donderdag 27 maart 2014

One sheet Wonder

Hallo lieve allemaal,

Vandaag hou ik het kort. Mijn armen c.q. schouder doen te veel pijn om een heel verhaal neer te typen.
Maar ik wil dit wel graag aan jullie laten zien.
Bij Cards en Scrap Challenge moet je een heel vel 30 x 30 gebruiken en daar zoveel mogelijk kaarten uit maken. Een uitdaging pffffff......
Maar dit is het resultaat:










Zoals jullie zien heb ik er zeven uit kunnen halen. Ontzettend leuk om te doen. En zo gebruik je een heel vel in 1 keer en geen restjes. Waar je toch niets meer me doet.

Bij deze laat ik deze serie dus mee doen bij het Cards en Scrap Challengeblog - One sheet Wonder

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. 
Deze week kom ik wel langs bij jullie op het blog maar typ deze keer niet. Sorry, maar dat lukt me niet. Hopelijk komt er snel verbetering want erg vrolijk word ik er niet van.....

Lieve groetjes, Monique

15 opmerkingen:

marja kenter zei

Wat heb je dit ontzettend leuk gedaan. Ik heb er met plezier naar gekeken.Heel veel beterschap met je arm/schouder. Mijn man heeft er ook zo'n last van en hij is nu aan de diclofenac. Hij wordt er ook niet vrolijker op. Maar goed: toch een fijne dag gewenst en groetjes
Marja

Marleen zei

Hoi Monique,
Ik zie dat jij ook niet hebt stilgezeten, haha. Schitterend zeg, echt super mooi kaart voor kaart. Ook heel leuk dat je zo veel kleur hebt gebruikt, het is gelijk een heel vrolijk geheel geworden.
Beterschap en groetjes, Marleen

Anneke zei

Deze kaarten zijn heel erg leuk geworden. Ik wens jou veel
succes. Groetjes Anneke.

GerJanne zei

Hoi Monique,
rustig aan he!!? Wat niet kan, dat kan niet.
Je one sheet wonder is echt gaaf!
Hij staat op mijn lijstje, maar ik ben bang dat ik er niet aan toe kom. Ach, dan is het jammer en kan ik het altijd zo eens proberen, zonder challenge.
Jouw kaarten zijn echt plaatjes geworden. Tof!!
Ik ga vanavond naar Daniel!! Zo'n zin in!
Lieve groet,
GerJanne

Creanita60.blogspot.nl zei

Wat super hoe je dit uitgedacht / gemaakt hebt, ik vind ze stuk voor stuk mooi geworden.
groetjes Anita

Je@net zei

Wat gaaf, Monique.
Een super mooie serie kaarten!

Wil Frutsel zei

Sodej............. wat heb je er veel gemaakt. Sorry voor mijn bijna vloekwoord, hihihi. Prachtig, en daar is heeeeel veeeeeel tijd in gaan zitten. Je hebt een mal gebruikt van een vlinder, waar er een aantal van op elkaar zitten. Die vind ik superssss.
liefs Wilma

Anja zei

Wat een leuk idee! Zo hou je inderdaad geen restjes over.
Je kaartjes zijn super geworden!
Als ik de tijd eens kan vinden, lijkt me dit een leuke uitdaging voor mezelf.
Balen dat je schouders je weer zo dwars zitten. Hoop dat er gauw wat verbetering in komt.

Liefs Anja

Monique zei

Hoi Wilma, dat is geen mal maar een silhouette bestand. Ik weet niet of je een silhouette hebt.....maar hij is inderdaad prachtig.
Groetjes, Monique

Scraptastische hobby zei

Super 7 kaartjes uit 1 vel dessinpapier Monique!! Het is een hele leuke serie geworden!! En niet gaan typen hoor meis, wat toch vervelend met je schouders!!
Lieve groetjes van Gerie

Unknown zei

Gaaf Monique ziet er mooi uit allemaal! groetjes Willie

hildascrapcorner.blogspot.nl zei

Wat ontzettend mooi Monique!
Groetjes Hilda

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Superleuke kaarten. Heel vrolijk met al die kleurtjes.

grtjs
Claudia

Tinie zei

Schitterende serie kaarten, Monique!! Mooi papier heb je gebruikt!
Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards & Scrap!
Groetjes Tinie

Bernadet zei

Ze zijn schitterend Monique.
Mooie kleurencombi is dit ook!!
Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Card&Scrap!!

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...