dinsdag 11 februari 2014

Drieluik

Hallo,

nog gauw even iets moois plaatsen....voordat ik ga lopen.
Ik ben al een poosje bezig met dit drieluikje. Vanavond heb ik weer knutselavond met mijn tienermeiden. En die gaan dit ook maken.


Het drieluikje heb ik gekocht bij www.scrap-unlimited.nl
Ik heb hem eerst met Gesso bewerkt. Daarna mooi dessinpapier opgeplakt en weer met Gesso aan de slag.


Het plaatje komt van Pinterrest en afgedrukt op linnenkarton. Bewerkt met Gesso en distressinkt.
En verder beplakt met allerlei leuke embellishments.

Met deze creatie wil ik graag meedoen bij WLVC: iets met hout.

Een keer wat anders dan een kaart. 
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. 
Ook een warm welkom aan mijn nieuwe volgsters. Super!

Nu gauw aan de wandel, zonnetje schijnt nu nog :-)

Liefs, Monique


12 opmerkingen:

Cards en Box bij Lady M zei

wat is dit mooi het ziet er prachtig uit groetjes maartje

Trijntje zei

Hoi Monique, wat een prachtig drieluikje.Heel erg mooi gemaakt. Prachtige materialen heb je gebruikt. Groeten Trijntje

Scraptastische hobby zei

Ha die Monique,
Het drieluikje komt me bekend voor...maar jij hebt er ook een prachtig kunstwerk van gemaakt!!! Super mooi gemaakt en heerlijk vintage...heel mooi!!
Een gezellige avond met de tienermeiden en we hebben weer een bronzen schaatsmedaille erbij hè!
Lieve groetjes van Gerie

Ans Gilbert zei

Hoi Monique,
Superleuk 3-luikje, mooi Vintage, lief plaatje, mooi met de vlinder en de bloementoefjes, liefs Ans

GerJanne zei

Ha Monique,
wat een schitterend drieluik heb je gemaakt. Knap hoe je dat bedenkt. En dat je dat met de tienermeiden gaat doen. Of maken zij een heel andere drieluik? Geen vintage?
Ik ben wel benieuwd hoor!
Groetjes,
GerJanne

Els Paesen zei

Hoi Monique! Wat is dit een super mooi drieluik. Ik heb deze papiercollectie toevallig ook en ik kan er maar niet genoeg van krijgen. Je hebt het papier helemaal tot zijn recht laten komen. Echt mooi! Groetjes, Els.

Lenie zei

wat een mooie creatie zeg.
groeten Lenie

Henriëtte zei

Wat heb je een schitterend drieluik gemaakt. Leuk dat je meedoet met de challenge bij WLVC.

Groetjes Henriëtte

Creanita60.blogspot.nl zei

Schitterend vind ik je drieluik geworden. ben benieuwd wat je met de tieners gemaakt hebt gisteravond.
groetjes Anita

nicole zei

Wauw, wat mooi gemaakt zeg!!
Fijn dat je meedoet bij WLVC.
Groetjes Nicole

Anoniem zei

Ja kijk! Dit vind ik nou heel er mooi!
Wat een prachtig project heb je er van gemaakt! Het ademt VINTAGE!
Mooi hoor! Het materiaal van Scrap-unlimited is ook echt prachtig he!
Bedankt voor je deelname bij WLVC!
Groetjes Jacomijn

janet zei

Wat heb je een prachtig drieluik gemaakt, zo'n mooie zachte vintage uitstraling, een plezier om naar te kijken!
groetjes van Janet

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...