dinsdag 18 maart 2014

17 jaar geleden....

17 jaar geleden waren mijn vriendin en ik allebei zwanger. Er zat een maand tussen maar doordat ik diabetes heb en daardoor mijn kinderen ietsiepietsie zwaarder waren werden ze allebei 3 weken eerder gehaald. Zo ook Laura. Maar Nick besloot haar toch voor te zijn. En is 2 dagen eerder geboren. Hij was toen al snel en nu nog steeds maar dan op zijn bmx. Nederlands kampioen, net terug uit Manchester en mist dan ook nog bijna zijn verjaardag door pech met de bus.
Nu weer veilig thuis bij mams. Moeders zijn niet eerder rustig totdat alles weer op het honk is.

Voor Nick heb ik deze kaart gemaakt. Dankzij de Silhouette kon ik een bmx rijder uitsnijden en de kaart zo heel toepasselijk maken.


Ik heb dessinpapier gebruikt van EchoPark.




De randen een beetje geinkt en verder niet zoveel gedaan. Hij is tenslotte voor een 17-jarige jongen. 
Dit model kaart is ook de challenge bij Krea2Day

Je kunt meedoen tot 29 maart.

Voor nu verder geen nieuws. Ik ga lekker ontspannen vandaag na een migraine-aanval gisteren.
Iedereen bedankt voor alle reacties hier en op facebook op mijn kattenkaart.
Ik zie jullie gauw weer. Een fijne dag!
Liefs, Monique





10 opmerkingen:

Creanita60.blogspot.nl zei

Een leuke kaart voor een 17 jarige bmx kampioen. Mooi dat je dat allemaal met je machine kan maken.
Vandaag maar kalm aan doen en niet te veel inspannen want migraine hakt er altijd behoorlijk in.
groetjes Anita

jolanda zei

heel leuk gedaan

GerJanne zei

Hoi Monique,
nu, dat is wel een geweldige mogelijkheid van de silhouette zeg! Wauw, wat toepasselijk heb je dat gemaakt.
Dat zal hij vast en zeker wel helemaal top vinden. Logisch dat je er niet teveel tierelantijnen bij hebt gedaan, zou niet passen.
Lukt het met je creatie voor Laura?
Kalm aan vandaag,
Groetjes,
GerJanne

marja kenter zei

Erg leuk gedaan, je maakt wel lekker veel gebruik van je silhouette hè.
Wat betreft moeders die blij zijn als alles weer op honk is, dat geldt ook voor oma's., Onze kleinzoon was een weekje in Italië, een schooluitwisseling en ik was ook weer heel gelukkig toen hij veilig op het "nest" was terug gekeerd.
Ook van mij: rustig aan vandaag en groetjes Marja

Wil Frutsel zei

Prachtig gemaakt hoor voor de champignon-knul. Ik kan wel merken uit je verhaal dat je super trots op hem bent, maar ja dat zijn alle moeders ....toch!!! Gefeliciteerd hoor, en dat jullie maar een gezellig dagje met z'n allen mogen hebben.
liefs Wilma

Scraptastische hobby zei

Wat is je kaartje COOL zeg, erg leuk om de cross fiets zo op de rand te plaatsen!! Dan is Laura ook snel jarig...dat zal wel een mooi kunstwerk worden nu met je Silhouet, je maak er in ieder geval flink gebruik van!!
Doe maar rustig aan vandaag.....liefs van Gerie

Ans Gilbert zei

Hoi Monique,
Wat een keileuke kaart voor Nick, geweldig dat je dit allemaal kunt met de Silhouette, prachtige kleuren en een leuk model, liefs Ans

Richtsje zei

Dit is het mooie van zelf de kaarten mogen maken Monique....je kunt ze zo echt persoonlijk maken! Jij bent daar ook weer prima in geslaagd! Leuk hoor om hem zo stoer voor Nick te maken met de BMX. Vandaag dan maar even lekker rustig aan. Afgelopen nacht werd ik ook weer even geplaagd door die verhipte migraine.....de medicijnen doen gelukkig hun werk wel maar je bent zo brak en gammel nadien. Maar goed een beetje bloggen lukt me weer dus dan dat eerst maar even.

Groetjes Richtje

Helen zei

wat een gave stoere kaart!
Groetjes Helen

Hetty zei

Echt een hele stoere jongenskaart!
Wat kun je een leuke dingen met de silhouette.
Prachtig!

Groetjes Hetty

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...