vrijdag 6 maart 2015

Goed nieuws!

Hallo lieve blogvriendinnen,

Allereerst dank jullie wel voor jullie beterschapswensen. Ik begin er weer bovenop te komen en krijg weer zin in kaarten maken. Wat een rotgriep! Voor iedereen die er nog in zit, van harte beterschap!

Vandaag heb ik heel goed nieuws! 

We gaan het proberen! Ik mag van de insuline af en het gaan proberen met tabletten.
20 jaar geleden had ik nooit aan de insuline hoeven gaan als ze wisten wat ze nu weten.
Ik heb een erfelijke diabetes type mody 1. Dat kun je de eerste 10 tot 20 jaar behandelen met tabletten. Aan de insuline kom je wel alleen veel later. Doordat Laura nu ook diabetes heeft en haar internist een jonge frisse arts is en graag mij ook een gen test wilde laten doen, zijn we nu zover. We gaan (samen met de internist en diabetesverpleegkundige) het toch nog proberen. Al is het maar een paar jaar.....

Maar dan nu mijn kaartje voor vandaag. In mijn favoriete kleuren. En weer een plaatje ingekleurd met mijn nieuw verworven Derwent potloden.
Ik vind hem wel gelukt. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.


De achtergrond heb ik geembossed net als het achtergrondje van het meisje.
De vlindertjes rechts zijn de ponsen van nellies choice en de witte links heb ik gemaakt met een soort van gips. Er ligt al weer een hele bups te drogen.

Ik heb de kaart gemaakt naar aanleiding van een sketch van Cheerful sketches.


En ik wil hem ook graag mee laten doen bij Stempelsonne - Alles geht

Vandaag ga ik 2 geboortekaartjes op bestelling maken. Vind ik zo leuk om te doen, ook omdat je het dan persoonlijk kunt maken.

Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend en geniet van het mooie weer!

Liefs, Monique





28 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Monique je kaart is weer prachtig! Mooie knallende kleuren en heel mooi ingekleurd! Maar wat een goed nieuws lees ik !!!! Gefeliciteerd!!! Wat is het fijn dat je aan de tabletten kan en niet meer hoeft te prikken !!! Ik ben zo blij voor jou :) Ik hoop echt dat de tabletten bij jou aanslaan :)
Groetjes Chantal

Dreja zei

Wow, super gemacht. Danke für die Teilnahme bei der Stempelsonne.
LG Dreja

Sabine zei

Superschattig kaartje! En de stempel is ook zo mooi ingekleurd. Ik hoop dat je het nog heel lang goed doet op tabletten. Liefs Sabine

Ans Gilbert zei

Hoi Monique,
prachtige kaart in knallende kleuren, je hebt het afdrukje heel mooi ingekleurd..
Ik duim voor je dat het goed zal gaan, tabletten i.p.v. spuiten, dat zou super zijn!
Liefs, Ans

Wil Frutsel zei

Fijn dat je van die nare prikken af mag, en nou maar hopen dat het met de tabletten goed gaat!!
Je kaart is een toppertje, een prachtig ingekleurde stempel en een prachtige kleurencombi. Top!!
xx Wilma

Scraptastisch zei

Wat heb je weer schitterend geëmbosd Monique! En je favo kleurtjes met de lila tinten...
je stempeltje is ook een hele leuke! alles bij elkaar weer een prachtig kaartje!
Wat geweldig voor je dat er geprobeerd wordt om medicijnen te gebruiken! ik hoop zo
dat het gaat lukken! en wens je heel veel succes ermee!!! Geniet ook lekker van het mooie weekend!
Liefs van Gerie

Giny zei

Ik hoop voor je dat het allemaal gaat lukken et de pillen.
Zo prettig zijn....
Je kaartje is super.
Wat een mooie kleurtjes.
En weer zo mooi gekleurd.

Lieve groet Giny

Giny zei

Ik hoop voor je dat het allemaal gaat lukken et de pillen.
Zo prettig zijn....
Je kaartje is super.
Wat een mooie kleurtjes.
En weer zo mooi gekleurd.

