zondag 17 augustus 2014

Nieuwe challenge bij Knutsels en Kadootjes

Hallo allemaal,

Vandaag start er weer een nieuwe challenge bij K&K. Het thema deze keer is: Alles behalve rechthoekig of vierkant. Ik zal je vertellen dat dat heel wat voeten in de aarde heeft gehad. Maar het is gelukt. Wat ben je dan gewend om eigenlijk bijna altijd een vierkante of rechthoekige kaart te maken.
Dit is mijn kaart die meedoet als voorbeeld bij K&K:
Mijn zusje heeft onlangs haar vriendin ten huwelijk gevraagd en daarvoor heb ik deze hanger gemaakt. Die ik bij het doosje met de wijnflessen heb gestopt.
Ik had een soortgelijke hanger zien hangen bij mijn buurvrouw en vond hem zo leuk! En hij is niet vierkant. Wel lastig om op de foto te zetten.

De sponsor van deze challenge is Kleurenfestijn met deze prijs:
Ha, ik weet het niet.....Surprise!


Doen jullie ook weer mee? De vorige challenge was een groot succes! Dat moet deze toch op z'n minst kunnen evenaren.
Ga maar gauw naar het blog van K&K en kijk wat voor moois mijn mede-dt-leden hebben gemaakt.

Iedereen een fijne zondag en een heerlijke freubelweek gewenst.
Liefs, Monique

P.s. gaan jullie nog naar de Knotsgekke kaartendagen in Zwolle? Kom dan even langs bij Bianca's Toko. Daar geef ik een leuke workshop. Kunnen we real live met elkaar spreken. Gezellig!

9 opmerkingen:

Claudia's kaartjes zei

Hoi Monique,

Ben nog in vakantiestemming en daarom ook weinig tijd voor mijn dagelijkse blogronde. Zo zie ik nu dat ik wel een paar mooie kaartjes van jouw heb gemist. Dat doosje voor je zus en haar vriendin is super. En het papiertje is kei mooi en heel toepasselijk. Ik dit hartje hangertje is kei mooi. Binnen 2 wkn begint hier het schooljaar terug en dan hoop ik om terug wat meer tijd te hebben.

grtjs
Claudia

GerJanne zei

Ha Monique,
wat een gave hanger in hartjesvorm! Helemaal leuk als voorbeeld!
Helaas kom ik niet naar Zwolle.
Nou ja....was het gezellig gisteravond?
Groetjes,
GerJanne

Scraptastische hobby zei

Hoi Monique,
Prachtig verlovingskadoos heb je gemaakt, ook omdat na het nuttigen van de wijn er nog een mooie
herinnering overblijft om iets anders in te stoppen!
En je hartjes hanger is ook heel gaaf! En nee ik ga zoals het er nu naar uit ziet niet naar Zwolle!
Trein en intree € 55.00 dan 2.5 uur reizen is me toch iets te. Maar het is wel jammer dat ik zo geen
blogdinnen zie en spreek in het echie, en ik had zeker bij je aangeschoven! Jij in ieder geval veel plezier
Monique met de workshop! Liefs van Gerie

Kreatief met Maria zei

Hoi Monique
Leuk challenge hebben jullie bedacht.
Je hartjesslinger is heel mooi geworden. Veel plezier in Zwolle, ik ga naar 's-Hertogenbosch.
Groetjes Maria

De hobbydroom zei

Wat een super leuke hanger! Echt een erg leuk idee :) ik ga hm zeker onthouden! En ik ga ook naar zwolle. Een dagje Marianne helpen en een dagje lekker rond neuzen. Ik heb er echt enorm veel zin in :) . Misschien zien we elkaar nog! In ieder geval veel succes

Liefs, Mandy

Hetty zei

Heel erg leuk deze harten hanger Monique!
Ik kom donderdag samen met mijn vriendin naar Zwolle.
Leuk om je dan in het echie te zien.

Groetjes Hetty

Anoniem zei

Leuk ideetje!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Hanny zei

Wat is dit leuk wat je voor je zusje ( en haar aanstaande vrouw) gemaakt hebt, ziet er prachtig uit. Leuke challenge is dit weer, ga kijken of ik wat inspiratie kan vinden ergens want die was vandaag (eindelijk eens volop tijd) ver te zoeken haha.
Liefs Hanny♥,
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Sylvia zei

Prachtige hanger heb je gemaakt. Je zus vond h'm vast ook heel mooi.

Groetjes Sylvia

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...