dinsdag 29 september 2015

Tri-shutter kaart

Hallo allemaal,

gisteren had ik weer mijn workshopgroepje. En daar had ik een leuk kaart voor bedacht. Althans dat vond ik. En gelukkig waar mijn dames er ook heel blij mee.
Het is een Tri-shutter kaart. Was hem al heel wat keren op het wereld wijde web tegengekomen en heb hem eindelijk eens gemaakt.
Dit is hem dicht. Met een mooie band er om.


Zaterdag op de beurs had ik een pakje dessinpapier gekocht. En daar zat van elk velletje genoeg in om dit te verdelen over de dames.
Hieronder gaat ie al een klein stukje open......
Zoals je ziet heb ik de randjes van het dessinpapier met qrackle paint bewerkt en het effen papier met vintage photo.


En nu is ie helemaal open en komt er een leuke tekst tevoorschijn. Er zit een klein nadeeltje aan deze kaart....je kunt hem niet helemaal volplakken want dan sluit ie niet goed meer. Dus een mooi dessinpapiertje is wel nodig.


En dan hieronder nog een uitvoering van hetzelfde modelletje.
Die had ik al een keer eerder gemaakt.


Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Ik ga straks even naar de fysio en op de koffie bij schoonmams.
En als ik vanmiddag weer thuis ben kom ik gezellig bij jullie langs.
Fijne dag!




14 opmerkingen:

Anoniem zei

Verrassend leuke kaartjes!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Creanita60.blogspot.nl zei

Wat een leuk en bijzonder model!
Ik vind beide voorbeelden erg leuk geworden.
Groetjes Anita

Sabine zei

Wat een mooie kaartjes! Prachtig hoe het allemaal werkt en het papier met de vlinders is genoeg hoor. Liefs Sabine

Giny zei

Ze zijn gaaf Monique.
Alle 2 erg mooi.
Ze staan ook op mijn nog te maken lijstje hihihi

Lieve groet Giny

marja kenter zei

Wat mooi gedaan Monique.
Groetjes Marja

!neke zei

Zit gaaf in elkaar!
Ken dit niet , zal me er eens in verdiepen!
Merk nu dat ik je telkens voorbij zie komen en ik je niet eens volg!
Daar zal ik eens verandering in aanbrengen!
Bij deze nieuwe volger!
Groeten Ineke

Anoniem zei

Wat een prachtig model had je bedacht voor de workshop Monique! Het DP is prachtig, de bloemen en de vlinders passen er perfect bij en de opening is zo'n leuk detail! Ik vind 'm echt top! Ik kan mij voorstellen dat de dames het heel leuk vonden om deze kaart te maken :) De andere kaart die je al eerder had gemaakt is ook top! Succes bij de fysio en heel veel plezier bij jouw schoonmoeder :)
Groetjes Chantal

Wil Frutsel zei

Prachtige kaartjes Monique, erg mooi gedaan en heel mooi met de verborgen tekst. Ook prachtige bloemen d'r op, top!!
xx Wilma

Misseke zei

Gaaf modelletje Monique en de uitvoering is helemaal super - 2 prachtkaarten!

Groetjes,
Misseke

Sarah zei

Leuk kaartje ! Bedankt op je reactie op mijn dolfijnkaartje . Engels communiceren vind ik ok .
Maar ik had er twee waar ik ook zo niet kon berichten naar elkaar . Och ... misschien denk ik te veel na ... misschien zet ik ze gewoon er weer bij ...
maar dat kan niet denk ik .... het is het einde van de wereld niet ... liefs ☆ Sarah ☆

Angelique zei

Heel mooie model en zijn twee mooie kaarten, inderdaad is mooi designpapier dan genoeg.
Lieve groetjes Angelique

Ans Gilbert zei

Hoi Monique,
het is echt een leuk model, zag ze vanmorgen al op FB, lijkt me knap ingewikkeld..
Je workshopruimte weer spic&span zag ik, kun je lekker aan de slag..
Nog een paar daagjes afzien voor de uitslag en dan hoop ik, dat we het nu gehad hebben, ik heb nu ook 2 keer per week fysio..
groetjes,
Ans

Hermien zei

Prachtig kaartje Monique

Groetjes Hermien

GerJanne zei

Ja, deze liet je me zien toen ik bij je was. EN in het echt valt je mond open van verbazing. Zo mooi als deze kaart is. Echt een supermodel, met dat verrassende in zich!
Leuk dat je z'n model als workshop doet!
Groetjes,
GerJanne

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...