Lieve groet Giny

Unknown zei

Wat een goed bericht en ik hoop van harte dat het gaat lukken!
Je kaartje is weer prachtig, mooie kleuren combi.

groetjes en fijn weekend, Joke

marja kenter zei

Ook ik hoop voor jou dat het gaat lukken met die tabletten. Good luck.
Kaart is leuk hoor en mooi ingekleurd.
Ik ben ook weer bezig geweest met mijn potloden, ga het binnenkort plaatsen.
Fijn weekend en groetjes

Diny zei

Wat vervelend allemaal Monique....nu maar hopen dat het goed gaat met de tabletten.
Je kaartje ziet er heel erg leuk uit....felle kleurtjes maar het past allemaal goed bij elkaar.
Groetjes en een fijn weekend,
Diny

Kreatief met Maria zei

Wat een vrolijk kaartje Monique, heel mooi gemaakt. Spannend hopelijk gaat het lukken.
Groetjes Maria

Susie Wusie zei

Hai Monique,
Fijn om je goed nieuws berichtje te lezen!!! Spannend allemaal hoor!
Enne tja......20 jaar geleden wisten ze veel minder dan nu....dat heb ik zelf ook wel gemerkt.
Je kaartje vind ik erg leuk! Vooral de achtergrondjes...erg leuk zeg! Lekker vrolijk kaartje!

Groetjes suus

Tineke van der Linden zei

Dat zou fijn zijn als het lukt om tabletten te slikken voor de diabetes i.p.v. insuline te spuiten. De jongeren hebben er weer een heel andere kijk op.
Je kaartje is superleuk.
Groetjes Tineke

Misseke zei

Een pracht van eeen kaart Monique, supermooi gedaan.
Hopelijk gaat het lukken met de tabletten, daar duimen we voor ;).

Groetjes,
Misseke

Tina zei

Das sieht klasse aus. Vielen Dank für die Teilnahme an der Stempelsonnenchallenge.
LG Tina

Marjoleine zei

Wat heb je dat ontzettend leuk gedaan zeg! Dank je wel voor het meedoen met onze challenge op Cheerful Sketches!

Liefs,
Marjoleine (DT)

Claudia zei

Tolle Karte. Vielen Dank für die Teilnahme an der SsC.
LG, Claudia

Sylvia zei

Hoi Monique,

Prachtige kaart in sprekende kleuren. Mooi geëmbosd. Leuk plaatje.
Hopelijk slaan de tabletten aan. Heel veel succes.
Ben ook volger bij jou geworden.

Groetjes,Sylvia.




Bernadet zei

Wat een geweldig leuke kaart Monique!
Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!!

Anja zei

Jaaa, super dat je van de insuline af mag! Nu hopen dat de medicatie het goed gaat doen.
Wat heb je er een prachtig kaartje van gemaakt. Het stempelafdrukje komt me bekend voor ;-)
Bevallen je potloden? Ik ben er nog niet weer mee aan de slag geweest, maar dat komt nog wel.
Eerst andere dingen ;-)

Liefs Anja

Engelchen zei

waow, wat een mooi kaartje :)
Dank je wel voor je deelname aan cheerful sketches
Groetjes Geesje (DT)

Margreet zei

Wat heb je onze schets mooi gebruikt Monique...je embossing is erg leuk en je hebt mooi gekleurd....dank je wel voor het meedoen bij Cheerful Sketches!
xxx Margreet

Anoniem zei

Da hast Du ein ganz bezauberndes Werk kreiert
Hab ganz lieben Dank für die Teilnahme bei der Stempelsonne
Liebe Grüße
Vanessa

Creaine zei

een super mooi kaartje!! Gezellig dat je meedoet met de challenge bij Cheerful Sketches. succes!!!
groetjes Ine
http://creaine-challenges.blogspot.nl/

Willeke zei

Hoi Monique,
fijn dat je nu mag proberen met pillen, hoop voor je dat het allemaal gaat zoals je wilt ! Wat een leuke kaart. Bedankt dat je meedoet met onze challenge bij het Stempelsonne blog. Ik wens je succes en hoop dat je de volgende keer ook weer meedoet,
groetjes van Willeke
DT Stempelsonne Challenges

GerJanne zei

Hee Monique, dat is inderdaad heel goed nieuws! Ben heel benieuwd hoe je dat zal bevallen.
Dit kaartje is erg mooi en dat kleuren gaat je heel goed af!
Groetjes, ik ga gauw aar je geboortekaartjes want ik zag dat je zal weer af hebt!
GerJanne

Marieke zei

Wat een leuk kaartje heb je gemaakt en inderdaad goed nieuws! Is altijd fijn. Bedankt voor het meedoen bij het Cheerful Sketches Challenge Blog.

Groet,
Marieke

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...