donderdag 26 juni 2014

Hallo allemaal,

even een snel berichtje. Ik heb vanavond weer een kaart gemaakt voor de wedstrijd van Creabest.
Dit keer moesten we golfkarton gebruiken. En ik wilde al heel lang iets met deze schitterende wesp doen. Mijn vingers zien er niet uit maar het is zo lekker om af en toe met inkt te knoeien.
Alle stempels die ik heb gebruikt zijn van ArtJourney.


En vanmiddag een kaart gemaakt met embellishments van klei. Ook een opdracht.
Ik heb klei gekocht bij de Action en figuurtjes gemaakt met cupcake malletjes.
Kost een beetje......en geeft een leuk resultaat.
Het velletje achtergrondpapier komt uit Daphnes Diary.


2 hele verschillende kaarten. Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren.
Morgen het huisje schoonmaken en zaterdag sta ik met mijn stempels bij de 2e hands stempeldag van ArtJourney. Duurt van 10:00 tot 16:00. Komen jullie ook? Gezellig...

Voor nu weltrusten en morgen gezond weer op!
Liefs, Monique


10 opmerkingen:

Scraptastische hobby zei

Je onderst kaart is heel mooi, maar de bovenste is schitterend!!! En wat leuk dat je zaterdag naar Art Journey gaat met tweede hands stempels...en als je ze verkoop dan meteen weer bij Art Journey nieuwe kopen zeker! hihi. Fijne dag daar!!
Liefs van Gerie

Cinderella zei

Wauw geweldig mooie kaarten
Ik moet vandaag even op zoek naar mijn pakje golfkarton
Ik weet dat ik het heb (maar waar?)
Alvast een fijn weekend
Liefs Cinderella

Anoniem zei

Geweldige mooie kaarten, in het bijzonder het bijtje!!!
Creatieve groetjes, Gaby

GerJanne zei

Hoi, daar ben ik weer. Wat heb je dat mooi gedaan met die wesp!! Geweldig. Wat een mooie kleuren zijn het.
En de onderste kaart is super. Je kunt wel meedoen bij de challenge van KIC, daar vragen ze vlinders.....
Veel plezier bij Art Journey...
GerJanne

Hanny zei

Wat een geweldige mooie kaarten heb je gemaakt, mooie kleuren en ik vind de stempels die je gebruikt hebt prachtig. Ik ben helemaal weg van je kaart met de bij, die druppels lijken net echt, geweldig mooi gedaan, knap werk!
Succes op de stempeldag, lekker verkopen en wellicht weer andere terugkopen;)
Fijn weekend, liefs Hanny, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Judith Liefting zei

Supergaaf! Die waterdruppelstempel staat ook nog steeds op mijn wil ik hebben lijstje...

Creanita60.blogspot.nl zei

Schitterend gemaakt!
groetjes Anita

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Het zijn 2 verschillende maar schitterende kaartjes, Monique. Echt super.

grtjs
Claudia

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt. Vooral die met de wesp vindt ik geweldig. Leuk is dat ook altijd met het ribbelkarton. Geeft weer een leuk effect aan je kaart.
Ik hoop dat je je stempels een beetje kwijt bent geraakt!?

Fijn weekend.

Groetjes, Astrid.

Nelleke zei

Wat heb ik een prachtige kaart van je mogen ontvangen. GerJanne en ik al met bewondering naar gekeken. Heel erg bedankt, het was een feest zoveel post in de brievenbus! Groetjes, Nelleke

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...