch. De kleuren zijn zo warm. Heerlijk genieten van dit mooie weer. Enne...er zijn al veel deelnemers, hoe leuk is dat!?
Liefs,
GerJanne

Claudia's kaartjes zei

Hoi Monique,

Supertoffe kaart en mooie kleuren. Leuke details ook.
grtjs
Claudia

Misseke zei

Een pracht van een herfstkaart heb je gemaakt Monique - helemaal super gedaan.

Groetjes,
Misseke

Sabine zei

Hartstikke mooie herfstkaartje! Prachtig met die blaadjes erom heen. Ook de eekhoorn past er helemaal bij! Liefs Sabine

Marleen zei

Prachtige kaart Monique!
Ik vind de kleuren echt geweldig, zo mooi warm.
Lieve groetjes, Marleen

Wil Frutsel zei

Een prachtige herfstkaart met een heel mooi plaatje prachtige malletjes en echte schitterende herfstkleuren, prachtig gedaan!!
xx Wilma

Rosina zei

Heel mooi je beterschapskaartje Monique, leuke challenge weer...

groetjes Rosina

Nelleke zei

Jullie hebben een leuke dag gehad lees ik. Ja ik was in januari en was ook zo leuk. Mooie herfstkaart, ik doe weer mee deze maand. groetjes, Nelleke

Hermien zei

Mooi is dat toch zoveel deelnemers bij onze vorige challenge. En de start voor de nieuwe loopt ook al lekker...
Je herfstkaartje ziet er super mooi uit Monique.

groetjes Hermien

Scraptastisch zei

Ik ben benieuwd wat jullie hebben gemaakt zaterdag, maar dat krijgen we vast nog te zien en ik denk dat je,je goed vermaakt heb!!! Je hebt een prachtig kerstkaartje gemaakt in mooie kleuren Monique!
Liefs Gerie

Angelique zei

Hele mooie kaart in die herfstkleuren. Fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad en ook mooi dat we met onze zelfgemaakte kaarten kunnen helpen bij goede doelen. Je poezenkaart is ook heel erg leuk.
groetjes Angelique

Sylvia zei

Prachtige herfstkaart,Monique.Alles past heel mooi bij elkaar en een mooi plaatje.

Groetjes,Sylvia.

Anita van Merode zei

Wauw, prachtig Monique!! Mooie kleuren, spulletjes en mallen op te zien. Vind het een top kaart.
Kan je veel inspiratie uithalen.
Groetjes Anita

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Mooie warme herfstkaart Monique, ik jerken het weg doen van materialen en dan spijt hebben niet. Ik bewaar het een tijd en gebruik ik het dan nog een tijd niet bij twijfel, gaat hij alsmog weg. Wat leuk dat je een DDD dag hebt gevolgd, ik heb al leuke creaties voorbij zien komen, gezellig en leuk om te doen. Liefs Ingrid

Coby zei

Mooie kaart, Monique.

Trijntje zei

Hoi Monique wat is dit een prachtige herfstkaart. Zo mooi gemaakt. Groeten Trijntje IK loop wat achter ik ga even verder kijken bij je. Groeten Trijntje.

Erica ♥ zei


Gave kleurtjes, mooie kaart ☺
Bedankt dat je meedoet met onze "herfstkleuren" Challenge !
Gezellige en fijne (knutsel) dagen
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel}

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...