zaterdag 1 maart 2014

Vlinderkaart

Goeiemorgen allemaal,

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de hartverwarmende berichtjes die ik heb gekregen op mijn memorie boek voor mijn moeder. Heeft mij heel goed gedaan.

Ik heb ook gezien dat ik weer nieuwe volgster erbij heb gekregen. Welkom, ik hoop dat we weer veel inspiratie bijelkaar op kunnen doen.

Het is vast rustig in blogland dit weekend. Het halve land viert carnaval.....
Hier in het noorden zie je het niet zoveel. Dus ik ga lekker freubelen.

En hebben jullie het al op het challengeblog gezien.......101 deelnemers. Hoe gaaf is dat!
Wat het wel ontzettend moeilijk maakt om daar 1 winnares uit te halen.....Maar we gaan ons best doen..

Vandaag een kaart die ik ingekleurd heb met panpastels. Ik heb vorige week in Hardenberg en gisteren in Assen mijn pannetjes bijgevuld. Het is dat er hier in huis ook nog wat moet gebeuren, anders zou ik de hele tijd aan het spelen zijn met al die mooie kleurtjes..hahaha.

Dit is mijn kaart geworden:

Ik heb de vlinder ingekleurd met de volgende kleuren:
Violet 470.5
Violet Shade 470.3
Magenta 430.5

Ik vond het zonde om hier nog dessinpapier bij te gebruiken. Ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Voor iedereen die carnaval gaat vieren een heeeeeel plesant weekend Alaafff
En voor de rest van ons gewoon een heerlijk weekend toegewenst...met veel freubeltijd!

Liefs, Monique

4 opmerkingen:

Cinderella zei

Mooie kaart Monique en super dat er zoveel deelnemers mee doen
Een fijne zaterdag
Liefs Cinderella

Scraptastische hobby zei

Zo'n mooie stempel, heeft verder niets meer nodig, je hebt prachtig gekleurd Monique met je pannetjes.....keigaaf kaartje!!
En voor mij ook geen carnaval hoor! het leeft hier ook niet zo, dus dat scheelt. Fijn freubel weekend en lieve groetjes van Gerie

hildascrapcorner.blogspot.nl zei

Super mooie kaart. Prachtig ingekleurd!
Groetjes Hilda

Creanita60.blogspot.nl zei

Je kaart is prachtig Monique! Mooi hoe je dat met panpastels hebt ingekleurd.
groetjes Anita

Een doorkijkje bij Knutsels en Kadootjes.

 Hallo allemaal, hier trekt de mist op en schijnt het zonnetje....voorlopig. De afgelopen dagen hebben we bij de bakker een marathon gelopen...