donderdag 20 november 2014

Rot ziekte!

Hallo allemaal,

vandaag wil ik jullie een kaart laten zien die ik heb gemaakt voor mijn vriendin Annet.
Annet heeft een vervelend bericht gehad deze week. En zal moeten en gaat ook vechten om deze rot ziekte te overwinnen. Daarbij is ze alle steun nodig!
Ik zou het leuk vinden als jullie haar een kaartje willen sturen. Mocht je dat willen vraag dan om haar adres via mijn mail m.eding@live.nl

Zij is helemaal gek van Graphic 45 zoals jullie wel kunnen zien in haar creaties op het blog van Bianca's Toko. Dus was het niet meer dan logisch om een kaart te maken met Graphic 45 - Raining Cats and Dogs.
Ik kwam deze papierlijn tegen op de KreaDoe en was er meteen verliefd op. Bijna een zonde om het te gebruiken. De kaart kwam ik tegen bij Diny Sprakel en kon er een Silhouette bestand van vinden bij Noor. Dat scheelt mij een heleboel stansen en snijden. Op de mooie Rozenstans van Noor is alles met de Silhouette gedaan.

De postzegels zijn geweldig met al deze "lieve poezen" . De bruine bloemen heb ik met Glossy Accent bedekt. Dit zie je jammer genoeg niet op de foto.

Ook Beterschap met de Silhouette gemaakt. Het was even puzzelen.

Ik ben blij met het resultaat en Annet gelukkig ook! 
Samen gaan we vechten en vooral lekker door freubelen Annet!

Vanmiddag kom ik nog terug met een kaart voor de kerst maar eerst even een typpauze inlassen.

Tot zo!
Liefs Monique

2 opmerkingen:

Wil Frutsel zei

Prachtige trapjeskaart heb je gemaakt!! Beterschap voor Annet!!
liefs Wilma

Trijntje zei

Hoi Monique . Even de bloggen bij langs want ik heb ook hier heel wat moois gemist. Wat is dit een gewelde kaart. Heel mooi met dit papier en plaatje Supermooi. Leuk deze trapjes kaart. De mooie roos pas er perfect bij. Groeten Trijntje

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...