woensdag 5 maart 2014

Workshop pyramidekaartje

Hallo allemaal,

Voor mij kan deze dag niet meer stuk...de zon schijnt, ga straks lekker fietsen en toen ik net een rondje blog maakte, kwam ik bij Krea2day en zag ik dat ik een prijs heb gewonnen. Ik heb zo hard in mijn handen geklapt dat ik ze wel even heb gevoeld.
Dit was de kaart:
En het prijsje die erbij hoort. Stond al op mijn verlanglijstje. Zo Blij!

Vandaag wil ik jullie nog een pyramide kaart laten zien met beschrijving. Hij is niet moeilijk, je moet alleen even weten hoe je hem in elkaar plakt.

Deze hebben we maandagavond tijdens de workshop gemaakt.
Met de prachtige stansen van JoyCrafts, Marianne Design en een stempel van Noor.
Het achtergrondpapier is van KaiserCraft.

Hier laat ik je zien hoe je de basis maakt....

Ik heb gekozen voor een afmeting van 13 x 13cm. Maar je kunt hem zo groot maken als je wilt.


Als je deze stukjes omdraait kun je ze beplakken met dessinpapier van 12 x 12cm . Deze diagonaal doorsnijden en dan opplakken.


En op deze wijze plak je hem in elkaar. Gebruik een stukje klittenband als sluiting. Dan kun je hem ook nog versturen.

Veel plezier ermee! Ik ga fietsen......
Tot een volgende keer.
Liefs, Monique







11 opmerkingen:

GerJanne zei

Hoi Monique!
Van harte met je gewonnen prijs. Wat gaaf zeg, zulke leuke stansen! N als je ze al graag had willen hebben is het helemaal mooi meegenomen. Leuk je tutorial van de pyramidekaart. Duidelijker kan niet.
Ik ga het zeker binnenkort weer eens den, zo'n ander model. EN wat heerlijk he, die zon. Ik heb met Willemijn gefietst, zo'n 10 kilometer en vandaag al gewandeld. Vanavond weer volleyballen....
Dus sportief weekje. Jij ook genieten he?!
Groetjes,
GerJanne


Ans Gilbert zei

Hoi Monique,
Gefeliciteerd met je gewonnen prijs, leuke mallen zijn het, je hebt het ook verdiend, je kaartje is super.. leuke tutorial van de pyramidekaart, wie weet ga ik dat ook wel eens doen en heerlijk het weer, hier was het ook lekker zonnig, liefs Ans

Anneke zei

Gefeliciteerd Monique wat leuk.
En bedankt voor jouw uitleg. Ik heb nog nooit zo'n kaartje gemaakt.
Groetjes Anneke.

Trijntje zei

Hoi Monique. Gefeliciteerd. Je hebt een prachtige prijs gewonnen en superleuk dat die zo goed in de smaak valt!. Je workshop creatie is erg mooi geworden. De lopende uitdaging bij knutsel en c. ook Daar ga ik weer aan meedoen. Groeten Trijntje

Sylvia zei

Gefeliciteerd met je prijs en je piramide kaart is prachtig, bedankt voor de uitleg.

Groetjes Sylvia

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Een dikke proficiat met je welverdiende prijs. Super die piramide. Ga da ook eens proberen.

grtjs
Claudia

Scraptastische hobby zei

Gefeliciflapstaart met je prachtige prijs!!!! Win je zelf ook eens wat moois, ik ben benieuwd wat daar van gaat komen!! Je piramide kaart is hartstikke leuk Monique en een hele duidelijke uitleg! Heerlijk dit weer hè! ben ook lekker buiten geweest vandaag, de tuin riep me, hihi.
lieve groetjes van Gerie

Ans S. zei

Leuke piramide kaart, gefeliciteerd met je prijs.

Groetjes Ans

Lenie zei

prachtige kaart en gefeliciteerd hoor.
groeten Lenie

Je@net zei

Gefeliciteerd met je prijs, Monique.
Super gaaf. Veel plezier ermee, maar dat gaat vast lukken :o)
En wat een leuke piramidekaart heb je gemaakt.
Ga het ook eens proberen, zo heb ik 'm nog nooit gemaakt!

Judith Liefting zei

Oh die treintjes stans is leukkkkk, heel veel plezier ermee!

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...